МДПУ репозиторій

Особливості методики формування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки вчителя музики

Колоніна, Л. Г. (2020) Особливості методики формування індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки вчителя музики. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих учених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Педагогіка, 30 (4). с. 68-72. ISSN 2308-4855

[img] Text
Дрогобич_стаття.pdf - Опублікована Версія

Скачати (389kB)

Резюме

У статті авторка акцентує на проблемі реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музики та актуалізує питання проектування дидактичного забезпечення самого процесу професійної підготовки вчителів музики. Вирішення питання проектування дидактичного забезпечення самого процесу професійної підготовки вона вбачає у створенні дидактичного дизайну методики формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музики. На основі загальних позицій науковців інструментальної дидактики щодо визначення дидактичного дизайну авторка надає власне розуміння цієї технології крізь призму вибраної проблематики. Було визначено структуру методики формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів у процесі професійної підготовки вчителя музики. Авторкою подана характеристика таких сегментів методики формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освітньої програми 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво), як навчально-методичний, змістовно-технологічний (зміст дисципліни, способи проведення занять, форма організації занять, методи навчання, темп засвоєння знань, контроль), комунікативний, діяльнісно-творчий та рефлексивно- регулятивний. Загалом методика формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музики зосереджена на наданні здобувачу освіти максимально повної і зрозумілої для нього інформації щодо компонентів освітньої програми та можливості гнучкого вибору навчальних дисциплін, методів, форм, темпу опанування результатів, виду, вектора та технологій комунікації з іншими суб’єктами освітньої діяльності. Перспективою подальших досліджень автор визначає експериментальну перевірку ефективності сегментів методики формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів у процесі професійної підготовки вчителя музики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Л. Колоніна
Дата внесення: 27 Жов 2020 11:24
Останні зміни: 27 Жов 2020 11:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10816

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу