Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді

Подпльота, Світлана (2018) Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (64). pp. 170-175. ISSN 2311-5491

[thumbnail of 164947-362621-1-PB.pdf]
Preview
Text
164947-362621-1-PB.pdf

Download (222kB) | Preview

Abstract

Анотація. В статті показується висока значимість проблеми морального виховання для сучасного суспільства. Вирішення завдання формування системи моральних цінностей студентської молоді пропонується шляхом використання тьюторської виховної ситеми. Тьюторська виховна система − це комплекс форм, засобів, методів і принципів, що стимулюють моральний розвиток студента-майбутнього спеціаліста. Суб’єктність як сформованість життєвої позиції тьютора і складова частина цілі виховання передбачає наявність у тьютора моральних ідеалів і цінностей та проявляється як мотивований та усвідомлений вплив тьютора на сферу ідеалів та цінностей окремого студента або групи. Акцентується увага на те, що суб’єкт-суб’єктна взаємодія тьютора і тьюторанта вимагає високого рівня загальної культури тьютора, безперервної освіти, активності у розвитку професійних умінь. Лише коли тьютор є сам зразковим носієм моральних законів, духовно-моральна сфера буде сприйнята підопічними як гідна.
Ключові слова: моральне виховання, тьютор, індивідуалізація, суб’єкт-суб’єктні відносини, моральні цінності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов > Фахові видання
Depositing User: Users 12 not found.
Date Deposited: 01 Aug 2019 12:18
Last Modified: 13 Oct 2020 07:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4835

Actions (login required)

View Item
View Item