Крашеніннік, І. В. (2018) Сертифікаційні освітні програми як форма організації адаптивного навчання майбутніх інженерів-програмістів. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали IV Міжнар. конф. (Одеса, 24–26 жовтня 2018 р.). с. 151-153.
|
Text
Zbirka_tez_ATL-2018-151-153.pdf - Опублікована Версія Скачати (414kB) | Перегляд |
Резюме
Впровадження сертифікаційних освітніх програм дозволяє подолати обмеження, пов’язані з недостатнім обсягом часу у межах навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання. Обираючи сертифікаційну програму, студент отримує можливість оволодіти додатковими знаннями й уміннями, подолати недоліки у своїй попередній підготовці, закріпити компетентності, необхідні для успішної професійної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 21 Вер 2020 10:03 |
Останні зміни: | 21 Вер 2020 10:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10656 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |