МДПУ репозиторій

Фундаментальні цінності Європейського простору вищої освіти

Гончарова, Ольга та Маслова, Аліна (2023) Фундаментальні цінності Європейського простору вищої освіти. Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 17 (49). с. 15-19. ISSN 2313-2094

[img] Text
406-Текст статті-986-1-10-20231130.pdf - Опублікована Версія

Скачати (332kB)

Резюме

У статті актуалізовано проблему реформування сучасної української освіти через інтенсифікацію міжнародної співпраці, розвиток академічної мобільності та активне застосування досвіду зарубіжних партнерів. Окреслено мету, яка полягає у визначенні ролі базових європейських цінностей в процесі підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні. Авторами статті надано детальний аналіз наукових праць, як українських, так й зарубіжних дослідників, які займаються розробкою ідеї популяризації європейських цінностей в освіті. Надано загальну характеристику перебігу процесу імплементації проєкту Програми Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Зміцнення спільних цінностей Європейського Союзу через політику мультилінгвальності в освіті та підготовці майбутніх учителів» в навчальний процес Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Описано загальну схему курсу, сформульовано основні компетентності, які здобувачі вищої освіти мають здобути наприкінці опанування курсу. У статті детально охарактеризовано один із циклів проєкту, а саме навчальний курс, який включає теоретичну та практичну частини; висвітлено особливості перебігу кожної із них; окреслено основні результати навчання за курсом. Наголошується на тому, що участь закладів вищої освіти України у міжнародних проєктах допомагає підготувати висококваліфікованого та конкурентоспроможного на європейській арені фахівця до активного професійного життя у демократичному суспільстві. У статті робиться висновок, що наближення української освіти до європейських стандартів, систематична популяризація європейських цінностей та їх імплементація у навчальний процес дозволяє поступово усувати бар’єри, які виникають на шляху інтеграції України в європейський освітній простір.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 29 Груд 2023 09:28
Останні зміни: 29 Груд 2023 09:28
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13311

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу