МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: | Є | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 175.

Мальцева, О.Г. (2012) Аксіологічний вимір вокально-хорової компетенції в підготовці бакалавра дошкільної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 191-198. ISSN 2219-5203

Є

Євсюков, Олександр (2014) Змістовні аспекти організації факультативів у магістратурі «Педагогіка вищої школи». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 165-169. ISSN 2219-5203

Єремєєв, В. С. та Брежнєв, О. В. та Кузьмінов, В. В. (2016) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 53-57. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. (2018) Сравнение уровней квалификации стандарта образования Украины с Европейским стандартом. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 188-195.

Єремєєв, В. С. та Очкаленко, Р. Л. (2016) Рівняння регресії для зміни всесвітнього валового продукту та грамотності населення землі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 223-226. ISSN 978-617-7346-32-5

А

Аджігеряєва, Сільвія (2014) Формування культури педагогічної взаємодії майбутніх викладачів іноземної мови в умовах магістратури: обґрунтування актуальності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 161-164. ISSN 2219-5203

Андрейкова, Ірина (2013) Професіоналізм майбутнього викладача іноземної мови як соціально очікуваний і особистісно вагомий результат його магістерської підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 143-147. ISSN 2219-5203

Антонова, К.В. (2012) Роль комунікативної компетенції в процесі соціалізації іноземних студентів в полікультурному навчально-виховному середовищі вищого навчального закладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 269-276. ISSN 2219-5203

Б

Балута, В. С. (2017) Андрагогическая компетентность магистра педагогической направленности в современной науке и практике. Перспективы Науки и Образования, 6 (24). с. 106-111. ISSN ISSN 2307-2334

Брежнева, О. А. та Єремєєв, В. С. та Кузьминов, В. В. (2016) Идентификация параметров статистического распределения результатов обработки педагогического эксперимента. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-32-5

Булат , А. Д. та Наумук, О. В. (2016) Аналіз систем для організації аудіо та відеоконференцій у системі дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 175-178. ISSN 978-617-7346-32-5

Бєлих, Олександр (2013) Развитие диалога студенческой молодежи в процессе университетского образования. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 100-103. ISSN 2219-5203

Бєльчева, Т.Ф. та Бєльчев, П.В. (2012) Акмеологічні основи управління формуванням педагогічного професіоналізму студентів магістратури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 133-142. ISSN 2219-5203

Білецька, М. В. (2011) Творчість як суб‘єктивна передумова креативного розвитку особистості: теоретико-методологічні підходи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (6). с. 6-13.

Білецька , М. В. (2010) Особливості прояву і результативність музично-мнемічних дій студентів у процесі навчальної діяльності. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. с. 62-67.

В

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2016) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 69-73. ISSN 978-617-7346-32-5

Войтович, Ігор (2014) Галузеві стандарти підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 243-247. ISSN 2219-5203

Вєзиров, Тимур (2014) Підготовка майбутніх магістрів у системі інтеграції ВНЗ на основі віртуального інформаційно-освітнього середовища. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 110-114. ISSN 2219-5203

Г

Гасанова, В. Г. та Наумук, О. В. (2016) Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 89-92. ISSN 978-617-7346-32-5

Глухова, М. Е. та Глухов, П. Э. (2015) Влияние тренировочных занятий по системе восточного фитнеса «фит-йоги» и «пилатес» на уровень здоровья занимающихся студенток. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 24-27. ISSN 2225-5486

Грицай, Наталія (2014) Концепція методичної підготовки майбутніх учителів біології у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 248-254. ISSN 2219-5203

Гурова, Т. Ю та Гуров, С. Ю. та Рябуха, Т. В. (2018) Методичні засади навчання фонетики англійської мови студентів-філологів за допомогою освітніх інтернет-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14-16 червня, Мелітополь, Україна). с. 89-93.

Д

Дудко , Я. В. (2016) Умови формування готовності майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи в школі. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 86-90.

Ж

Жихорська, Оксана (2015) Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 113-120. ISSN 2219-5203

З

Захаріна, Євгенія (2014) Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 271-276. ISSN 2219-5203

К

Камишова, Т.М. (2012) Естетичний розвиток студентів на заняттях з іноземної мови як актуальна педагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 170-176. ISSN 2219-5203

Каткова, Тетяна (2013) Вплив взаємозв’язку між загальною та професійною самооцінкою майбутніх психологів-педагогів на їх професійне становлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 159-162. ISSN 2219-5203

Кобильнік, Лілія (2013) Формування у студентів настанови до самоактуалізації як чинника гармонізації освітнього середовища особистості. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 163-168. ISSN 2219-5203

Коваль, Оксана (2014) Розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів економічних дисциплін в умовах аспірантури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 277-282. ISSN 2219-5203

Кожевникова, А. В. (2016) Суб’єкт-суб’єктне управління як ефективна гуманістично-орієнтована технологія навчання та виховання здобувачів вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 15-19. ISSN 2411-2135

Кожевникова, А. В. (2014) Педагогічні умови готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). с. 83-88. ISSN 2310-0893

Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). с. 50-58. ISSN 2312-2471

Кожевникова, А. В. (2014) Специфіка сучасного педагогічного процесу як складної самоорганізованої системи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. (9). с. 46-53. ISSN 2307-4914

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.

Колесниченко, Наталя (2014) Організація самостійної роботи бакалаврів романо-германської філології щодо набуття ними іншомовної компетенції у процесі професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 175-179. ISSN 2219-5203

Коноваленко, Т. В. (2016) Новий формат фахової підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 вересня 2016 р.) (3). с. 185-190. ISSN 978-617-7055-74-6

Коноваленко, Т. В. (2016) Реальне спілкування на уроці англійської мови. Куьтурне розмаїття й міжкультурна комунікація. с. 85-87. ISSN 978-617- 7346-47-9

Коноваленко, Т. В. та Гончарова , О. А. (2016) Новий формат «Методики навчання англійської мови». Мова і література в контексті сучасної освіти (2). с. 50-55.

Конох, Анатолій (2014) Професіонально-педагогічна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і туризму. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 180-183. ISSN 2219-5203

Конох, Олена (2014) Практична підготовка майбутніх фахівців із туризму у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 184-188. ISSN 2219-5203

Конюхов, С. Л. (2016) Об'єктно-зоорієнтована методологія розробки у структурі підготовки майбутніх програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 114-118. ISSN 978-617-7346-32-5

Конюхов, С. Л. (2016) Інтерактивне навчання як форма діалогізації вищої освіти. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2016 р.). с. 92-94.

Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. с. 245-246.

Конюхов, С. Л. (2016) Обзор подходов к изучению объектно-ориентированного программирования в высших учебных заведениях. Университетская Наука (1). с. 226-230.

Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634

Конюхов, С. Л. та Гаджиєва, Е. Р. (2016) Огляд методів оцінювання якості web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 10-11.

Конюхов, С. Л. та Кулибаба, Є. С. (2016) Обзор методов тестирования web–приложений. Университетская Наука (1). с. 178-180.

Конюхов, С. Л. та Кулібаба, Є. (2016) Використання технології AJAX для розробки інтерактивних інтерфейсів web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 14-15.

Конюхов, С. Л. та Халковская, З. В. (2016) Автоматизация сбора данных с приборов учета для коммунального предприятия с использованием Internet-технологий. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 12-13.

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Проектирование содержания и структуры онлайн-курса «Методы верификации и оптимизации программ». Университетская Наука (1). с. 234-238. ISSN 2500-2724

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Огляд основних понять інженерії якості програмного забезпечення. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 82-88.

Котова, О. В. та Непша, О. В. (2018) Структурні компоненти підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (81). с. 164-168. ISSN 2413-1865

Котова , Ліна (2016) Вплив емоціогенних умов на надійність виконання музичних творів майбутніми вчителями мистецтва. Молодь і ринок (5). с. 108-112. ISSN 2308-4634

Кочкурова, О. В. (2015) Особливості духовного розвитку особистості майбутнього педагога. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, 2.13 (109). с. 92-95.

Кошелєв, Олександр та Кошелєв, Василь та Ніколенко, Олександр та Писанець, Олександ (2014) Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 283-293. ISSN 2219-5203

Крайник, В. Л. (2015) Высшее образование в России: тенденции и перспективы развития. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 81-85. ISSN 2225-5486

Кропивна, С. С. та Балута, В. С. (2016) Онтологічні технології в системі освіти. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 130-133. ISSN 978-617-7346-32-5

Кубанов, Руслан (2014) Вимоги до професійної підготовки фахівців економічних спеціальностей та їх реалізація в освітньому процесі вищого навчального закладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 294-301. ISSN 2219-5203

Куликова , Л. А. та Зіненко, Н. В. (2016) Формування професійних компетентностей у навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 100-105. ISSN 2219-5203

Кулінка, Юлія (2014) Педагогічний концепт використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі методичної підготовки майбутніх учителів технології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 189-194. ISSN 2219-5203

Л

Лаппо, Віолетта (2014) Виховання духовних цінностей студентської молоді засобами національної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 142-146. ISSN 2219-5203

Лебєдєва, Алла (2013) Використання інформаційних ресурсів у процесі навчання студентів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 173-177. ISSN 2219-5203

Левкович, М. А. та Наумук, О. В. (2016) Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 152-155. ISSN 978-617-7346-32-5

Литвиненко, Світлана (2014) Самостійна робота в малих групах як одна з форм роботи у ВНЗ англомовних країн. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 288-292. ISSN 2219-5203

Логвіна-Бик, Тетяна (2013) Освітнє середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя біології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 178-183. ISSN 2219-5203

Логвіна-Бик , Т. А. та Бик , Н. В. (2015) Розвиток інтелектуальних вмінь студентів при навчанні дисциплін природничого циклу. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ITM* плюс – 2015». Ч. 2: матер. II Міжнар. наук.-метод. конф. (3–4 грудня 2015 року). с. 71-72.

Люріна, Таніта (2015) Плекання довершеної особистості: аспект формування ціннісних орієнтацій у студентів ВНЗ. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 65-69. ISSN 2219-5203

Люріна, Таніта (2013) Формування духовно-моральних цінностей студентів як соціально-педагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 112-117. ISSN 2219-5203

Літвінова-Головань, Ольга та Безкоровайна, Лариса (2014) Аналіз підготовки фахівців із дозвільної анімації у сучасних вищих навчальних закладах України. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 339-344. ISSN 2219-5203

М

Маковецька, Наталія (2014) Особливості впровадження інтенсивних технологій у процес підготовки фахівців галузі туризму. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 119-123. ISSN 2219-5203

Марущак, Валентина (2014) Про деякі особливості духовного виховання майбутнього учителя при вивченні українознавства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 199-204. ISSN 2219-5203

Маслова, А. В. (2016) Вправи для навчання магістрантів аналізу автентичного науково-педагогічного тексту англійською мовою. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (144). с. 411-414.

Маслова, А. В. (2015) Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (136). с. 560-566.

Маслова, А. В. (2015) Использование аутентичных материалов в процессе обучения английской научной речи магистров. Modern Science – Moderni Veda (1). с. 71-76.

Маслова, А. В. (2015) Експериментальна перевірка ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів у процесі аналізу фахових досліджень з педагогіки. Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди», 2 (36). с. 483-491.

Мачинська, Наталія (2014) Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних за-кладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 53-58. ISSN 2219-5203

Мельникова , С. В. (2015) Изучение уровня тревожности, фрустрированности, агрессивности и ригидности в социальной группе «студенты-психологи». Наука і освіта (3). с. 62-67. ISSN 2311-8366

Меркулова, Н. В. (2012) Генеза та сучасний стан підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогічний альманах (16). с. 197-201.

Меркулова, Н. В. (2014) Модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 39 (92). с. 300-305. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Бєльчев, П. В. (2013) Теоретичні аспекти дослідження проблеми підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 31 (84). с. 126-131. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Мільчевська , Г. С. (2015) Функції, закономірності та принципи менеджменту соціальної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 224-229. ISSN 1992-5786

Меркулова, Наталя (2014) Організаційно-педагогічні умови підготовки магістрів менеджменту освіти у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 175-181. ISSN 2219-5203

Молодиченко, В.В та Яремчук, С.В. (2012) Розвиток орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі внз: антропологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 13-22. ISSN 2219-5203

Молодиченко, Наталія та Танана, Світлана (2013) Упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес вищого навчального закладу під час вивчення іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 184-187. ISSN 2219-5203

Муртазієв, Ернест (2014) Культурологічний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів математичної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 355-359. ISSN 2219-5203

Н

Нагорна, Галина (2015) Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 77-81. ISSN 2219-5203

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні аспекти формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації: матеріали науч. конф.. с. 178-179.

Наумук, Ірина (2015) Умови формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Молодь і ринок, 11 (130). с. 159-163. ISSN 2308-4634

Наумук, Ірина (2013) Роль інновацій в гуманізації управління підготовкою педагогічної майстерності менеджера освітнього закладу. Teoretyczne i praktyczne innowacje naukowe. с. 12-15.

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіаосвіти в Україні: сучасний стан та вимога сьогодення. Людинознавчі студії: зб. наук. пр. ДДПУ. Педагогіка. с. 162-166.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). с. 348-352.

Наумук, Ірина (2015) Медіаосвіта як необхідна складова у підготовці майбутніх медіакомпетентних вчителів інформатики. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 141-145. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Наумук, Ірина (2015) Формування медіакомпетентності майбутніх вчителів в контексті інтегрованого підходу до медіаосвіти. Інформаційні технології в освіті та науці: матер. VII-ї Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 127-132.

Наумук, Ірина (2015) Медіакомпетентність майбутнього вчителя інформатики як необхідна умова його готовності до професійної діяльності. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (46). с. 43-48. ISSN 2074-8922

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіакомпетентності майбутніх учителів інформатики, як необхідна умова до професійної діяльності. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс – 2015": матер. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф.. с. 48-50. ISSN 978–966–473–176–5

О

Овсянникова, Кристина (2014) Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 124-127. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. (2016) Прикладное программное обеспечение для организации тьюторского сопровождения. Известия на ТУ-Сливен (1). с. 14-16.

Осадча, К. П. (2018) До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 77-88.

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Розв'язання математичних задач засобами мови програмування Python. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 216-220. ISSN 978-617-7346-32-5

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Аналіз методів розробки алгоритмів розв’язання математичних задач засобами мови Python. Системи обробки інформації, 2 (139). с. 114-117. ISSN 1681-7710

Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадча, Катерина (2016) Компетентнісний підхід у формуванні професіоналізму майбутнього учителя як тьютора. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матер. Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф.. с. 173-176.

Осадча, Катерина (2016) Аналіз сутності поняття «Тьюторьска діяльність» у системі шкільної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (55). с. 149-153.

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.

Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. с. 188-191.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.

Осадчий, В. В. та Горлов, П. та Сердюк, І. М. (2016) Використання Web-порталу обліку і моніторингу міграції птахів в Азово-Чорноморському регіоні України при вивченні дисципліни “Екологічна експертиза”. Молодь і ринок, 9 (140). с. 30-35. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. с. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадчий, В. В. та Наумук, Ірина (2015) Анализ проблемы профессиональной подготовки медиаграмотных учителей информатики в Украине. Образовательные технологии и общество (Educational Technology & Society), 18 (2). с. 428-440.

Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2013) Повышение уровня знаний студентов по дисциплине «Операционные системы» средствами автоматизированного учебно-контролирующего комплекса. Educational Technology & Society, 16 (3). с. 438-450. ISSN 1436-4522

Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2013) Результати впровадження автоматизованного навчально-методичного комплексу з дисципліни «Основи наукових досліджень». Науковий вісник Донбасу: електронне видання (3). ISSN 2310-2187

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

П

Панченко, Галина (2013) Характеристика структурних компонентів вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 188-191. ISSN 2219-5203

Паршук, Світлана (2014) Формування духовної культури майбутніх педагогів в освітньому просторі вищої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 66-69. ISSN 2219-5203

Постильна, Олена (2014) Проблема виміру моральних цінностей у студентів педагогічних закладів: теоретико-методичні аспекти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 316-321. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2004) Теоретичні положення технологічної культури майбутніх учителів інформатики. Теорія і методика навчання інформатики та математики: зб. наук. пр. (3). с. 131-138.

Пристинський, Володимир та Пристинська, Тетяна (2013) Соціальна відповідальність за здоров’я як педагогічна проблема гармонізації духовно-практичної діяльності майбутнього педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 192-195. ISSN 2219-5203

Проценко, А. А. (2018) Формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі виробничої практики: автореферат. Кандидатська thesis, Міністерство освіти і науки України.

Пшенична, Наталя (2014) Формування професійної компетентності вчителя фізики шляхом встановлення міжпредметних зв’язків із хімією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 134-139. ISSN 2219-5203

Підварко , Т. О. (2012) Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (8). с. 110-116.

Р

Ревнюк, Наталія (2014) Розвиток індивідуальних здібностей студентів засобами сценарної роботи: інтегративний підхід до викладання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 140-143. ISSN 2219-5203

Ревнюк, Наталія (2013) Оптимізація національної спрямованості навчально-виховного процесу у внз засобами педагогічного краєзнавства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 138-141. ISSN 2219-5203

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2018) Використання відеоматеріалів як засобу формування професійної іншомовної компетенції студентів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14-16 червня, Мелітополь, Україна). с. 225-227.

Рябченко, В. І. (2015) Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу. Інший. Фітосоціоцентр, Київ.

С

Сегеда, Наталя (2013) Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи. Versus (1). с. 6-10. ISSN 2310-4562

Слюсаренко, Олена (2013) Ціннісний аспект місії топ-університетів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 63-70. ISSN 2219-5203

Солоненко, Анатолій (2014) Праксеологічна культура студента педагогічного університету: теоретичні засади. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 94-98. ISSN 2219-5203

Сопіна , Я. В. (2013) Психолого-педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогічна освіта: теорія і практика (15). с. 230-235.

Сопіна , Я. В. (2013) Деякі теоретичні та практичні аспекти формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр.. с. 126-130.

Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2011) Педагогічна творчість як складова самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного пеадгогічного університету. Серія: Педагогіка (6). с. 115-121.

Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2012) Позитивна мотиваційна настанова як передумова творчої самореалізації майбутнього педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика (11). с. 299-303.

Стотика , Ірина та Власенко , Елеонора та Стотика , Олександр (2016) Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (16). с. 210-216.

Сухотернина, Т. П. та Иванова, М. М. (2015) К вопросу о подготовке студентов института физической культуры и спорта к научно-исследовательской деятельности. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 144-149. ISSN 2225-5486

Т

Танана, Світлана (2013) Використання інтерактивних методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 196-195. ISSN 2219-5203

Тарасенко, Тетяна (2014) Методологічний і методичний аспекти підготовки творчої особистості вчителя-філолога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 196-203. ISSN 2219-5203

Туровцева, Наталя та Солоненко, Анатолій та Ковальчук, Оксана (2013) Професійне становлення майбутнього вчителя біології та екології у процесі викладання «Ґрунтознавства» у педагогічному внз. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 191-195. ISSN 2219-5203

Тітова, Олена та Жукова, Тетяна (2014) Навчання слухачів магістратури роботи з інформацією у процесі підготовки постер-презентації іноземною мовою. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 144-148. ISSN 2219-5203

Ф

Фатеев, В. А. (2015) Реализация личностно ориентированного подхода в практике профессиональной подготовки учителя физической культуры. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 154-161. ISSN 2225-5486

Фефілова, Тетяна (2014) Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 204-208. ISSN 2219-5203

Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). с. 309-315. ISSN 2312-5993

Фокшек, Алла (2009) Формування готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). с. 149-151. ISSN 1818-9172

Х

Храмкова, Я. С. та Клейменова, М. Н. (2015) Повышение уровня мотивации студентов к занятиям физической культурой и спортом как одного из раздела учебной программы. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 169-171. ISSN 2225-5486

Ц

Царькова, Ольга та Работа, Тетяна та Гончарова, Юлія (2014) Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 209-212. ISSN 2219-5203

Цюрупа, Михайло (2014) Проблема культури миру в системі вищої освіти. Versus (3). с. 59-63. ISSN 2310-4562

Ч

Чемерис, Г. Ю. (2016) Перспективи впровадження інформаційних технологій в процес вивчення дисципліни “Макетування”. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (17-18 ). с. 9-11. ISSN 2450-8160

Чемерис, Г. Ю. (2018) Візуалізація користувацького інтерфейсу як засіб формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 297-298.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Особливості професійної підготовки бакалавра комп’ютерних наук у галузі комп’ютерної графіки. Інформаційні технології – 2018: зб. тез V Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців. с. 147.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Актуальність наукових досліджень графічної підготовки майбутнього ІТ-фахівця. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ІХ Міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 97-99.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Поняття графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук у вітчизняних та закордонних дослідженнях. Молодь і ринок. с. 129-133. ISSN 2308-4634

Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз засобів тривимірної графіки для навчання майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 283-287. ISSN 978-617-7346-32-5

Чемерис, Г. Ю. (2017) Комп’ютерна графіка як засіб формування естетичного смаку студентів IT спеціальностей. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Internet-конф. молодих учених. с. 105-108.

Чорна, А. В. (2016) Аналіз програмного забезпечення управління проектами підчас викладання технічних дисциплін. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 16–17 березня 2016 р. с. 102-106.

Чорна, А. В. (2013) Обробка експериментальних даних за результатами педагогічного експерименту засобами комп’ютерних статистичних пакетів. Педагогічний дискурс (14). с. 453-457.

Чорна, А. В. (2014) Організація самостійної роботи студентів засобами електронного підручника з дисципліни «Операційні системи і системне програмування». Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. (42-43). с. 205-210. ISSN 2074-8922

Чорна, А. В. (2016) Можливості використання комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (48-49). с. 221-227. ISSN 2074-8922

Чорна, А. В. (2016) Особливості використання дистанційного курсу з дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (8). с. 326-330. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. (2017) Scrum методологія, як практичний метод підготовки інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 287-291. ISSN 978-617-7346-32-5

Ш

Шаров, С. В. та Корзун, Н. (2017) Значення вчителя інформатики в інформаційному суспільстві. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених. с. 370-372.

Шадрин, А. Н. та Баянкин, О. В. (2015) Компетентный подход при построении образовательной среды на теоретических занятиях со студентами института физической культуры и спорта. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 178-182. ISSN 2225-5486

Шаповалова, Тетяна (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів через здоров’язбережувальні технології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 149-153. ISSN 2219-5203

Шаров, С. В. (2016) Аналіз ОПП і ОКХ щодо отримання професії «Адміністратор баз даних». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 105-108.

Шаров, С. В. та Козлов, С. (2016) Розробка програмно-педагогічного засобу з предмету «Основи здоров’я». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 118-122.

Шаров, С. В. та Копустинський, К. В. (2016) Аналіз інформаційних систем для автоматизації діяльності підприємства. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доп. Міжнар. наук. Інтернет-конф.. с. 12-15.

Шаров, С.В. (2017) Самостійна робота як умова формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукр. наук. конф. (21-22 липня 2017 р., м. Переяслав-Хмельницький) (5). с. 35-38.

Шаров, С.В. та Земляна, І. М. (2015) Розробка програмного комплексу навчальних тренажерів з дисципліни «Архітектура ЕОМ». Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і освіти (7). с. 56-60.

Шаров, С.В. та Осадчий, В.В. (2015) Проблема подготовки будущих администраторов баз данных к сертификации знаний и трудоустройству. Educational Technology & Society, 1 (18). с. 364-376. ISSN 1436-4522

Шевченко, Світлана (2013) Динаміка розумової працездатності студентів в умовах сучасного освітнього простору вищої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 203-206. ISSN 2219-5203

Шевченко, Ю. М. (2018) Сучасний стан готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. WORLD SCIENCE, 4 (32) (7). с. 11-16. ISSN 2413-1032

Шевченко, Ю. М. (2018) Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних методик з духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). с. 246-250. ISSN 2311-5491

Шевченко, Юлія та Дубяга, Світлана (2013) Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання та виховання обдарованих дітей. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 199-202. ISSN 2219-5203

Шевченко, Юлія та Дубяга, Світлана (2014) Професійна пiдготовка майбутнього вчитeля початкових класів до фоpмувaння ecтeтичної компeтeнтноcтi учня. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 235-239. ISSN 2219-5203

Шишкіна, Марія (2014) Інноваційні технології модернізації освітнього середовища вищого навчального закладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 154-160. ISSN 2219-5203

Шкільова, Ганна (2014) Духовна культура студента як педагогічна категорія. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 121-125. ISSN 2219-5203

Цей список був створений у Wed Nov 14 03:04:18 2018 EET.