Надольська, Ю. А. та Шелудько, Д. (2019) Пісня як засіб дидактичної гри при вивченні лексики на уроці з німецької мови. Актуальні питання філологічних наук: наукові дискусії: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 27-28 вересня 2019 р.). с. 122-123.
Text (ПІСНЯ ЯК ЗАСІБ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ЛЕКСИКИ НА УРОЦІ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
Надольська_тези .pdf - Опублікована Версія Скачати (136kB) |
Резюме
Одним із завдань сучасної школи та педагога є формування у школярів загальнонавчальних умінь і навичок, забезпечення пізнавальних інтересів та подальшого їх удосконалення. Сучасний учитель мусить уникати вербального типу навчання, що є на сьогодні переважальним, орієнтуючись більше на активні та інтерактивні методи, технології навчання, які базуються на компетентісному підході при вивченні іноземної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 27 Лист 2019 09:22 |
Останні зміни: | 23 Груд 2019 09:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8012 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |