MDPU Repository

Сертифікаційні освітні програми як форма організації адаптивного навчання майбутніх інженерів-програмістів

Крашеніннік, І. В. (2018) Сертифікаційні освітні програми як форма організації адаптивного навчання майбутніх інженерів-програмістів. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали IV Міжнар. конф. (Одеса, 24–26 жовтня 2018 р.). pp. 151-153.

[img]
Preview
Text
Zbirka_tez_ATL-2018-151-153.pdf - Published Version

Download (414kB) | Preview

Abstract

Впровадження сертифікаційних освітніх програм дозволяє подолати обмеження, пов’язані з недостатнім обсягом часу у межах навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання. Обираючи сертифікаційну програму, студент отримує можливість оволодіти додатковими знаннями й уміннями, подолати недоліки у своїй попередній підготовці, закріпити компетентності, необхідні для успішної професійної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 21 Sep 2020 10:03
Last Modified: 21 Sep 2020 10:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10656

Actions (login required)

View Item View Item