Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Items where Subject is "PD Германські мови"

Number of items at this level: 148.

Article

[error in script] [error in script] Культура в словниках: історично обгрунтовані топоніми в англійській лексикографії. Мова: науково-теоретичний часопис з мовознавства (26). pp. 78-84. ISSN 2307 – 4558 [error in script]

[error in script] [error in script] Компоненти змісту навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів. Вісник Дніпропетровського університету імені А. Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія», 1 (11). pp. 266-270. ISSN ISSN 2222-5501 [error in script]

[error in script] [error in script] Етимологія номінантів емоцій синонімічних рядів «ZORN» – «ГНІВ». Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукр. наук. конф. (21-22 серпня 2017 р., м. Переяслав-Хмельницький) (6). pp. 33-36. [error in script]

[error in script] [error in script] Впровадження сучасних інформаційних технологій у вивченні німецької мови як другої іноземної. Лінгвістика та Літературознавство, 7 (1). pp. 249-255. [error in script]

[error in script] [error in script] Творчі роботи з української та німецької мов в системі розвивального навчання: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (49). pp. 289-291. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інноваційних технологій у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у вищих навчальних закладах. Функциональная лингвистика, 2 (1). pp. 113-115. [error in script]

[error in script] [error in script] Формування фонетичної компетенції студентів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у ВНЗ. Теорія та методика навчання суспільних дисциплін. pp. 75-78. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості писемного мовлення при вивченні німецької мови як другої іноземної у ВНЗ. Мова і культура, 1 (16). pp. 419-423. ISSN 2522-493Х [error in script]

[error in script] [error in script] Структура концептів морфологічного та лексичного змісту як складових концептосистеми сучасної англійської мови. Збірник наукових праць Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка Мовні і концептуальні картини світу, 1 (34). pp. 245-251. [error in script]

[error in script] [error in script] Структурованість та синхронізація вербалізованої складової англомовного інформаційного середовища. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: зб. наук. пр. (58). pp. 23-26. [error in script]

[error in script] [error in script] Вербалізація англомовних техноцентричних лексикалізованих концептів. Наукові записки. Серія «Філологічні науки» Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. pp. 158-164. [error in script]

[error in script] [error in script] Семантична складова мережи англомовних концептуальних структур. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія», 1 (69). pp. 104-106. [error in script]

[error in script] [error in script] Флуктуаційні явища в сучасних англомовних лінгво-ментальних структурах. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 4 (72). pp. 11-14. [error in script]

[error in script] [error in script] Метаконцептуальна деривація похідних вторинної номінації (на матеріалі англомовних інновацій). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Лінгвістика», 2 (34). pp. 165-169. [error in script]

[error in script] [error in script] Словоскладання як один з найпоширеніших способів словотвору німецької мови. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (146). pp. 505-509. ISSN 978-617-7197-37-8 [error in script]

[error in script] [error in script] Мовна гра у системі мовно-стилістичних засобів вираження комічного. Мовна гра у системі мовно-стилістичних засобів вираження комічного, 1. pp. 86-88. ISSN 81+82 (05) [error in script]

[error in script] [error in script] Формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у виші. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 123-127. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Мультимедийные учебные программы как средство активизации учебной деятельности студентов при изучении немецкого языка как второго иностранного. Обраовательные технологии и общество, 14 (1). pp. 347-359. ISSN 1436-4522 [error in script]

[error in script] [error in script] Функціонування біблеїзмів у сучасній німецькій мові та мовленні (на матеріалі газетних текстів). Научные исследования-2011: материалы науч.-практ. конф. по философским, филологическим, юридическим и педагогическим наукам (2). pp. 48-49. ISSN 978-966-2465-20-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Структура фразеологічних одиниць біблійного походження в сучасній німецькій мові. Культура народов Причерноморья, 1 (168). pp. 248-249. ISSN 1562-0808 [error in script]

[error in script] [error in script] Відеофільм як засіб інтенсифікації навчання іноземної мови у ВИШІ. Мова і культура, 3 (17). pp. 375-380. ISSN 2522-4948 [error in script]

[error in script] [error in script] Комунікативні та творчі можливості практичних занять з німецької мови у ВНЗ. Мова і культура, 1 (176). pp. 523-528. [error in script]

[error in script] [error in script] Комунікація як мікросистема німецькомовного середовища. Trends of the newest: Proceedings of XXXХXI International scientific conference (June 12, 2019, New York). pp. 71-73. [error in script]

[error in script] [error in script] Форми модальних дієслів у німецькій мові та їх місце у реченні. We are building the future: proceedings of XXXХXII International scientific conference (June 27, 2019, Washington). pp. 9-13. [error in script]

[error in script] [error in script] Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні німецької мови основної школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 179-184. ISSN 978-617-7566-80-8 [error in script]

[error in script] [error in script] Тестові технології в оцінюванні навчальних досягнень студентів ВНЗ. Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (39). pp. 266-269. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Лексична стилістика роману Т. Манна "Йосип та його брати". Нова філологія (2 (17)). pp. 255-262. ISSN 966-599-204-Х [error in script]

[error in script] [error in script] Актуалізація трансдисциплінарності когнітивної лінгвістики як умова підвищення її експланаторності. Вісник Житомирського державного університету. Філологічні науки (68). pp. 63-66. [error in script]

[error in script] [error in script] Шляхи поповнення афіксального контента концептосистеми англійської мови. Нова філологія: зб. наук. пр., 56. pp. 18-24. [error in script]

[error in script] [error in script] Вербалізація англомовних біоцентричних лексикалізованих концептів афіксального типу. Science and Education a New Dimension. Philology, 2 (34). pp. 47-50. [error in script]

[error in script] [error in script] Перспективи когнітивного підходу в сучасній лінгвістиці. Wykształcenie i nauka bez granic – 2017: materiały XIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 10. pp. 15-18. [error in script]

[error in script] [error in script] Категория фрактальности в изучении англоязычных морфологизированных концептов. East West: proceedings of the 9th International conference on European Conference on Languages, Literature and Linguistics. pp. 19-23. [error in script]

[error in script] [error in script] Творчі роботи з української і німецької мов в системі розвивального навчання: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (49). pp. 289-291. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Удосконалення методичної підготовки майбутніх педагогічних працівників засобами інтерактивного навчання на уроках англійської мови. Молодь і ринок, 4 (171). pp. 162-167. ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Диктант як засіб активізації мовленнєво-мисленнєвої діяльності студентів під час вивчення німецької мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 3 (40). pp. 132-135. ISSN 2409-1154 [error in script]

[error in script] [error in script] Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання німецької мови. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., (11 жовтня 2019 р., м. Чернівці). pp. 234-237. [error in script]

[error in script] [error in script] Пісня як засіб дидактичної гри при вивченні лексики на уроці з німецької мови. Актуальні питання філологічних наук: наукові дискусії: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 27-28 вересня 2019 р.). pp. 122-123. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості становлення видо-часових форм перфекта в германських мовах. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, серія «Філологія. Соціальні комунікації», 30 (3). pp. 172-176. ISSN ISSN 2663-6069 (Print) ISSN 2663-6077 (Online) [error in script]

[error in script] [error in script] Використання нетрадиційних методів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності учнів середньої школи. Мова. Свідомість. Концепт (9). pp. 227-231. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови. Проблеми розвитку, функціонування та методів викладання мов у полікультурному просторі: матеріали Студентського наук.-практ. он-лайн форуму, 22 листоп. 2019 р.. pp. 53-56. [error in script]

[error in script] [error in script] Фрейм як засіб фіксації стереотипів мислення та поведінки. VII Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ, 11-22 листоп. 2019 р.. pp. 87-88. [error in script]

[error in script] [error in script] Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 92-99. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Англомовна інноваційна лексика соціально-побутової сфери та особливості її перекладу українською мовою. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія Філологія, 8 (76). pp. 56-60. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Проблемне навчання у процесі формування іншомовної аудитивної компетенції студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. pp. 77-80. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Соціокультурний аспект назви кольору. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (10). pp. 73-79. [error in script]

[error in script] [error in script] Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (53). pp. 135-137. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Художній твір як мовний феномен. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 26-32. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання мобільних додатків для розвитку лексичних навичок іншомовної комунікації. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Бердянськ, 12 травня 2020 р.). pp. 117-121. [error in script]

[error in script] [error in script] Лінгвокогнітивний вимір процесів внутрішньомовного запозичення в сучасній англійській мові. Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія: зб. наук. праць, 823. pp. 37-44. ISSN ISSN 2518-7090 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості дистанційного навчання іноземних мов. WayScience, 1. pp. 576-577. [error in script]

[error in script] [error in script] Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 92-99. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання перекладу як складової частини комунікативного підходу в навчанні анлійської мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (10). pp. 132-135. ISSN 978-617-7823-15-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Дослідження проблеми активізації англомовного усного мовлення студентів немовних спеціальностей в сучасній науці та практиці. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.). pp. 229-233. [error in script]

[error in script] [error in script] Емфаза як об’єкт перекладознавчого і лінгвістичного дослідження. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (9). pp. 158-162. [error in script]

[error in script] [error in script] Перспективи лінгвокогнітивних досліджень англомовних концептів як національно маркованих одиниць. Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. пр.. pp. 237-240. ISSN ISBN 978-617-7832-35-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Багатофункціональність міжкультурного діалогу в навчальному процесі закладів вищої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (22)). pp. 50-54. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Культурно-мовні характеристики прислів’їв та афоризмів у німецькій та українській мовах. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (10). pp. 52-58. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання перекладу як складової частини комунікативного підходу в навчанні англійської мови. Мова.Свідомість.Концепт: зб. наук. праць (9). pp. 132-134. ISSN 978-617-7566-56-3 [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток лексичного складу сучасної англійської мови у афіксальному форматі (лінгвокогнітивний аспект). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологічна", 10 (78). pp. 207-210. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Когнітивні аспекти дослідження розвитку словникового складу сучасної англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції, 25‒26 вересня 2020 р.. pp. 21-23. [error in script]

[error in script] [error in script] Країнознавчий компонент на занятті з німецької мови крізь призму відеоматеріалів. Актуальні питання гуманітарних наук, 1 (33). pp. 209-215. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print) [error in script]

[error in script] [error in script] Формування інфомедійної грамотності студентів на заняттях із фахових дисциплін. Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. pp. 187-194. ISSN 978-617-7370-26-9 [error in script]

[error in script] [error in script] Інфо-медійна грамотність в контексті навчання іноземної мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали V vіжнар. наук.-практ. конф., 25-26 вересня 2020 р.. pp. 180-188. ISSN 978-617-7055-74-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Країнознавча компетенція на заняттях з німецької мови крізь призму відеофільму. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 вересня 2020 р.. pp. 175-180. ISSN 978-617-7055-74-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Навчання німецької мови в старшій школі крізь призму відеофільму. Мова і засоби масової комунікації на сучасному історичному етапі. pp. 50-54. [error in script]

[error in script] [error in script] Переклад колокацій як невід’ємний компонент підготовки студентів-філологів. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 159-164. [error in script]

[error in script] [error in script] Інфо-медійна грамотність у контексті шкільної освіти. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 2 (46). pp. 38-42. ISSN 2409-1154 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування у студентів-філологів іншомовних мовленнєвих навичок під час вивчення творів малої німецькомовної прози. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки: збірник наукових праць, 1 (3 (36)). pp. 111-118. ISSN ISSN 2522-4360 (Print) ISSN 2522-4379 (Online) [error in script]

[error in script] [error in script] Формування критичного мислення учнів на уроках німецької мови крізь призму інфомедійної грамотності. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 230-234. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Основні підходи до вивчення концепту. КАРАЗІНСЬКІ ЧИТАННЯ: ЛЮДИНА. МОВА. КОМУНІКАЦІЯ: збірник тез. ISSN 000-000-000-000-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Лінгвістичні засади формування неологізмів у кіберспортивній лексиці. Нова філологія: збірник наукових праць., 1 (80). pp. 43-47. ISSN 2414-1135 [error in script]

[error in script] [error in script] Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). pp. 114-117. [error in script]

[error in script] [error in script] Граматичні зміни в сучасній англійській мові. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 32 (4). pp. 231-235. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток творчих компетентностей студентів на заняттях з німецької мови. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (43). pp. 164-171. ISSN 2308-4863 [error in script]

[error in script] [error in script] Communicative aspect of the use of nonverbal components in english discourse. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (26). pp. 113-120. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Development of future foreign language teachers' information and media skills. Media and digital literacy in language Education: 6th International symposium. pp. 97-102. ISSN 978-9975-3490-0-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Development of future foreign language teachers’ information literacy and digital skills in Ukrainian context. The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (166). pp. 1-6. [error in script]

[error in script] [error in script] Dictation as a means of intensification of students’ cognitive and learning activity in German class. Scientific Development of new Eastern Europe, 1. pp. 7-10. ISSN 978-9934-571-89-3 [error in script]

[error in script] [error in script] English affixal innovations: creating and functioning in the context of globalization. European Journal of Literature and Linguistics, 1. pp. 9-15. [error in script]

[error in script] [error in script] Раскрытие образа в жанре социальной фантастики (на материале романа Дэниэла Киза «Flowers for algernon»). Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Філологічні науки (літературознавство): зб. наук. пр. (2 (16)). pp. 180-183. [error in script]

[error in script] [error in script] До вивчення універсального концепту HAUS. VII Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ, 11-22 листоп. 2019 р.. pp. 89-90. [error in script]

[error in script] [error in script] Вербалізація лінгво-ментальних інновацій, утворених за участю морфологізованого концепта MICRO–. Nauka i inowacja - 2015: materiały XI Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji, 8. pp. 6-8. [error in script]

[error in script] [error in script] Methodological principles of preparation of philology teachers for the implementation of intercultural communication. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). pp. 170-179. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Містичне у сприйнятті героїв роману Ренсома Ріґґза “Miss Pereggrine’s Home for Peculiar Children”. Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2019 р.. pp. 130-135. [error in script]

[error in script] [error in script] Mobile Learning in Developing Phonetic Competence of Future Interpreters. Advanced Education (14). pp. 66-74. ISSN 2410-8286 (Online), ISSN 2409-3351 (Print) [error in script]

[error in script] [error in script] Somatisms in phraseological units of english and ukrainian languages. Current Issues, achievements and prospects of Science and education: the XII International Science Conference. pp. 194-197. ISSN 978-9-40361-483-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Хронотопний модус авторських казок про тварин (на матеріалі твору Готфріда Келлєра «Spiegel, das Kätzchen»). Художні модуси хронотоп в культурно-мистецькому дискурсі. pp. 163-165. ISSN 978-617-7346-36-3 [error in script]

[error in script] [error in script] Роль і місце концепту epidemic в англомовній і концептуальній картинах світу. Закарпатські філологічні студії, 1 (17). pp. 104-108. ISSN 2663-4880 [error in script]

[error in script] [error in script] Еволюція концепту epidemic в історичному розвитку суспільства. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). pp. 81-85. [error in script]

[error in script] [error in script] Взаємозв’язок концептів epidemic, pandemic та coronavirus у сучасних реаліях. Philological sciences, 1. pp. 188-192. [error in script]

[error in script] [error in script] Впровадження методик викладання i розвиток навичок iнфомедiйної грамотностi у пiдготовцi майбутніх педагогічних працівників. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (28). pp. 89-94. ISSN 2308-4863 [error in script]

[error in script] [error in script] The use of new technologies in the process of new philological faculty foreign language teaching. World science, 3 (11). pp. 11-12. ISSN 2413-1032 [error in script]

[error in script] [error in script] Об’єктивація концепту woman в англомовній лінгвокультурі та його збереження при перекладі на німецьку мову. International scientific discussion: problems, tasks and prospects (63). pp. 138-148. ISSN ISSN 2709-4685 [error in script]

Book Section

[error in script] [error in script] Проблеми функціонування сучасного німецькомовного дискурс. Структура фразеологічних одиниць біблійного походження у сучасній німецькій мові. In: [error in script] Проблеми функціонування сучасного німецькомовного дискурсу: колективна монографія. [error in script], Мелітополь, pp. 5-11. ISBN 978-617-70-55-80-7 [error in script]

Monograph

[error in script] [error in script] Лексикографічна фіксація шотландської мови Скотс: від теорії до практики. Вступ. Other. [error in script], Мелітополь. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. ВЕБ-КВЕСТ проект. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика написання наукової роботи учня МАН. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] New Perspectives in English Philology and Teaching English = Нові перспективи в англійській філології та у навчанні англійської мови. Other. [error in script]. [error in script]

Conference or Workshop Item

[error in script] [error in script] DaF und MINT-Fächer in der Ukraine: Rahmenbedingungen und Chancen. In: XVI Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer, 02.08.2017 р., Fribourg/Freiburg, Schweiz. [error in script]

Book

[error in script] [error in script] Практика перекладу з англійської мови: навчальний посібник для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Література англомовних країн: навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання. DEMO . [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн: навчальний посібник. [error in script], Мелітополь. ISBN 978-617-7823-27-7 [error in script]

Patent

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №87936 "Наукова стаття "Словосвкладання як один із найпоширеніших способів словотвору німецької мови". [error in script].

Teaching Resource

[error in script] [error in script] Література Німеччини: навчальний посібник. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до практичних занять німецької мови як другої іноземної: для студентів ІІ курсу спеціальності «Мова і література (англ., нім)». [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інтерпретація художнього тексту основною іноземною мовою» (для студентів філологічного факультету). [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до самостійної роботи з другої іноземної мови для студентів ІІ курсу спеціальності «Мова і література (англійська, німецька)». [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до практичних занять з методики навчання німецької мови як другої іноземної. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до мовленнєвої практики з німецької мови для здобувачів першого рівня вищої освти (бакалавр) з дисципліни «Практичний курс німецької мови з мовленнєвою практикою та курсовою роботою». [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Порівняльна типологія англійської та української мов. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до практичного курсу основної іноземної мови (німецької) з аспекту «Аналітичне читання» (для студентів 4 курсу філологічного факультету). [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] «Практикум з теоретичного курсу основної іноземної мови (теоретична фонетика німецької мови) для студентів ІІ курсу, напрям підготовки 6.020303 Філологія. Мова і література (німецька)*». [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «Basic notions of Modern English Lexicology» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «English Vocabulary as a System» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації для самостійної роботи з курсу «Друга іноземна мова з мовленнєвою практикою» для студентів I курсу філологічного факультету спеціальності «Германські мови та літератури (переклад включно) (англійська)». [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації для самостійної роботи з курсу «Друга іноземна мова»: для студентів IV курсу філологічного факультету спеціальності «Мова і література (англійська)». [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «Modern English Lexicology in Terms» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «Word-formation in Modern English» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Вправи та тести до курсу "Лексикологія німецької мови"=Übungen und Tests zum Kursus "Lexikologie der deutschen Sprache". [Teaching Resource] [error in script]

Other

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 104572 Навчальний посібник "Лінгвокраїнознаство німецькомовних країн". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №70089 "Навчальний посібник "Міжкультурна комунікація". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №81133 "Колективна монографія "Новітні підходи до вивчення німецькомовного тексту". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №81233 "Навчальний посібник "Übungen und Tests zum Kursus "Lexikologie der deutschen Sprache". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №84624 "Наукова стаття "Phonetic competence of future interpreters: features of formation". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №85327 "Колективна монографія «Підготовка майбутніх фахівців-філологів до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності». [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №86103 "Наукова стаття "Формування аудитивної компетенції майбутніх перекладачів під час навчання усного послідовного перекладу". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №90819 "Науковий твір "Структура фразеологічних одиниць біблійного походження в сучасній німецькій мові". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №91281 "Навчальний посібник "Практикум з теоретичного курсу основної іноземної мови (теоретична фонетика німецької мови)". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №91282 "Літературно-письмовий твір наукового характеру "Методичні рекомендації до практичного курсу основної іноземної мови (німецької) з аспекту "Аналітичне читання" (для студентів 4 курсу філологічного факультету)". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №91283 "Наукова стаття "Лексична стилістика роману Т. Манна "Йосип та його брати". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №91284 "Монографія "Лексикографічна фіксація шотландської мови Скотс: від теорії до практики". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право № 91287 від 05.08.2019 р. (маг. дипломна робота: Жигоренко І. Ю. Естетичний простір тексту в творі Оскара Уайльда «Портрет Доріана Грея» і його збереження при перекладі : Дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю 035.04. Германські мови та літератури (переклад включно). – Мелітополь : МДПУ, 2019. – 100 с.). [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №91289 "Наукова стаття "Фреймова об’єктивація концепту KÖNIGIN/КОРОЛЕВА та його місце в концептосфері MENSCH/ЛЮДИНА". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №91290 "Навчально-методичний посібник "Методика викладання німецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №91291 "Наукоа стаття "Концепт LEUTE/ЛЮДИ - складник матриці концептосфери MENSCH/ЛЮДИНА". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №91292 "Наукова стаття "Концепт SPIEL/ГРА та його місце в концептосфері MENSCH/ЛЮДИНА". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №91308 "Наукова стаття "Проблеми перекладу жіночих імен в англомовному тексті з позиції когнітивної лінгвістики". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №94274 "Наукова стаття "Рецепція поняття інтермедіальність у німецькомовному літературознавстві". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво на реєстрацію авторського права на твір №94275 "Наукова стаття "Ефраза: специфіка визначення та особливості функціонування". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №94277 "Наукова стаття "Інтермедіальність роману Марії Вайно "Теплий двір, або рапсодія струнного квартету"". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №94281 "Наукова стаття "Функції екфрази в романі Інгрід Нолль "Röslein rot". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторсткого права на твір №96165 "Наукова стаття "Впровадження методик викладання і розвиток навичок інфомедійної грамотності у підготовці майбутніх педагогічних працівників". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99232 "Науковий твір "Моделювання концепту KÖNIGIN у німецькій мові засобами відмінкової граматики". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99233 "Навчальний посібник "Sprechen Sie Deutsch!". [error in script]. [error in script]

This list was generated on Fri Jan 24 21:19:43 2025 EET.