МДПУ репозиторій

Розвиток здатності до проєктної самореалізації як проблема теорії і методики професійної освіти викладача вищої школи

Сопін, Олексій (2020) Розвиток здатності до проєктної самореалізації як проблема теорії і методики професійної освіти викладача вищої школи. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 4 (28). с. 104-109. ISSN ISSN 2308-4855

[img]
Перегляд
Text
28-4_2020.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

У статті висвітлюється стан вивчення проблеми розвитку здатності до проєктної самореалізації в теорії професійної підготовки педагога. Зазначено, що інноваційні досягнення в освітньому просторі є необхідною обставиною самореалізації викладача вищої школи в умовах сучасного ринку праці. Відзначається необхідність удосконалення підготовки майбутніх фахівців, що відображено у розглянутих світових документах, які демонструють очікування світової спільноти від вищої освіти. Здійснено аналіз вітчизняних нормативних документів та на конвенційному рівні наукової рефлексії зроблено висновок, що самореалізація особистості є гуманітарною проблемою, пов’язаною зі станом розвитку цивілізації, сталим розвитком економіки, що буде можливим за умови актуалізації внеску людини у творчі проєкти. Виокремлено певні світові і вітчизняні наукові ідеї і концепції щодо розвитку здатності до проєктної діяльності. Висвітлено питання сутності професійної самореалізації викладача та визначено, що вони завжди перебували у центрі уваги науковців, але поняття здатності до проєктної самореалізації викладача вищої школи у сучасній зарубіжній і вітчизняній науково-педагогічній думці не дістало належного теоретичного обґрунтування. Розглянуто наукові погляди сучасних гуманітаріїв щодо визначення проєктної діяльності викладача вищої школи як родового поняття терміна «проєктна самореалізація». У процесі наукової рефлексії виявлено, що відсутність необхідної термінології не дає можливості визначити поняття «здатність до проектної самореалізації викладача вищої школи». Проаналізовано теоретичне підґрунтя щодо застосування проєктного підходу у професійній педагогічній освіті та визначено, що сутність проєктної діяльності викладача вищої школи ще не зазнала всебічного висвітлення. Зроблено висновок про те, що відсутність наукового тлумачення сутності і змісту проєктної самореалізації викладача вищої школи демонструє перспективи подальшого наукового дослідження в галузі теорії і методики професійної освіти

Тип елементу : Стаття
Додаткова інформація: Сопін О. І. Розвиток здатності до проектної самореалізації як проблема теорії і методики професійної освіти викладача вищої школи / О. І. Сопін // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - № 4 (28). - С. 104-109.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 21 Груд 2020 17:00
Останні зміни: 26 Жов 2021 17:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11094

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу