МДПУ репозиторій

Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді

Подпльота, Світлана (2018) Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (64). с. 170-175. ISSN 2311-5491

[img]
Перегляд
Text
164947-362621-1-PB.pdf

Скачати (222kB) | Перегляд

Резюме

Анотація. В статті показується висока значимість проблеми морального виховання для сучасного суспільства. Вирішення завдання формування системи моральних цінностей студентської молоді пропонується шляхом використання тьюторської виховної ситеми. Тьюторська виховна система − це комплекс форм, засобів, методів і принципів, що стимулюють моральний розвиток студента-майбутнього спеціаліста. Суб’єктність як сформованість життєвої позиції тьютора і складова частина цілі виховання передбачає наявність у тьютора моральних ідеалів і цінностей та проявляється як мотивований та усвідомлений вплив тьютора на сферу ідеалів та цінностей окремого студента або групи. Акцентується увага на те, що суб’єкт-суб’єктна взаємодія тьютора і тьюторанта вимагає високого рівня загальної культури тьютора, безперервної освіти, активності у розвитку професійних умінь. Лише коли тьютор є сам зразковим носієм моральних законів, духовно-моральна сфера буде сприйнята підопічними як гідна. Ключові слова: моральне виховання, тьютор, індивідуалізація, суб’єкт-суб’єктні відносини, моральні цінності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра іноземних мов
Дата внесення: 01 Серп 2019 12:18
Останні зміни: 13 Жов 2020 07:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4835

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу