МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "L Освіта > LB Теорія і практика освіти "

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: Є | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | С | Ф | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 112.

Є

Єремєєв, В. С. та Брежнєв, О. В. та Кузьмінов, В. В. (2016) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 53-57. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Жарков, В. Я. та Карпов, В. Е. та Риженко , А. А. (2016) Математичне забезпечення програмного продукту для обробки експерименту з використанням поліномів Лагранжа. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 101-106. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. (2018) Сравнение уровней квалификации стандарта образования Украины с Европейским стандартом. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 188-195.

Єремєєв, В. С. та Очкаленко, Р. Л. (2016) Рівняння регресії для зміни всесвітнього валового продукту та грамотності населення землі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 223-226. ISSN 978-617-7346-32-5

А

Андрюкайтене, Регіна Михайлівна та Олексенко, Роман Іванович та Чумак, Тетяна Вікторівна (2018) Управління навчальним закладом як концептуальна засада творення нової української школи. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи", 14-16, Мелітополь.

Б

Бабич , А. З. та Балута, В. С. (2016) Експертна система діагностування хвороб за схемою терапевтичного огляду. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 23-27. ISSN 978-617-7346-32-5

Багрій, Т. Є. (2015) Інноваційно-орієнтована підготовка до самореалізації майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). с. 166-169.

Байкалова, Л. В. (2015) Физическая культура – как основополагающий фактор сохранения, укрепления и формирования здоровья школьников. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 15-19. ISSN 2225-5486

Байтеряков, О. З. та Літвін, М. Ф. (2016) Практичні методи активізації пізнавальної і творчої діяльності учнів на уроках географії. Історико-географічний дискурс проблем геосфери: матер. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 16 травня 2016 р.. с. 210-217.

Балута, В. С. (2017) Андрагогическая компетентность магистра педагогической направленности в современной науке и практике. Перспективы Науки и Образования, 6 (24). с. 106-111. ISSN ISSN 2307-2334

Брежнева, О. А. та Єремєєв, В. С. та Кузьминов, В. В. (2016) Идентификация параметров статистического распределения результатов обработки педагогического эксперимента. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-32-5

Брежнєва, С. Б. (2015) Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Молодь і ринок, 1 (120). с. 137-141.

Брянцева, Ганна та Довбня, Євген та Чемерис, Г. Ю. (2017) Реалізація комп’ютерної підтримки інноваційних технологій корекції дисграфій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 56-66.

Булат , А. Д. та Наумук, О. В. (2016) Аналіз систем для організації аудіо та відеоконференцій у системі дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 175-178. ISSN 978-617-7346-32-5

В

Василенко, Л. М. (2015) Активізація здатності до конгруентності студентів-музикантів у процесі вокальної підготовки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць, 18 (23). с. 18-24.

Василенко, Л. М. (2015) Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів музикантів. Педагогічний дискурс (18). с. 14-20.

Василенко, Л. М. (2015) Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (1). с. 119-125.

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2016) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 69-73. ISSN 978-617-7346-32-5

Г

Гасанова, В. Г. та Наумук, О. В. (2016) Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 89-92. ISSN 978-617-7346-32-5

Д

Дубяга, С. М. (2015) Педагогічні технології в початковій школі: навч.-метод. посіб. для студентів вищих навч. закладів напряму підготовки "Початкова освіта". Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-01-1

Даценко, Л.М. та Сапун, Т.О. (2015) Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Геологія з навчальною практикою» (для студентів І курсу природничо-географічного факультету). [Навчальний матеріал]

Дубяга, С. М. (2017) Екскурсія в природу як форма організації навчального процесу з природознавства у початковій школі. Північне Приазов’я: проблеми регіонального розвитку у міжнародному контексті: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 14-15 вересня 2017 року). с. 19-22.

Дубяга, С. М. (2017) Роль фізичної культури для дітей молодшого шкільного віку. Північне Приазов’я: проблеми регіонального розвитку у міжнародному контексті: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 102-105.

З

Заворотна, Я. В. (2014) Підготовка магістрів до використання системного підходу під час організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7 (41). с. 196-202. ISSN 2312-5993

К

Кожевникова, А. В. (2014) Специфіка сучасного педагогічного процесу як складної самоорганізованої системи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. (9). с. 46-53. ISSN 2307-4914

Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). с. 50-58. ISSN 2312-2471

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.

Коноваленко, Т. В. (2016) Новий формат фахової підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 вересня 2016 р.) (3). с. 185-190. ISSN 978-617-7055-74-6

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2016) Інноваційна спрямованість практичної підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт (6). с. 247-250. ISSN 978-617-7055-81-4

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2016) Тенденції розвитку методики навчання англійської мови в Україні. Мова, освіта, культура: античні цінності - сучасне застосування: матер. міжнар. дискус. форуму. с. 139-141.

Конюхов, С. Л. (2016) Об'єктно-зоорієнтована методологія розробки у структурі підготовки майбутніх програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 114-118. ISSN 978-617-7346-32-5

Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. с. 245-246.

Конюхов, С. Л. (2016) Інтерактивне навчання як форма діалогізації вищої освіти. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2016 р.). с. 92-94.

Конюхов, С. Л. (2016) Обзор подходов к изучению объектно-ориентированного программирования в высших учебных заведениях. Университетская Наука (1). с. 226-230.

Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634

Конюхов, С. Л. та Бузаджи, Т. (2016) Використання інтерактивних технологій при вивченні інформатики у загальноосвітній школі. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матер. міжнар. наук.-практ. конф.. с. 94-97.

Конюхов, С. Л. та Гаджиєва, Е. Р. (2016) Огляд методів оцінювання якості web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 10-11.

Конюхов, С. Л. та Кулибаба, Є. С. (2016) Обзор методов тестирования web–приложений. Университетская Наука (1). с. 178-180.

Конюхов, С. Л. та Кулібаба, Є. (2016) Використання технології AJAX для розробки інтерактивних інтерфейсів web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 14-15.

Конюхов, С. Л. та Халковская, З. В. (2016) Автоматизация сбора данных с приборов учета для коммунального предприятия с использованием Internet-технологий. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 12-13.

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Проектирование содержания и структуры онлайн-курса «Методы верификации и оптимизации программ». Университетская Наука (1). с. 234-238. ISSN 2500-2724

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Огляд основних понять інженерії якості програмного забезпечення. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 82-88.

Котова , Ліна (2016) Вплив емоціогенних умов на надійність виконання музичних творів майбутніми вчителями мистецтва. Молодь і ринок (5). с. 108-112. ISSN 2308-4634

Кропивна, С. С. та Балута, В. С. (2016) Онтологічні технології в системі освіти. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 130-133. ISSN 978-617-7346-32-5

Кулебяшкіна, А. С. та Конюхов, С. Л. (2016) Особливості викладання курсу "Сходинки до інформатики" у початковій школі. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 137-141. ISSN 978-617-7346-32-5

Куликова, Л. А. та Тарасенко, Т. В. (2017) Діалог культур у теорії міжкультурної комунікації та практиці викладання іноземних мов. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 42-46. ISSN 2219-5203

Куликова , Л. А. та Зіненко, Н. В. (2016) Формування професійних компетентностей у навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 100-105. ISSN 2219-5203

Кучінова, Т. А. та Конюхов, С. Л. (2016) Використання програм-тренажерів для навчання математики в початковій школі. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 148-152. ISSN 978-617-7346-32-5

Л

Левкович, М. А. та Наумук, О. В. (2016) Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 152-155. ISSN 978-617-7346-32-5

Логвина-Бык, Т. А. (2015) Школьная биология - основа для развития личности учащегося. Акутальные проблемы и результаты исследований в области биологического и экологического образования: матер. Междунар. науч.-практ. конф. (24-26 ноября 2015 г.) (14). с. 119-122.

Логвіна-Бик , Т. А. та Бик , Н. В. (2015) Розвиток інтелектуальних вмінь студентів при навчанні дисциплін природничого циклу. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ITM* плюс – 2015». Ч. 2: матер. II Міжнар. наук.-метод. конф. (3–4 грудня 2015 року). с. 71-72.

Логвіна-Бик , Т. А. та Окса, М. М. (2015) Свобода та рівність як складові людиновимірності та атрибут духовності й людського надбання. Virtus: Scientific Journal (3). с. 18-22.

Логвіна-Бик , Т. А. та Шумейко, І. (2015) Розвиток особистості учня на уроках біології. Роль освіти у формуванш життєвих цінностей молоді: матер. всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених (30 жовтня 2015 р.). с. 216-217.

М

Мержева, Л. Ф. (2015) Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). с. 187-190.

Меркулова, Н. В. (2012) Генеза та сучасний стан підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогічний альманах (16). с. 197-201.

Меркулова, Н. В. (2012) До проблеми використання методів управління в професійній діяльності менеджера освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 25 (78). с. 257-261. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Котляр, А. С. (2016) Формування культури поведінки в дошкільників в умовах роботи з різновіковими групами як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 48 (101). с. 176-181. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Мільчевська , Г. С. (2015) Функції, закономірності та принципи менеджменту соціальної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 224-229. ISSN 1992-5786

Н

Наумук, Ірина (2013) Роль інновацій в гуманізації управління підготовкою педагогічної майстерності менеджера освітнього закладу. Teoretyczne i praktyczne innowacje naukowe. с. 12-15.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні аспекти формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації: матеріали науч. конф.. с. 178-179.

Наумук, Ірина (2015) Умови формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Молодь і ринок, 11 (130). с. 159-163. ISSN 2308-4634

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіаосвіти в Україні: сучасний стан та вимога сьогодення. Людинознавчі студії: зб. наук. пр. ДДПУ. Педагогіка. с. 162-166.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). с. 348-352.

Наумук, Ірина (2015) Медіаосвіта як необхідна складова у підготовці майбутніх медіакомпетентних вчителів інформатики. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 141-145. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Наумук, Ірина (2015) Формування медіакомпетентності майбутніх вчителів в контексті інтегрованого підходу до медіаосвіти. Інформаційні технології в освіті та науці: матер. VII-ї Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 127-132.

Наумук, Ірина (2015) Медіакомпетентність майбутнього вчителя інформатики як необхідна умова його готовності до професійної діяльності. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (46). с. 43-48. ISSN 2074-8922

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіакомпетентності майбутніх учителів інформатики, як необхідна умова до професійної діяльності. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс – 2015": матер. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф.. с. 48-50. ISSN 978–966–473–176–5

О

Окса, Микола та Олексенко, Каріна (2018) Вплив управління навчальним закладом на якість освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (20). с. 52-56. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. (2016) Прикладное программное обеспечение для организации тьюторского сопровождения. Известия на ТУ-Сливен (1). с. 14-16.

Осадча, К. П. (2018) До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 77-88.

Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 178-182. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Розв'язання математичних задач засобами мови програмування Python. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 216-220. ISSN 978-617-7346-32-5

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Аналіз методів розробки алгоритмів розв’язання математичних задач засобами мови Python. Системи обробки інформації, 2 (139). с. 114-117. ISSN 1681-7710

Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 52-60. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). с. 22-26.

Осадча, Катерина (2016) Аптивні системи управління навчанням в діяльності тьютора. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали другої міжнародної конференції. с. 81-85.

Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.

Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. с. 188-191.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.

Осадчий, В. В. та Горлов, П. та Сердюк, І. М. (2016) Використання Web-порталу обліку і моніторингу міграції птахів в Азово-Чорноморському регіоні України при вивченні дисципліни “Екологічна експертиза”. Молодь і ринок, 9 (140). с. 30-35. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. с. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадчий, В. В. та Наумук, Ірина (2015) Анализ проблемы профессиональной подготовки медиаграмотных учителей информатики в Украине. Образовательные технологии и общество (Educational Technology & Society), 18 (2). с. 428-440.

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Шаров, С. В. (2016) Розробка інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування національної рамки кваліфікацій. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання , 55 (5). с. 31-41. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Пятниченко, В. О. (2016) Концепція інтелектуальної системи психоемоційного контент-аналізу вітчизняного телепростору на основі інтернет-відгуків та ефірних аудіо-даних. Системи обробки інформації, 3 (140). с. 166-171.

П

Поправко, Ольга (2017) Формування особистості майбутнього вчителя в сфері дозвілля. Сучасна наука: тенденції та перспективи. с. 85-86.

Прийма, Сергій (2005) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки. In: Проблеми прийняття рішень в умовах невизначеності: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 12-17 вересня 2005 р. .

Проценко, А. А. (2018) Формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі виробничої практики: автореферат. Кандидатська thesis, Міністерство освіти і науки України.

С

Світлана, Дубяга та Юлія, Шевченко та Володимир, Гузь (2012) Технологія формування компетенції творчості у майбутніх учителів початкових класів. Проблеми підготовки сучасного вчителя, Ч. 2 (5). с. 108-115.

Сопіна , Ярослава (2016) Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (16). с. 111-115. ISSN 2219-5203

Степаненко , Є. А. та Балута, В. С. (2016) Структура експертної системного первинного неврологічного огляду. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 278-281. ISSN 978-617-7346-32-5

Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2012) Позитивна мотиваційна настанова як передумова творчої самореалізації майбутнього педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика (11). с. 299-303.

Ф

Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). с. 309-315. ISSN 2312-5993

Фокшек, Алла (2009) Формування готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). с. 149-151. ISSN 1818-9172

Фролова, Н. та Конюхов, С. Л. (2016) Формування правописної компетенції у початковій школі з використанням інноваційних технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 312-315. ISSN 978-617-7346-32-5

Ч

Чемерис, Г. Ю. (2016) Перспективи впровадження інформаційних технологій в процес вивчення дисципліни “Макетування”. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (17-18 ). с. 9-11. ISSN 2450-8160

Чемерис, Г. Ю. (2016) Проблема розробки інтерактивної дитячої книжки-іграшки для формування пізнавальної та комунікативної активності дитини. Педагогика. Современные фундаментальные и прикладные исследования: материалы науч. конф. 30.07.2016 - 31.07.2016. с. 72-78.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Поняття графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук у вітчизняних та закордонних дослідженнях. Молодь і ринок. с. 129-133. ISSN 2308-4634

Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз засобів тривимірної графіки для навчання майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 283-287. ISSN 978-617-7346-32-5

Чемерис, Г. Ю. (2018) Візуалізація користувацького інтерфейсу як засіб формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 297-298.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Особливості професійної підготовки бакалавра комп’ютерних наук у галузі комп’ютерної графіки. Інформаційні технології – 2018: зб. тез V Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців. с. 147.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Актуальність наукових досліджень графічної підготовки майбутнього ІТ-фахівця. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ІХ Міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 97-99.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Комп’ютерна графіка як засіб формування естетичного смаку студентів IT спеціальностей. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Internet-конф. молодих учених. с. 105-108.

Чорна, А. В. (2015) Автоматизований навчально-контролюючий комплекс з дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (7). с. 214-221. ISSN 978-617-7055-91-3

Чорна, А. В. та Аброімова, Н. С. (2016) Персональне електронне середовище для учителів молодших класів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 8-11. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Варава, Т. Д. (2016) Етапи створення комп'ютерної системи обліку матеріальних цінностей. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 65-69. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Криворучко, Н. В. (2016) Структура автоматизованого робочого місця медичної сестри загальноосвітньої школи. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (8). с. 125-130. ISSN 978-617-7346-32-5

Ш

Шаров, С. В. (2016) Аналіз ОПП і ОКХ щодо отримання професії «Адміністратор баз даних». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 105-108.

Шаров, С. В. та Козлов, С. (2016) Розробка програмно-педагогічного засобу з предмету «Основи здоров’я». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 118-122.

Шаров, С. В. та Копустинський, К. В. (2016) Аналіз інформаційних систем для автоматизації діяльності підприємства. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доп. Міжнар. наук. Інтернет-конф.. с. 12-15.

Цей список був створений у Wed Nov 14 23:45:08 2018 EET.