Баранцова, І. О. and Денисенко, Н. В. and Мілько, Н. Є (2020) Мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів. MULTIDISCIPLINARY RESEARCH: abstracts of XIV International Scientific and Practical Conference. pp. 267-272. ISSN ISBN - 978-1-63684-350-6
Тези_Баранцова.pdf
Download (271kB) | Preview
Abstract
В роботі розглянуті напрями зростання мотивації у випадку впровадження адаптивних методів навчання. Результати демонструють, що адаптивні онлайн-методи підтримують інтерес до навчання у випадку безпосередньої участі в цих заходах. Засоби інтерактивного віртуального навчання, що пропонується впроваджувати у процес формування інтеркультурної компетентності студентів-перекладачів, потребують адаптивних підходів, однак результати таких підходів не досліджувались.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 29 Dec 2020 14:20 |
Last Modified: | 29 Dec 2020 14:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11234 |