МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: | Є | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 211.

Мальцева, О.Г. (2012) Аксіологічний вимір вокально-хорової компетенції в підготовці бакалавра дошкільної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 191-198. ISSN 2219-5203

Є

Євсюков, Олександр (2014) Змістовні аспекти організації факультативів у магістратурі «Педагогіка вищої школи». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 165-169. ISSN 2219-5203

Єремєєв, В. С. та Брежнєв, О. В. та Кузьмінов, В. В. (2016) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 53-57. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. (2018) Сравнение уровней квалификации стандарта образования Украины с Европейским стандартом. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 188-195.

Єремєєв, В. С. та Очкаленко, Р. Л. (2016) Рівняння регресії для зміни всесвітнього валового продукту та грамотності населення землі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 223-226. ISSN 978-617-7346-32-5

А

Аджігеряєва, Сільвія (2014) Формування культури педагогічної взаємодії майбутніх викладачів іноземної мови в умовах магістратури: обґрунтування актуальності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 161-164. ISSN 2219-5203

Андрейкова, Ірина (2013) Професіоналізм майбутнього викладача іноземної мови як соціально очікуваний і особистісно вагомий результат його магістерської підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 143-147. ISSN 2219-5203

Антонова, К.В. (2012) Роль комунікативної компетенції в процесі соціалізації іноземних студентів в полікультурному навчально-виховному середовищі вищого навчального закладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 269-276. ISSN 2219-5203

Б

Балута, В. С. (2017) Андрагогическая компетентность магистра педагогической направленности в современной науке и практике. Перспективы Науки и Образования, 6 (24). с. 106-111. ISSN ISSN 2307-2334

Брежнева, О. А. та Єремєєв, В. С. та Кузьминов, В. В. (2016) Идентификация параметров статистического распределения результатов обработки педагогического эксперимента. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-32-5

Брянцев, О. А. (2018) Формування професійної компетентності дизайнерів засобами слайс-моделей з паперу. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 2-3 листопада 2018 року). с. 79-81.

Брянцева, Ганна (2018) Унаочнення навчального матеріалу за допомогою візуальних слайдів. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 2-3 листопада 2018 року). с. 82-83.

Брянцева, Ганна та Брянцев, О. А. (2018) Формування в бакалаврів навичок візуалізації презентацій. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 2 (82). с. 89-94. ISSN 2413-1865

Булат , А. Д. та Наумук, О. В. (2016) Аналіз систем для організації аудіо та відеоконференцій у системі дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 175-178. ISSN 978-617-7346-32-5

Бєлих, Олександр (2013) Развитие диалога студенческой молодежи в процессе университетского образования. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 100-103. ISSN 2219-5203

Бєльчева, Т.Ф. та Бєльчев, П.В. (2012) Акмеологічні основи управління формуванням педагогічного професіоналізму студентів магістратури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 133-142. ISSN 2219-5203

Білецька, М. В. (2011) Творчість як суб‘єктивна передумова креативного розвитку особистості: теоретико-методологічні підходи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (6). с. 6-13.

Білецька , М. В. (2010) Особливості прояву і результативність музично-мнемічних дій студентів у процесі навчальної діяльності. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. с. 62-67.

В

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2016) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 69-73. ISSN 978-617-7346-32-5

Войтович, Ігор (2014) Галузеві стандарти підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 243-247. ISSN 2219-5203

Вєзиров, Тимур (2014) Підготовка майбутніх магістрів у системі інтеграції ВНЗ на основі віртуального інформаційно-освітнього середовища. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 110-114. ISSN 2219-5203

Г

Гасанова, В. Г. та Наумук, О. В. (2016) Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 89-92. ISSN 978-617-7346-32-5

Глухова, М. Е. та Глухов, П. Э. (2015) Влияние тренировочных занятий по системе восточного фитнеса «фит-йоги» и «пилатес» на уровень здоровья занимающихся студенток. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 24-27. ISSN 2225-5486

Грицай, Наталія (2014) Концепція методичної підготовки майбутніх учителів біології у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 248-254. ISSN 2219-5203

Гурова, Т. Ю та Гуров, С. Ю. та Рябуха, Т. В. (2018) Методичні засади навчання фонетики англійської мови студентів-філологів за допомогою освітніх інтернет-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14-16 червня, Мелітополь, Україна). с. 89-93.

Д

Дудко , Я. В. (2016) Умови формування готовності майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи в школі. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 86-90.

Ж

Жихорська, Оксана (2015) Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 113-120. ISSN 2219-5203

З

Захаріна, Євгенія (2014) Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 271-276. ISSN 2219-5203

К

Камишова, Т.М. (2012) Естетичний розвиток студентів на заняттях з іноземної мови як актуальна педагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 170-176. ISSN 2219-5203

Каткова, Тетяна (2013) Вплив взаємозв’язку між загальною та професійною самооцінкою майбутніх психологів-педагогів на їх професійне становлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 159-162. ISSN 2219-5203

Кобильнік, Лілія (2013) Формування у студентів настанови до самоактуалізації як чинника гармонізації освітнього середовища особистості. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 163-168. ISSN 2219-5203

Коваль, Оксана (2014) Розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів економічних дисциплін в умовах аспірантури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 277-282. ISSN 2219-5203

Кожевникова, А. В. (2016) Суб’єкт-суб’єктне управління як ефективна гуманістично-орієнтована технологія навчання та виховання здобувачів вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 15-19. ISSN 2411-2135

Кожевникова, А. В. (2014) Педагогічні умови готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). с. 83-88. ISSN 2310-0893

Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). с. 50-58. ISSN 2312-2471

Кожевникова, А. В. (2014) Специфіка сучасного педагогічного процесу як складної самоорганізованої системи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. (9). с. 46-53. ISSN 2307-4914

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.

Колесниченко, Наталя (2014) Організація самостійної роботи бакалаврів романо-германської філології щодо набуття ними іншомовної компетенції у процесі професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 175-179. ISSN 2219-5203

Коноваленко, Т. В. (2016) Новий формат фахової підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 вересня 2016 р.) (3). с. 185-190. ISSN 978-617-7055-74-6

Коноваленко, Т. В. (2016) Реальне спілкування на уроці англійської мови. Куьтурне розмаїття й міжкультурна комунікація. с. 85-87. ISSN 978-617- 7346-47-9

Коноваленко, Т. В. та Гончарова , О. А. (2016) Новий формат «Методики навчання англійської мови». Мова і література в контексті сучасної освіти (2). с. 50-55.

Конох, Анатолій (2014) Професіонально-педагогічна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і туризму. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 180-183. ISSN 2219-5203

Конох, Олена (2014) Практична підготовка майбутніх фахівців із туризму у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 184-188. ISSN 2219-5203

Конюхов, С. Л. (2016) Об'єктно-зоорієнтована методологія розробки у структурі підготовки майбутніх програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 114-118. ISSN 978-617-7346-32-5

Конюхов, С. Л. (2016) Інтерактивне навчання як форма діалогізації вищої освіти. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2016 р.). с. 92-94.

Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. с. 245-246.

Конюхов, С. Л. (2016) Обзор подходов к изучению объектно-ориентированного программирования в высших учебных заведениях. Университетская Наука (1). с. 226-230.

Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634

Конюхов, С. Л. (2018) Професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування як проблема сучасної педагогічної науки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 166-172. ISSN 2219-5203

Конюхов, С. Л. (2018) Методи і засоби навчання об’єктно-орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 103-113. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Конюхов, С. Л. та Гаджиєва, Е. Р. (2016) Огляд методів оцінювання якості web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 10-11.

Конюхов, С. Л. та Кулибаба, Є. С. (2016) Обзор методов тестирования web–приложений. Университетская Наука (1). с. 178-180.

Конюхов, С. Л. та Кулібаба, Є. (2016) Використання технології AJAX для розробки інтерактивних інтерфейсів web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 14-15.

Конюхов, С. Л. та Халковская, З. В. (2016) Автоматизация сбора данных с приборов учета для коммунального предприятия с использованием Internet-технологий. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 12-13.

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Проектирование содержания и структуры онлайн-курса «Методы верификации и оптимизации программ». Университетская Наука (1). с. 234-238. ISSN 2500-2724

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Огляд основних понять інженерії якості програмного забезпечення. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 82-88.

Корецький, О. С. та Чорна, А. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №76850 Комп`ютерна програма "Онлайн путівник абітурієнта". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Котова, О. В. та Непша, О. В. (2018) Структурні компоненти підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (81). с. 164-168. ISSN 2413-1865

Котова , Ліна (2016) Вплив емоціогенних умов на надійність виконання музичних творів майбутніми вчителями мистецтва. Молодь і ринок (5). с. 108-112. ISSN 2308-4634

Кочкурова, О. В. (2015) Особливості духовного розвитку особистості майбутнього педагога. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, 2.13 (109). с. 92-95.

Кошелєв, Олександр та Кошелєв, Василь та Ніколенко, Олександр та Писанець, Олександ (2014) Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 283-293. ISSN 2219-5203

Крайник, В. Л. (2015) Высшее образование в России: тенденции и перспективы развития. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 81-85. ISSN 2225-5486

Кропивна, С. С. та Балута, В. С. (2016) Онтологічні технології в системі освіти. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 130-133. ISSN 978-617-7346-32-5

Кубанов, Руслан (2014) Вимоги до професійної підготовки фахівців економічних спеціальностей та їх реалізація в освітньому процесі вищого навчального закладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 294-301. ISSN 2219-5203

Куликова , Л. А. та Зіненко, Н. В. (2016) Формування професійних компетентностей у навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 100-105. ISSN 2219-5203

Кулінка, Юлія (2014) Педагогічний концепт використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі методичної підготовки майбутніх учителів технології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 189-194. ISSN 2219-5203

Л

Лаппо, Віолетта (2014) Виховання духовних цінностей студентської молоді засобами національної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 142-146. ISSN 2219-5203

Лебєдєва, Алла (2013) Використання інформаційних ресурсів у процесі навчання студентів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 173-177. ISSN 2219-5203

Левкович, М. А. та Наумук, О. В. (2016) Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 152-155. ISSN 978-617-7346-32-5

Литвиненко, Світлана (2014) Самостійна робота в малих групах як одна з форм роботи у ВНЗ англомовних країн. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 288-292. ISSN 2219-5203

Логвіна-Бик, Тетяна (2013) Освітнє середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя біології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 178-183. ISSN 2219-5203

Логвіна-Бик , Т. А. та Бик , Н. В. (2015) Розвиток інтелектуальних вмінь студентів при навчанні дисциплін природничого циклу. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ITM* плюс – 2015». Ч. 2: матер. II Міжнар. наук.-метод. конф. (3–4 грудня 2015 року). с. 71-72.

Люріна, Таніта (2015) Плекання довершеної особистості: аспект формування ціннісних орієнтацій у студентів ВНЗ. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 65-69. ISSN 2219-5203

Люріна, Таніта (2013) Формування духовно-моральних цінностей студентів як соціально-педагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 112-117. ISSN 2219-5203

Літвінова-Головань, Ольга та Безкоровайна, Лариса (2014) Аналіз підготовки фахівців із дозвільної анімації у сучасних вищих навчальних закладах України. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 339-344. ISSN 2219-5203

М

Маковецька, Наталія (2014) Особливості впровадження інтенсивних технологій у процес підготовки фахівців галузі туризму. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 119-123. ISSN 2219-5203

Марущак, Валентина (2014) Про деякі особливості духовного виховання майбутнього учителя при вивченні українознавства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 199-204. ISSN 2219-5203

Марчук, М. С. та Крашеніннік, І. В. (2017) Огляд візуальних мов програмування для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 23-27. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Маслова, А. В. (2016) Вправи для навчання магістрантів аналізу автентичного науково-педагогічного тексту англійською мовою. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (144). с. 411-414.

Маслова, А. В. (2015) Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (136). с. 560-566.

Маслова, А. В. (2015) Использование аутентичных материалов в процессе обучения английской научной речи магистров. Modern Science – Moderni Veda (1). с. 71-76.

Маслова, А. В. (2015) Експериментальна перевірка ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів у процесі аналізу фахових досліджень з педагогіки. Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди», 2 (36). с. 483-491.

Мачинська, Наталія (2014) Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних за-кладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 53-58. ISSN 2219-5203

Мельникова , С. В. (2015) Изучение уровня тревожности, фрустрированности, агрессивности и ригидности в социальной группе «студенты-психологи». Наука і освіта (3). с. 62-67. ISSN 2311-8366

Меркулова, Н. В. (2012) Генеза та сучасний стан підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогічний альманах (16). с. 197-201.

Меркулова, Н. В. (2014) Модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 39 (92). с. 300-305. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Бєльчев, П. В. (2013) Теоретичні аспекти дослідження проблеми підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 31 (84). с. 126-131. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Мільчевська , Г. С. (2015) Функції, закономірності та принципи менеджменту соціальної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 224-229. ISSN 1992-5786

Меркулова, Наталя (2014) Організаційно-педагогічні умови підготовки магістрів менеджменту освіти у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 175-181. ISSN 2219-5203

Молодиченко, В.В та Яремчук, С.В. (2012) Розвиток орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі внз: антропологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 13-22. ISSN 2219-5203

Молодиченко, Наталія та Танана, Світлана (2013) Упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес вищого навчального закладу під час вивчення іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 184-187. ISSN 2219-5203

Муртазієв, Ернест (2014) Культурологічний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів математичної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 355-359. ISSN 2219-5203

Н

Нагорна, Галина (2015) Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 77-81. ISSN 2219-5203

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні аспекти формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації: матеріали науч. конф.. с. 178-179.

Наумук, Ірина (2015) Умови формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Молодь і ринок, 11 (130). с. 159-163. ISSN 2308-4634

Наумук, Ірина (2013) Роль інновацій в гуманізації управління підготовкою педагогічної майстерності менеджера освітнього закладу. Teoretyczne i praktyczne innowacje naukowe. с. 12-15.

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіаосвіти в Україні: сучасний стан та вимога сьогодення. Людинознавчі студії: зб. наук. пр. ДДПУ. Педагогіка. с. 162-166.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). с. 348-352.

Наумук, Ірина (2015) Медіаосвіта як необхідна складова у підготовці майбутніх медіакомпетентних вчителів інформатики. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 141-145. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Наумук, Ірина (2015) Формування медіакомпетентності майбутніх вчителів в контексті інтегрованого підходу до медіаосвіти. Інформаційні технології в освіті та науці: матер. VII-ї Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 127-132.

Наумук, Ірина (2015) Медіакомпетентність майбутнього вчителя інформатики як необхідна умова його готовності до професійної діяльності. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (46). с. 43-48. ISSN 2074-8922

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіакомпетентності майбутніх учителів інформатики, як необхідна умова до професійної діяльності. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс – 2015": матер. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф.. с. 48-50. ISSN 978–966–473–176–5

Наумук, Ірина та Корзун, Н. (2018) Особливості використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (3). с. 70-80. ISSN ISSN: 2521-1234 online

О

Овсянникова, Кристина (2014) Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 124-127. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. (2016) Прикладное программное обеспечение для организации тьюторского сопровождения. Известия на ТУ-Сливен (1). с. 14-16.

Осадча, К. П. (2017) Історико-педагогічний аналіз становлення тьюторства в освіті України. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 4 (59). с. 395-401.

Осадча, К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 4 (90). с. 109-115.

Осадча, К. П. (2018) До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 77-88.

Осадча, К. П. (2018) Засоби дистанційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 219-221.

Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (79). с. 169-173. ISSN 2413-1865

Осадча, К. П. (2017) Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: Теорія і практика (27). с. 56-60.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Розв'язання математичних задач засобами мови програмування Python. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 216-220. ISSN 978-617-7346-32-5

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Аналіз методів розробки алгоритмів розв’язання математичних задач засобами мови Python. Системи обробки інформації, 2 (139). с. 114-117. ISSN 1681-7710

Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадча, Катерина (2016) Компетентнісний підхід у формуванні професіоналізму майбутнього учителя як тьютора. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матер. Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф.. с. 173-176.

Осадча, Катерина (2016) Аналіз сутності поняття «Тьюторьска діяльність» у системі шкільної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (55). с. 149-153.

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.

Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. с. 188-191.

Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). с. 58-63. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.

Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Горлов, П. та Сердюк, І. М. (2016) Використання Web-порталу обліку і моніторингу міграції птахів в Азово-Чорноморському регіоні України при вивченні дисципліни “Екологічна експертиза”. Молодь і ринок, 9 (140). с. 30-35. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. с. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадчий, В. В. та Наумук, Ірина (2015) Анализ проблемы профессиональной подготовки медиаграмотных учителей информатики в Украине. Образовательные технологии и общество (Educational Technology & Society), 18 (2). с. 428-440.

Осадчий, В. В. та Сердюк, І. М. та Ліхачов, Д. та Пятниченко, В. О. (2018) Технологія розробки персонального сайту сучасного науковця. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 49-68. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2013) Повышение уровня знаний студентов по дисциплине «Операционные системы» средствами автоматизированного учебно-контролирующего комплекса. Educational Technology & Society, 16 (3). с. 438-450. ISSN 1436-4522

Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2013) Результати впровадження автоматизованного навчально-методичного комплексу з дисципліни «Основи наукових досліджень». Науковий вісник Донбасу: електронне видання (3). ISSN 2310-2187

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

П

Панченко, Галина (2013) Характеристика структурних компонентів вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 188-191. ISSN 2219-5203

Паршук, Світлана (2014) Формування духовної культури майбутніх педагогів в освітньому просторі вищої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 66-69. ISSN 2219-5203

Постильна, Олена (2014) Проблема виміру моральних цінностей у студентів педагогічних закладів: теоретико-методичні аспекти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 316-321. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2004) Теоретичні положення технологічної культури майбутніх учителів інформатики. Теорія і методика навчання інформатики та математики: зб. наук. пр. (3). с. 131-138.

Пристинський, Володимир та Пристинська, Тетяна (2013) Соціальна відповідальність за здоров’я як педагогічна проблема гармонізації духовно-практичної діяльності майбутнього педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 192-195. ISSN 2219-5203

Проценко, А. А. (2018) Формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі виробничої практики: автореферат. Кандидатська thesis, Міністерство освіти і науки України.

Проценко, А. А. (2017) Передумови визначення критеріїв та показників професійної компетентності майбутнього учителя фізичної культури. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: тем. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»: зб. наук. пр., ІІ (21). с. 108-118.

Проценко, А. А. (2017) Функциональное содержание профессиональной деятельности учителя физической культуры. Веснік адукацыі (10). с. 18-25.

Проценко, А. А. (2017) Аналіз структури професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (13–14 жовтня 2017 р.). с. 31-36.

Проценко, А. А. (2017) Професійна компетентність – як складова базових компетентностей вчителя. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (21 – 22 квітня 2017 р.). с. 130-133.

Пшенична, Наталя (2014) Формування професійної компетентності вчителя фізики шляхом встановлення міжпредметних зв’язків із хімією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 134-139. ISSN 2219-5203

Підварко , Т. О. (2012) Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (8). с. 110-116.

Р

Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 263-267. ISSN 2219-5203

Ракович, В. А. та Тригуб, І. та Крашеніннік, І. В. (2017) Досвід розробки мобільного ігрового навігаційного додатку для операційної системи Windows 10 Mobile. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 47-57. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ревнюк, Наталія (2014) Розвиток індивідуальних здібностей студентів засобами сценарної роботи: інтегративний підхід до викладання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 140-143. ISSN 2219-5203

Ревнюк, Наталія (2013) Оптимізація національної спрямованості навчально-виховного процесу у внз засобами педагогічного краєзнавства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 138-141. ISSN 2219-5203

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2018) Використання відеоматеріалів як засобу формування професійної іншомовної компетенції студентів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14-16 червня, Мелітополь, Україна). с. 225-227.

Рябченко, В. І. (2015) Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу. Інший. Фітосоціоцентр, Київ.

С

Сегеда, Наталя (2013) Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи. Versus (1). с. 6-10. ISSN 2310-4562

Слюсаренко, Олена (2013) Ціннісний аспект місії топ-університетів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 63-70. ISSN 2219-5203

Солоненко, Анатолій (2014) Праксеологічна культура студента педагогічного університету: теоретичні засади. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 94-98. ISSN 2219-5203

Сопіна , Я. В. (2013) Психолого-педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогічна освіта: теорія і практика (15). с. 230-235.

Сопіна , Я. В. (2013) Деякі теоретичні та практичні аспекти формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр.. с. 126-130.

Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2011) Педагогічна творчість як складова самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного пеадгогічного університету. Серія: Педагогіка (6). с. 115-121.

Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2012) Позитивна мотиваційна настанова як передумова творчої самореалізації майбутнього педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика (11). с. 299-303.

Стотика , Ірина та Власенко , Елеонора та Стотика , Олександр (2016) Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (16). с. 210-216.

Сухотернина, Т. П. та Иванова, М. М. (2015) К вопросу о подготовке студентов института физической культуры и спорта к научно-исследовательской деятельности. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 144-149. ISSN 2225-5486

Т

Танана, Світлана (2013) Використання інтерактивних методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 196-195. ISSN 2219-5203

Тарасенко, Тетяна (2014) Методологічний і методичний аспекти підготовки творчої особистості вчителя-філолога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 196-203. ISSN 2219-5203

Тугай, М. Ю. та Чорна, А. В. (2018) Аналіз вільного програмного забезпечення для роботи з комп’ютерними мережами. Сучасний рух науки: тези доп. III Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 грудня 2018 р., Дніпро). с. 1354-1359.

Туровцева, Наталя та Солоненко, Анатолій та Ковальчук, Оксана (2013) Професійне становлення майбутнього вчителя біології та екології у процесі викладання «Ґрунтознавства» у педагогічному внз. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 191-195. ISSN 2219-5203

Тітова, Олена та Жукова, Тетяна (2014) Навчання слухачів магістратури роботи з інформацією у процесі підготовки постер-презентації іноземною мовою. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 144-148. ISSN 2219-5203

Ф

Фатеев, В. А. (2015) Реализация личностно ориентированного подхода в практике профессиональной подготовки учителя физической культуры. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 154-161. ISSN 2225-5486

Фефілова, Тетяна (2014) Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 204-208. ISSN 2219-5203

Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). с. 309-315. ISSN 2312-5993

Фокшек, Алла (2009) Формування готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). с. 149-151. ISSN 1818-9172

Х

Храмкова, Я. С. та Клейменова, М. Н. (2015) Повышение уровня мотивации студентов к занятиям физической культурой и спортом как одного из раздела учебной программы. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 169-171. ISSN 2225-5486

Христова, Т. Є. (2016) Управління процесом у сфері фізичного виховання: навч. посіб. для студ-тів вищ. навч. закладів спец. «Фізичне виховання*». ТОВ «Колор Принт», Мелітополь. ISBN 978-966-2489-39-2

Христова, Т. Є. (2015) Управління процесом у сфері фізичного виховання: курс лекцій для студ-тів вищ. навч. закладів напряму підготовки 6.010201 "Фізичне виховання*". [Навчальний матеріал]

Христова, Т. Є. та Богачова, Н. О. (2017) Специфіка формування готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання до професійної діяльності в фітнес-центрах. Strategiczne pytania światowej nauki - 2017: мateriały XIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji (07-15 lutego 2017 roku, Przemyśl), 5. с. 82-84. ISSN 978-966-8736-05-6

Христова, Т. Є. та Дорохов, Є. А. (2016) Використання самостійної роботи у формуванні культури здоров’я студентів вищих навчальних закладів. Naukowa myśl informacyjnej powieki – 2016: materiały XII międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji (07-15 marca 2016 roku) (7). с. 73-74. ISSN 978-966-8736-05-6

Ц

Царькова, Ольга та Работа, Тетяна та Гончарова, Юлія (2014) Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 209-212. ISSN 2219-5203

Цюрупа, Михайло (2014) Проблема культури миру в системі вищої освіти. Versus (3). с. 59-63. ISSN 2310-4562

Ч

Чемерис, Г. Ю. (2016) Перспективи впровадження інформаційних технологій в процес вивчення дисципліни “Макетування”. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (17-18 ). с. 9-11. ISSN 2450-8160

Чемерис, Г. Ю. (2018) Візуалізація користувацького інтерфейсу як засіб формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 297-298.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Особливості професійної підготовки бакалавра комп’ютерних наук у галузі комп’ютерної графіки. Інформаційні технології – 2018: зб. тез V Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців. с. 147.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Актуальність наукових досліджень графічної підготовки майбутнього ІТ-фахівця. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ІХ Міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 97-99.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Поняття графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук у вітчизняних та закордонних дослідженнях. Молодь і ринок. с. 129-133. ISSN 2308-4634

Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз засобів тривимірної графіки для навчання майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 283-287. ISSN 978-617-7346-32-5

Чемерис, Г. Ю. (2018) Основи комп’ютерного дизайну як чинник модернізації змісту професійної освіти майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 279-284. ISSN 2219-5203

Чемерис, Г. Ю. (2017) Комп’ютерна графіка як засіб формування естетичного смаку студентів IT спеціальностей. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Internet-конф. молодих учених. с. 105-108.

Чорна, А. В. (2016) Аналіз програмного забезпечення управління проектами підчас викладання технічних дисциплін. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 16–17 березня 2016 р. с. 102-106.

Чорна, А. В. (2013) Обробка експериментальних даних за результатами педагогічного експерименту засобами комп’ютерних статистичних пакетів. Педагогічний дискурс (14). с. 453-457.

Чорна, А. В. (2014) Організація самостійної роботи студентів засобами електронного підручника з дисципліни «Операційні системи і системне програмування». Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. (42-43). с. 205-210. ISSN 2074-8922

Чорна, А. В. (2016) Можливості використання комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (48-49). с. 221-227. ISSN 2074-8922

Чорна, А. В. (2016) Особливості використання дистанційного курсу з дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (8). с. 326-330. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. (2018) Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 350-355. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. (2017) Використання системи Bitrix24 для формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2017): тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 78-82.

Чорна, А. В. (2017) Scrum методологія, як практичний метод підготовки інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 287-291. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Пасічний, К. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79364 Комп`ютерна програма "Корпоративна система управління ідеями". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Чорна, А. В. та Таганова, Д. В. (2018) Використання алгоритмів розв’язування графічних задач засобами Python. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 310-315. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Хіміч, В. М. та Шаров, С. О. (2018) Моделювання впливу неконтрольованих факторів на статистичний розподіл випадкових величин, підпорядкованих нормальному закону. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 334-341. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Шиян, І. О. та Компанієць, А. А. та Демченко, О. О. (2018) Функціоналіні особливості мобільного додатку для підготовки абітурієнтів до ЗНО. Inżynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej. с. 13-16.

Ш

Шаров, С. В. та Корзун, Н. (2017) Значення вчителя інформатики в інформаційному суспільстві. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених. с. 370-372.

Шадрин, А. Н. та Баянкин, О. В. (2015) Компетентный подход при построении образовательной среды на теоретических занятиях со студентами института физической культуры и спорта. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 178-182. ISSN 2225-5486

Шаповалова, Тетяна (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів через здоров’язбережувальні технології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 149-153. ISSN 2219-5203

Шаров, С. В. (2016) Аналіз ОПП і ОКХ щодо отримання професії «Адміністратор баз даних». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 105-108.

Шаров, С. В. та Козлов, С. (2016) Розробка програмно-педагогічного засобу з предмету «Основи здоров’я». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 118-122.

Шаров, С. В. та Копустинський, К. В. (2016) Аналіз інформаційних систем для автоматизації діяльності підприємства. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доп. Міжнар. наук. Інтернет-конф.. с. 12-15.

Шаров, С.В. (2017) Самостійна робота як умова формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукр. наук. конф. (21-22 липня 2017 р., м. Переяслав-Хмельницький) (5). с. 35-38.

Шаров, С.В. та Земляна, І. М. (2015) Розробка програмного комплексу навчальних тренажерів з дисципліни «Архітектура ЕОМ». Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і освіти (7). с. 56-60.

Шаров, С.В. та Осадчий, В.В. (2015) Проблема подготовки будущих администраторов баз данных к сертификации знаний и трудоустройству. Educational Technology & Society, 1 (18). с. 364-376. ISSN 1436-4522

Шевченко, Світлана (2013) Динаміка розумової працездатності студентів в умовах сучасного освітнього простору вищої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 203-206. ISSN 2219-5203

Шевченко, Ю. М. (2018) Сучасний стан готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. WORLD SCIENCE, 4 (32) (7). с. 11-16. ISSN 2413-1032

Шевченко, Ю. М. (2018) Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних методик з духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). с. 246-250. ISSN 2311-5491

Шевченко, Юлія та Дубяга, Світлана (2013) Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання та виховання обдарованих дітей. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 199-202. ISSN 2219-5203

Шевченко, Юлія та Дубяга, Світлана (2014) Професійна пiдготовка майбутнього вчитeля початкових класів до фоpмувaння ecтeтичної компeтeнтноcтi учня. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 235-239. ISSN 2219-5203

Шишкіна, Марія (2014) Інноваційні технології модернізації освітнього середовища вищого навчального закладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 154-160. ISSN 2219-5203

Шкільова, Ганна (2014) Духовна культура студента як педагогічна категорія. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 121-125. ISSN 2219-5203

Цей список був створений у Wed Jan 23 21:51:31 2019 EET.