Дудко , Я. В. (2016) Умови формування готовності майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи в школі. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 86-90.
Text
Dudko_2016_26_21.pdf Скачати (298kB) |
Резюме
У статті розглядається проблема формування готовності майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи в школі, що набуває актуальності, оскільки студент, який володіє технологією експериментально-дослідницької діяльності, є спроможнім до збагачення особистісного педагогічного досвіду. Аналіз наукової літератури дав можливість дійти висновку, що одним з найефективніших шляхів вирішення цієї проблеми є визначення та забезпечення організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи в школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 22 Груд 2016 08:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1198 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |