Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). pp. 82-83.

[thumbnail of Осадча К.pdf] Text
Осадча К.pdf

Download (106kB)

Abstract

Нині різного роду супроводи особистості здійснюють психологи, психотерапевти, соціальні педагоги, коучі і т. д. Особливе місце в цьому переліку належить тьюторському супроводу. Хоча історія виникнення тюторства відноситься до середньовіччя, організація тьюторського супроводу молоді, що навчається, затребувана саме сьогодні. Це пов'язано з безперервною освітою особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх орієнтирів, і, в кінцевому підсумку, з потребою в самореалізації і професійному становленні.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 12 Jun 2017 11:08
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1364

Actions (login required)

View Item
View Item