Баранцова, І. О. (2020) Особливості перекладу англомовних рекламних текстів. Perspective directions for the development of science and practice. pp. 125-127. ISSN ISBN - 978-1-64871-426-9
Preview
Article. XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book-126-128.pdf
Download (269kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто і проаналізовано тексти англомовної реклами, а також лексичні особливості даних текстів і труднощі при їх перекладі на українську мову. Ключові слова: реклама, рекламний текст, переклад, адаптація, лексикосемантичні трансформації, ревізія.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 12:13 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 12:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9670 |