Баранцова, І. О. та Денисенко, Н. В. та Мілько, Н. Є (2020) Мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів. MULTIDISCIPLINARY RESEARCH: abstracts of XIV International Scientific and Practical Conference. с. 267-272. ISSN ISBN - 978-1-63684-350-6
|
Text
Тези_Баранцова.pdf Скачати (271kB) | Перегляд |
Резюме
В роботі розглянуті напрями зростання мотивації у випадку впровадження адаптивних методів навчання. Результати демонструють, що адаптивні онлайн-методи підтримують інтерес до навчання у випадку безпосередньої участі в цих заходах. Засоби інтерактивного віртуального навчання, що пропонується впроваджувати у процес формування інтеркультурної компетентності студентів-перекладачів, потребують адаптивних підходів, однак результати таких підходів не досліджувались.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 29 Груд 2020 14:20 |
Останні зміни: | 29 Груд 2020 14:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11234 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |