МДПУ репозиторій

Сертифікаційні освітні програми як форма організації адаптивного навчання майбутніх інженерів-програмістів

Крашеніннік, І. В. (2018) Сертифікаційні освітні програми як форма організації адаптивного навчання майбутніх інженерів-програмістів. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали IV Міжнар. конф. (Одеса, 24–26 жовтня 2018 р.). с. 151-153.

[img]
Перегляд
Text
Zbirka_tez_ATL-2018-151-153.pdf - Опублікована Версія

Скачати (414kB) | Перегляд

Резюме

Впровадження сертифікаційних освітніх програм дозволяє подолати обмеження, пов’язані з недостатнім обсягом часу у межах навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання. Обираючи сертифікаційну програму, студент отримує можливість оволодіти додатковими знаннями й уміннями, подолати недоліки у своїй попередній підготовці, закріпити компетентності, необхідні для успішної професійної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 21 Вер 2020 10:03
Останні зміни: 21 Вер 2020 10:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10656

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу