МДПУ репозиторій

Діагностичні маркери сформованості індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва

Колоніна, Л. Г. (2020) Діагностичні маркери сформованості індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка, 2 (21). с. 115-119. ISSN 2663-6085

[img]
Перегляд
Text
Одесса статья.pdf

Скачати (808kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://doi.org/10.32843/2663-6085

Резюме

У статті авторка обґрунтувала і виокремила суперечність між необхідністю розробки психолого-педагогічного та методичного діагностичного інструментарію для визначення індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва та відсутністю чітко визначеної системи показників, критеріїв та рівнів її сформованості у студентів в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва. Метою статті було визначення діагностичних маркерів сформованості індивідуальної освітньої траєкторії у здобувачів музично-педагогічної кваліфікації за освітньою програмою “Середня освіта. Музичне мистецтво”. Діагностичні маркери авторка означила як наявні системні взаємозв’язки критеріїв, їх виявів та рівнів сформованості індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі професійної підготовки. На основі визначення індивідуальної освітньої траєкторії студента, змісту її компонентів авторка окреслила показники, що були систематизовані за ідентичними критеріями (індивідуально-потенційний, мотиваційно-цільовий, комунікативний, рефлексивно-регулятивний, змістовно-технологічний). На основі критеріального підходу та врахування комплексно виділених діагностичний маркерів індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної освіти вчителя музичного мистецтва було визначено якісні характеристики рівнів її сформованості: репродуктивний (низький), продуктивно-пошуковий (середній) та індивідуально-творчий (високий). Подальшу перспективу авторка вбачає у систематизації методів та визначенні діагностичної методики дослідження рівня сформованості індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Л. Колоніна
Дата внесення: 07 Лип 2020 09:38
Останні зміни: 07 Лип 2020 09:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10139

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу