МДПУ репозиторій

Особливості перекладу англомовних рекламних текстів

Баранцова, І. О. (2020) Особливості перекладу англомовних рекламних текстів. Perspective directions for the development of science and practice. с. 125-127. ISSN ISBN - 978-1-64871-426-9

[img]
Перегляд
Text
Article. XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book-126-128.pdf

Скачати (269kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто і проаналізовано тексти англомовної реклами, а також лексичні особливості даних текстів і труднощі при їх перекладі на українську мову. Ключові слова: реклама, рекламний текст, переклад, адаптація, лексикосемантичні трансформації, ревізія.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 10 Черв 2020 12:13
Останні зміни: 10 Черв 2020 12:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9670

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу