Александров, Д. В. (2017) Конструктивістська парадигма як філософське підґрунтя сучасної вищої освіти. Освітній дискурс: зб. наук. пр. (1). pp. 62-75.
Александров Стаття Дискурс.pdf
Download (1MB)
Abstract
Конструктивістська парадигма в межах некласичної філософії активно застосовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує в собі проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особи. В статті з позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується щільний зв'язок когнітивної діяльності молодого фахівця та визначення «локалів» його професійних інтересів. Останні розуміються в межах проективно-конструктивного відношення
суб’єкта до освітнього середовища. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 22 Aug 2019 07:01 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5772 |