Давидова, С. В. (2017) Творча проектна діяльність як дієвий засіб формування професійної компетентності учителя образотворчого мистецтва. In: Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji "Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki".
![с.64-65.pdf [thumbnail of с.64-65.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
с.64-65.pdf
Download (256kB)
Abstract
Сучасне динамічне життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості,
здатної, на відміну від людини-виконавця,
самостійно мислити, генерувати креативні
ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Сьогодні педагоги вищих навчальних закладів своїм основним завданням вважають
забезпечення інтелектуального, соціального,
фізичного і духовного розвитку студентів,
роблячи акцент на індивідуальних і творчих
можливостях кожного студента для формування творчої особистості, здатної до самостійної науково-дослідної роботи, нестандартного рішення поставлених завдань, прогнозування та професійного самовдосконалення впродовж всього життя, особливо це
стосується майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 26 May 2020 07:16 |
Last Modified: | 26 May 2020 07:16 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9096 |