Конструктивістська парадигма як філософське підґрунтя сучасної вищої освіти

Александров, Д. В. (2017) Конструктивістська парадигма як філософське підґрунтя сучасної вищої освіти. Освітній дискурс: зб. наук. пр. (1). pp. 62-75.

[thumbnail of Александров Стаття Дискурс.pdf] Text
Александров Стаття Дискурс.pdf

Download (1MB)

Abstract

Конструктивістська парадигма в межах некласичної філософії активно застосовує поняття «енактивізм» (enactivity), яке поєднує в собі проекцію культурно детермінованих схем пізнавальної діяльності та онтологічну реальність реалізації власних освітніх інтересів особи. В статті з позицій сучасного епістемологічного конструктивізму аргументується щільний зв'язок когнітивної діяльності молодого фахівця та визначення «локалів» його професійних інтересів. Останні розуміються в межах проективно-конструктивного відношення
суб’єкта до освітнього середовища. З позицій енактивізму розкривається механізм «констеляції» освітніх інтересів.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Users 1586 not found.
Date Deposited: 22 Aug 2019 07:01
Last Modified: 27 Oct 2020 12:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5772

Actions (login required)

View Item
View Item