МДПУ репозиторій

Пісня як засіб дидактичної гри при вивченні лексики на уроці з німецької мови

Надольська, Ю. А. та Шелудько, Д. (2019) Пісня як засіб дидактичної гри при вивченні лексики на уроці з німецької мови. Актуальні питання філологічних наук: наукові дискусії: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 27-28 вересня 2019 р.). с. 122-123.

[img] Text (ПІСНЯ ЯК ЗАСІБ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ЛЕКСИКИ НА УРОЦІ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
Надольська_тези .pdf - Опублікована Версія

Скачати (136kB)

Резюме

Одним із завдань сучасної школи та педагога є формування у школярів загальнонавчальних умінь і навичок, забезпечення пізнавальних інтересів та подальшого їх удосконалення. Сучасний учитель мусить уникати вербального типу навчання, що є на сьогодні переважальним, орієнтуючись більше на активні та інтерактивні методи, технології навчання, які базуються на компетентісному підході при вивченні іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 27 Лист 2019 09:22
Останні зміни: 23 Груд 2019 09:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8012

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу