Гончарова, Ольга and Маслова, Аліна (2023) Фундаментальні цінності Європейського простору вищої освіти. Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 17 (49). pp. 15-19. ISSN 2313-2094
![406-Текст статті-986-1-10-20231130.pdf [thumbnail of 406-Текст статті-986-1-10-20231130.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
406-Текст статті-986-1-10-20231130.pdf - Published Version
Download (332kB)
Abstract
У статті актуалізовано проблему реформування сучасної української освіти через інтенсифікацію міжнародної співпраці, розвиток академічної мобільності та активне
застосування досвіду зарубіжних партнерів. Окреслено мету, яка полягає у визначенні ролі базових європейських цінностей в процесі підвищення якості підготовки майбутніх учителів
іноземних мов в Україні. Авторами статті надано детальний аналіз наукових праць, як українських, так й зарубіжних дослідників, які займаються розробкою ідеї популяризації європейських цінностей в освіті. Надано загальну характеристику перебігу процесу імплементації проєкту Програми Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Зміцнення спільних цінностей Європейського Союзу через політику мультилінгвальності в освіті та підготовці майбутніх учителів» в навчальний процес Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Описано загальну схему курсу, сформульовано основні компетентності, які здобувачі вищої освіти мають здобути наприкінці опанування курсу. У статті детально охарактеризовано один із циклів проєкту, а саме навчальний курс, який включає теоретичну та практичну частини; висвітлено особливості перебігу кожної із них; окреслено основні результати навчання за курсом. Наголошується на тому, що участь закладів вищої освіти України у міжнародних проєктах допомагає підготувати висококваліфікованого та конкурентоспроможного на європейській арені фахівця до активного професійного життя у демократичному суспільстві. У статті робиться висновок, що наближення української освіти до європейських стандартів, систематична популяризація європейських цінностей та їх імплементація у навчальний процес дозволяє поступово усувати бар’єри, які виникають на шляху інтеграції України в європейський освітній простір.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 29 Dec 2023 09:28 |
Last Modified: | 29 Dec 2023 09:28 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13311 |