МДПУ репозиторій

Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.

[img] Text
Осадча К.pdf

Скачати (106kB)

Резюме

Нині різного роду супроводи особистості здійснюють психологи, психотерапевти, соціальні педагоги, коучі і т. д. Особливе місце в цьому переліку належить тьюторському супроводу. Хоча історія виникнення тюторства відноситься до середньовіччя, організація тьюторського супроводу молоді, що навчається, затребувана саме сьогодні. Це пов'язано з безперервною освітою особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх орієнтирів, і, в кінцевому підсумку, з потребою в самореалізації і професійному становленні.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 12 Черв 2017 11:08
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1364

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу