Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Розвиток здатності до проєктної самореалізації як проблема теорії і методики професійної освіти викладача вищої школи

Сопін, Олексій (2020) Розвиток здатності до проєктної самореалізації як проблема теорії і методики професійної освіти викладача вищої школи. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 4 (28). pp. 104-109. ISSN ISSN 2308-4855

[thumbnail of 28-4_2020.pdf]
Preview
Text
28-4_2020.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюється стан вивчення проблеми розвитку здатності до проєктної самореалізації в теорії
професійної підготовки педагога. Зазначено, що інноваційні досягнення в освітньому просторі є необхідною
обставиною самореалізації викладача вищої школи в умовах сучасного ринку праці. Відзначається необхідність
удосконалення підготовки майбутніх фахівців, що відображено у розглянутих світових документах, які демонструють очікування світової спільноти від вищої освіти.
Здійснено аналіз вітчизняних нормативних документів та на конвенційному рівні наукової рефлексії зроблено
висновок, що самореалізація особистості є гуманітарною проблемою, пов’язаною зі станом розвитку цивілізації, сталим розвитком економіки, що буде можливим за умови актуалізації внеску людини у творчі проєкти.
Виокремлено певні світові і вітчизняні наукові ідеї і концепції щодо розвитку здатності до проєктної діяльності. Висвітлено питання сутності професійної самореалізації викладача та визначено, що вони завжди перебували у центрі уваги науковців, але поняття здатності до проєктної самореалізації викладача вищої школи у сучасній зарубіжній і вітчизняній науково-педагогічній думці не дістало належного теоретичного обґрунтування.
Розглянуто наукові погляди сучасних гуманітаріїв щодо визначення проєктної діяльності викладача вищої школи
як родового поняття терміна «проєктна самореалізація». У процесі наукової рефлексії виявлено, що відсутність необхідної термінології не дає можливості визначити поняття «здатність до проектної самореалізації викладача вищої школи». Проаналізовано теоретичне підґрунтя щодо застосування проєктного підходу у професійній педагогічній
освіті та визначено, що сутність проєктної діяльності викладача вищої школи ще не зазнала всебічного висвітлення.
Зроблено висновок про те, що відсутність наукового тлумачення сутності і змісту проєктної самореалізації
викладача вищої школи демонструє перспективи подальшого наукового дослідження в галузі теорії і методики
професійної освіти

Item Type: Article
Additional Information: Сопін О. І. Розвиток здатності до проектної самореалізації як проблема теорії і методики професійної освіти викладача вищої школи / О. І. Сопін // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - № 4 (28). - С. 104-109.
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 21 Dec 2020 17:00
Last Modified: 26 Oct 2021 17:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11094

Actions (login required)

View Item
View Item