Александров, Д. В. (2017) Конструктивістська парадигма як філософське підґрунтя сучасної вищої освіти. Освітній дискурс: зб. наук. пр. (1). с. 62-75.
Text
Александров Стаття Дискурс.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Конструктивістська парадигма в межах некласичної філософії активно застосовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує в собі проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особи. В статті з позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується щільний зв'язок когнітивної діяльності молодого фахівця та визначення «локалів» його професійних інтересів. Останні розуміються в межах проективно-конструктивного відношення суб’єкта до освітнього середовища. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 22 Серп 2019 07:01 |
Останні зміни: | 27 Жов 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5772 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |