Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості перекладу англомовних рекламних текстів

Баранцова, І. О. (2020) Особливості перекладу англомовних рекламних текстів. Perspective directions for the development of science and practice. pp. 125-127. ISSN ISBN - 978-1-64871-426-9

[thumbnail of Article. XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book-126-128.pdf]
Preview
Text
Article. XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book-126-128.pdf

Download (269kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто і проаналізовано тексти англомовної реклами, а також лексичні особливості даних текстів і труднощі при їх перекладі на українську мову. Ключові слова: реклама, рекламний текст, переклад, адаптація, лексикосемантичні трансформації, ревізія.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 10 Jun 2020 12:13
Last Modified: 10 Jun 2020 12:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9670

Actions (login required)

View Item
View Item