МДПУ репозиторій

Мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів

Баранцова, І. О. та Денисенко, Н. В. та Мілько, Н. Є (2020) Мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів. MULTIDISCIPLINARY RESEARCH: abstracts of XIV International Scientific and Practical Conference. с. 267-272. ISSN ISBN - 978-1-63684-350-6

[img]
Перегляд
Text
Тези_Баранцова.pdf

Скачати (271kB) | Перегляд

Резюме

В роботі розглянуті напрями зростання мотивації у випадку впровадження адаптивних методів навчання. Результати демонструють, що адаптивні онлайн-методи підтримують інтерес до навчання у випадку безпосередньої участі в цих заходах. Засоби інтерактивного віртуального навчання, що пропонується впроваджувати у процес формування інтеркультурної компетентності студентів-перекладачів, потребують адаптивних підходів, однак результати таких підходів не досліджувались.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 29 Груд 2020 14:20
Останні зміни: 29 Груд 2020 14:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11234

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу