Давидова, С. В. (2017) Творча проектна діяльність як дієвий засіб формування професійної компетентності учителя образотворчого мистецтва. In: Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji "Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki".
Text
с.64-65.pdf Скачати (256kB) |
Резюме
Сучасне динамічне життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати креативні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Сьогодні педагоги вищих навчальних закладів своїм основним завданням вважають забезпечення інтелектуального, соціального, фізичного і духовного розвитку студентів, роблячи акцент на індивідуальних і творчих можливостях кожного студента для формування творчої особистості, здатної до самостійної науково-дослідної роботи, нестандартного рішення поставлених завдань, прогнозування та професійного самовдосконалення впродовж всього життя, особливо це стосується майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 26 Трав 2020 07:16 |
Останні зміни: | 26 Трав 2020 07:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9096 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |