Подпльота, Світлана (2018) Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (64). pp. 170-175. ISSN 2311-5491
164947-362621-1-PB.pdf
Download (222kB) | Preview
Abstract
Анотація. В статті показується висока значимість проблеми морального виховання для сучасного суспільства. Вирішення завдання формування системи моральних цінностей студентської молоді пропонується шляхом використання тьюторської виховної ситеми. Тьюторська виховна система − це комплекс форм, засобів, методів і принципів, що стимулюють моральний розвиток студента-майбутнього спеціаліста. Суб’єктність як сформованість життєвої позиції тьютора і складова частина цілі виховання передбачає наявність у тьютора моральних ідеалів і цінностей та проявляється як мотивований та усвідомлений вплив тьютора на сферу ідеалів та цінностей окремого студента або групи. Акцентується увага на те, що суб’єкт-суб’єктна взаємодія тьютора і тьюторанта вимагає високого рівня загальної культури тьютора, безперервної освіти, активності у розвитку професійних умінь. Лише коли тьютор є сам зразковим носієм моральних законів, духовно-моральна сфера буде сприйнята підопічними як гідна.
Ключові слова: моральне виховання, тьютор, індивідуалізація, суб’єкт-суб’єктні відносини, моральні цінності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов > Фахові видання |
Depositing User: | Users 12 not found. |
Date Deposited: | 01 Aug 2019 12:18 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 07:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4835 |