МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "L Освіта > LB Теорія і практика освіти "

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: Є | І | А | Б | В | Г | Д | Е | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 250.

Є

Єремєєв, В. С. та Брежнєв, О. В. та Кузьмінов, В. В. (2016) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 53-57. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Жарков, В. Я. та Карпов, В. Е. та Риженко , А. А. (2016) Математичне забезпечення програмного продукту для обробки експерименту з використанням поліномів Лагранжа. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 101-106. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. (2018) Сравнение уровней квалификации стандарта образования Украины с Европейским стандартом. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 188-195.

Єремєєв, В. С. та Осадчий, В. В. та Гулиніна, О. В. та Донєва, О. В. (2016) A mathematical model of an intelligent information system for a comparative analysis of European qualification standards. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 12 (3). с. 2113-2132. ISSN 0973-1768

Єремєєв, В. С. та Очкаленко, Р. Л. (2016) Рівняння регресії для зміни всесвітнього валового продукту та грамотності населення землі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 223-226. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Сечін, О. В. та Підберезня, Я. О. (2017) Экспертная система для проведения анализа стандартов квалификации в европейских странах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 14-29. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Єремєєв, В. С. та Чемерис, Г. Ю. (2016) Анализ педагогического опыта формирования компетентности в области компьютерной графики у студентов-программистов. Университетская Наука (2). с. 119-122. ISSN 2500-2724

Єрмоленко, С. І. (2016) Методика навчання лексики та фразеології на засадах лінгводидактичного принципу наступності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (17). с. 103-114. ISSN 2219-5203

Єрмоленко, С. І. (2015) Специфіка методики навчання української орфоепії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (14). с. 199-206. ISSN 2219-5203

І

Іваненко, В. В. (2019) Формування професійно-педагогічної культури фахівців фізичного виховання та спорту. Актуальные научные исследования в современном мире, 4 (1(45)). с. 59-64. ISSN 2524-0986

Іваненко, В. В. (2017) Психологічна культура як важлива умова формування професійної майстерності майбутніх учителів фізичного виховання. Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІІ Всеукр. наук.–практ. конф. (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.), 2. с. 158-161.

Іванова, Валентина та Іванова, Світлана та Непша, Олександр (2019) Педагогічні умови формування знань про природу у дітей дошкільного віку. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції. с. 77-79.

А

Абдураман, А. Ш. та Купрєєнко, М. В. та Непша, О. В. (2019) Сутність професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Актуальные научные исследования в современном мире, 4 (1(45)). с. 38-43. ISSN 2524-0986

Абдураман, А. Ш. та Ушаков, В. С. (2019) Специфика применения информационно-коммуникационных технологий в процессе преподавания предмета «Физическая культура». Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ХІ Міжнар. Інтернет-конф. (Мелітополь, 22-24 січня, 2019 року). с. 22-24.

Андрюкайтене, Регіна Михайлівна та Олексенко, Роман Іванович та Чумак, Тетяна Вікторівна (2018) Управління навчальним закладом як концептуальна засада творення нової української школи. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи", 14-16, Мелітополь.

Б

Бабич , А. З. та Балута, В. С. (2016) Експертна система діагностування хвороб за схемою терапевтичного огляду. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 23-27. ISSN 978-617-7346-32-5

Багрій, Т. Є. (2015) Інноваційно-орієнтована підготовка до самореалізації майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). с. 166-169.

Байкалова, Л. В. (2015) Физическая культура – как основополагающий фактор сохранения, укрепления и формирования здоровья школьников. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). с. 15-19. ISSN 2225-5486

Байтеряков, О. З. та Літвін, М. Ф. (2016) Практичні методи активізації пізнавальної і творчої діяльності учнів на уроках географії. Історико-географічний дискурс проблем геосфери: матер. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 16 травня 2016 р.. с. 210-217.

Балабас, А. та Наумук, Ірина (2017) Використання програмного середевища scratch як пропедевтика до програмування. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 10-13. ISSN 978-617-7346-69-1

Балута, В. С. (2017) Андрагогическая компетентность магистра педагогической направленности в современной науке и практике. Перспективы Науки и Образования, 6 (24). с. 106-111. ISSN ISSN 2307-2334

Брежнева, О. А. та Єремєєв, В. С. та Кузьминов, В. В. (2016) Идентификация параметров статистического распределения результатов обработки педагогического эксперимента. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-32-5

Брежнєва, С. Б. (2015) Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Молодь і ринок, 1 (120). с. 137-141.

Брянцев, О. А. (2018) Формування професійної компетентності дизайнерів засобами слайс-моделей з паперу. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 2-3 листопада 2018 року). с. 79-81.

Брянцева, Ганна (2018) Унаочнення навчального матеріалу за допомогою візуальних слайдів. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 2-3 листопада 2018 року). с. 82-83.

Брянцева, Ганна та Брянцев, О. А. (2018) Формування в бакалаврів навичок візуалізації презентацій. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 2 (82). с. 89-94. ISSN 2413-1865

Брянцева, Ганна та Довбня, Євген та Чемерис, Г. Ю. (2017) Реалізація комп’ютерної підтримки інноваційних технологій корекції дисграфій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 56-66.

Брянцева, Ганна та Молодиченко, Валентин та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Симоненко, С. (2015) Співвідношення Національної рамки кваліфікацій з Європейською рамкою кваліфікацій як запорука успішного реформування вищої освіти України. Молодь і ринок, 9 (128). с. 23-28. ISSN 2308-4634

Букреєв, Д. О. та Конюхов, С. Л. (2016) Анализ содержания курса «Нейронные сети» в высших учебных заведениях. Университетская Наука (2). с. 133-135. ISSN 2500-2724

Булат , А. Д. та Наумук, О. В. (2016) Аналіз систем для організації аудіо та відеоконференцій у системі дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 175-178. ISSN 978-617-7346-32-5

Білецька, Марина та Підварко, Тетяна (2018) Артистизм як необхідна складова музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. Молодь і ринок, 9 (164). с. 17-21. ISSN 2308-4634

В

Василенко, Л. М. (2015) Активізація здатності до конгруентності студентів-музикантів у процесі вокальної підготовки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць, 18 (23). с. 18-24.

Василенко, Л. М. (2015) Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів музикантів. Педагогічний дискурс (18). с. 14-20.

Василенко, Л. М. (2015) Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (1). с. 119-125.

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2016) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 69-73. ISSN 978-617-7346-32-5

Волошинов, С. А. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2018) Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні. Engineering and Educational Technologies, 6 (4). с. 38-46. ISSN 2307-9770.

Вівденко, А. та Конюхов, С. Л. (2017) Формування практичних навичок з основ об’єктно-орієнтованого програмування засобами програм-тренажерів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 55-58. ISSN 978-617-7346-69-1

Г

Гасанова, В. Г. та Наумук, О. В. (2016) Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 89-92. ISSN 978-617-7346-32-5

Георгадзе, Т. О. (2018) Сім`я як джерело захисту і впливу на формування сімейних цінностей сучасної української молоді. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (61). с. 45-48. ISSN 2311-5491

Георгадзе, Т. О. (2017) Проблема виміру цінностей сімейного життя в учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладах: теоретико-методичні аспекти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 197-202. ISSN 2219-5203

Георгадзе, Т. О. (2017) Роль християнської культури у формуванні сімейних цінностей сучасної молоді. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (8 грудня 2017 р.). с. 73-74. ISSN ISBN 978-617-7566-12-9

Георгадзе, Т. О. (2018) Вплив християнської культури на формування сімейних цінностей. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації. с. 39-42. ISSN ISBN 978-617-7566-32-7

Георгадзе, Т. О. (2018) Формування сімейних цінностей в рамках становлення нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (14-16 червня 2018 р., м. Мелітополь). с. 73-76. ISSN ISBN 978-617-7566-25-9

Георгадзе, Т. О. (2018) Виховний потенціал сім`ї. Особистість, сім`я і суспільство: питання педагогіки та психології: матерыали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 45-47.

Георгадзе, Т. О. (2018) Традиційна сім`я та її роль в сучасному українському суспільстві. Science, research, development. Pedagogy (12). с. 27-29. ISSN 978-83-66030-70-1

Георгадзе, Т. О. (2019) Функціонування сім`ї в умовах української соціальної політики. Молодь і ринок, 1 (168). с. 125-129. ISSN 2308-4634

Георгадзе, Т. О. (2017) Педагогічні умови формування сімейних цінностей в учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Сучасні проблеми та перспективи розвитку психології і педагогіки : матеріали Міжнар. наук. конф. (м. Київ, 1–2 грудня 2017 р.). с. 59-61. ISSN ISBN 978-966-916-393-6

Георгадзе, Т. О. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №83260 наукова стаття "Проблема виміру цінностей сімейного життя в учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладах: теоретико-методичні аспекти". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Георгадзе, Т. О. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №83264 наукова стаття «Сім’я як джерело захисту і впливу на формування сімейних цінностей сучасної української молоді». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Голуб, К. та Брянцев, О. А. (2017) Побудова 3d моделей по скетч-кресленням. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 61-64. ISSN 978-617-7346-69-1

Д

Дубяга, С. М. (2015) Педагогічні технології в початковій школі: навч.-метод. посіб. для студентів вищих навч. закладів напряму підготовки "Початкова освіта". Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-01-1

Даценко, Л.М. та Сапун, Т.О. (2015) Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Геологія з навчальною практикою» (для студентів І курсу природничо-географічного факультету). [Навчальний матеріал]

Дем`яненко, А. М. (2018) Правове виховання підлітків на сучасному етапі розвитку української держави. Zbi?r artyku??w naukowych recenzowanych (Warszawa, 2018). с. 60-62. ISSN ISBN: 978-83-66030-03-9

Дем`яненко, А. М. (2017) Шляхи формування правової свідомості у підлітків. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (8 грудня 2017 р.). с. 92-94. ISSN ISBN 978-617-7566-12-9

Дем`яненко, А. М. (2018) Вплив віри на правовиховну роботу громадського об`єднання з підлітками. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації. с. 50-54. ISSN ISBN 978-617-7566-32-7

Дем`яненко, А. М. (2018) Участь відповідального батька в правовому вихованні підлітків. Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 17-19. ISSN 978-966-916-705-7

Дем`яненко, А. М. (2017) Відповідальне батьківство як складова цінностей європейського простору. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (30.03.2017 - 31.03.2017). с. 86-87. ISSN 978-83-65608-45-1

Дем`яненко, А. М. (2018) Участь відповідального батька в правовому вихованні підлітків. Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 17-19. ISSN 978-966-916-705-7

Дем`яненко, А. М. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №83262 Наукова стаття "До проблеми умов формування правової свідомості в підлітків у процесі роботи громадського об`єднання". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Долинич, К. та Наумук, Ірина (2017) Дисципліна «Охорона праці в галузі» – важлива складова підготовки майбутніх IT фахівців. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 81-85. ISSN 978-617-7346-69-1

Дорожко, Галина (2017) Шляхи розвитку творчого мислення молодших школярів. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (31). с. 308-310.

Дубяга, С. М. (2017) Екскурсія в природу як форма організації навчального процесу з природознавства у початковій школі. Північне Приазов’я: проблеми регіонального розвитку у міжнародному контексті: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 14-15 вересня 2017 року). с. 19-22.

Дубяга, С. М. (2017) Роль фізичної культури для дітей молодшого шкільного віку. Північне Приазов’я: проблеми регіонального розвитку у міжнародному контексті: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 102-105.

Дубяга, Світлана Миколаївна (2008) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кан. пед. наук: спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти". Кандидатська thesis, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.

Е

Еремеев, В. С. та Литвиненко, К. В. (2017) Разработка алгоритма для компьютерного моделирования полумарковских гиперслучайных процессов. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 92-99. ISSN 978-617-7346-69-1

Еремеев, В. С. та Попазов, Н. (2017) Компьютерное моделирование колебательных процессов в цепочке линейных осцилляторов. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 103-109. ISSN 978-617-7346-69-1

З

Заворотна, Я. В. (2014) Підготовка магістрів до використання системного підходу під час організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7 (41). с. 196-202. ISSN 2312-5993

К

Кожевникова, А. В. (2014) Специфіка сучасного педагогічного процесу як складної самоорганізованої системи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. (9). с. 46-53. ISSN 2307-4914

Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). с. 50-58. ISSN 2312-2471

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.

Кожевникова, А. В. та Садова, Т. О. (2014) Вплив управлінської культури на процес підготовки майбутніх магістрів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 39 (92). с. 515-519. ISSN 1992-5786

Кожевникова, А. В. та Садова, Т. О. (2014) Історичне становлення гри у формуванні та розвитку особистості. Strategiczne pytania ?wiatowej nauki - 2014: materia?y X Mi?dzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 20. с. 8-10.

Коноваленко, Т. В. (2016) Новий формат фахової підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 вересня 2016 р.) (3). с. 185-190. ISSN 978-617-7055-74-6

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2016) Інноваційна спрямованість практичної підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт (6). с. 247-250. ISSN 978-617-7055-81-4

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2016) Тенденції розвитку методики навчання англійської мови в Україні. Мова, освіта, культура: античні цінності - сучасне застосування: матер. міжнар. дискус. форуму. с. 139-141.

Конюхов, С. Л. (2016) Об'єктно-зоорієнтована методологія розробки у структурі підготовки майбутніх програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 114-118. ISSN 978-617-7346-32-5

Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. с. 245-246.

Конюхов, С. Л. (2016) Інтерактивне навчання як форма діалогізації вищої освіти. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2016 р.). с. 92-94.

Конюхов, С. Л. (2016) Обзор подходов к изучению объектно-ориентированного программирования в высших учебных заведениях. Университетская Наука (1). с. 226-230.

Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634

Конюхов, С. Л. (2018) Професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування як проблема сучасної педагогічної науки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 166-172. ISSN 2219-5203

Конюхов, С. Л. (2018) Методи і засоби навчання об’єктно-орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 103-113. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Конюхов, С. Л. (2016) Применение проектных технологий в процессе изучения объектно-ориентированного программирования в университетах. Университетская Наука (2). с. 123-125. ISSN 2500-2724

Конюхов, С. Л. (2017) До питання вибору мови програмування для вивчення дисципліни «Об’єкно-орієнтоване програмування» в університетах. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 127-131. ISSN 978-617-7346-69-1

Конюхов, С. Л. та Бузаджи, Т. (2016) Використання інтерактивних технологій при вивченні інформатики у загальноосвітній школі. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матер. міжнар. наук.-практ. конф.. с. 94-97.

Конюхов, С. Л. та Гаджиєва, Е. Р. (2016) Огляд методів оцінювання якості web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 10-11.

Конюхов, С. Л. та Кулибаба, Є. С. (2016) Обзор методов тестирования web–приложений. Университетская Наука (1). с. 178-180.

Конюхов, С. Л. та Кулібаба, Є. (2016) Використання технології AJAX для розробки інтерактивних інтерфейсів web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 14-15.

Конюхов, С. Л. та Халковская, З. В. (2016) Автоматизация сбора данных с приборов учета для коммунального предприятия с использованием Internet-технологий. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 12-13.

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Проектирование содержания и структуры онлайн-курса «Методы верификации и оптимизации программ». Университетская Наука (1). с. 234-238. ISSN 2500-2724

Конюхов, С. Л. та Храпач, О. В. (2016) Огляд основних понять інженерії якості програмного забезпечення. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 82-88.

Корецький, О. С. та Чорна, А. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №76850 Комп`ютерна програма "Онлайн путівник абітурієнта". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Котова, О. В. та Суханова, Г. П. (2019) Музична стимуляція на уроках фізичної культури в загальноосвітніх школах. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ХІ Міжнар. Інтернет-конф. (Мелітополь, 22-24 січня, 2019 року). с. 41-43.

Котова , Ліна (2016) Вплив емоціогенних умов на надійність виконання музичних творів майбутніми вчителями мистецтва. Молодь і ринок (5). с. 108-112. ISSN 2308-4634

Кошельніков, В. В. та Брянцев, О. А. (2017) Методи пошуку відкритих очей з урахуванням кольору обличчя. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 16-18. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Крашеніннік, І. В. (2017) Паралельні і розподілені обчислення у структурі фахової підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 144-147. ISSN 978-617-7346-69-1

Кропивна, С. С. та Балута, В. С. (2016) Онтологічні технології в системі освіти. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 130-133. ISSN 978-617-7346-32-5

Круглик, В. С. (2018) Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти України. Инженерные и образовательные технологии, 6 (4). с. 58-65. ISSN 2307-9770

Круглик, В. С. (2016) Проблема оновлення профілів освітніх програм підготовки інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 7 (138). с. 89-93. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2016) Дистанційні технології навчання як засіб професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 6 (137). с. 79-84. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2016) Аналіз програм підготовки інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах США. Молодь і ринок, 9 (140). с. 43-49. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2016) Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи. Молодь і ринок, 10 (141). с. 40-43. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2017) Веб-орієнтовані навчальні середовища у професійній підготовці майбутніх інженерів–програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 153-157. ISSN 978-617-7346-69-1

Круглик, В. С. та Осадчий, В. В. (2016) Особенности использования дистанционных технологий в процессе обучения программированию будущих ИТ-специалистов. Университетская Наука (2). с. 126-129. ISSN 2500-2724

Круковець, Є. та Наумук, Ірина (2017) Використання інтернет-технологій на уроках інформатики. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 157-160. ISSN 978-617-7346-69-1

Кулебяшкіна, А. С. та Конюхов, С. Л. (2016) Особливості викладання курсу "Сходинки до інформатики" у початковій школі. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 137-141. ISSN 978-617-7346-32-5

Куликова, Л. А. та Тарасенко, Т. В. (2017) Діалог культур у теорії міжкультурної комунікації та практиці викладання іноземних мов. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 42-46. ISSN 2219-5203

Куликова , Л. А. та Зіненко, Н. В. (2016) Формування професійних компетентностей у навчальних закладах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 100-105. ISSN 2219-5203

Кучінова, Т. А. та Конюхов, С. Л. (2016) Використання програм-тренажерів для навчання математики в початковій школі. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 148-152. ISSN 978-617-7346-32-5

Л

Левкович, М. А. та Наумук, О. В. (2016) Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 152-155. ISSN 978-617-7346-32-5

Логвина-Бык, Т. А. (2015) Школьная биология - основа для развития личности учащегося. Акутальные проблемы и результаты исследований в области биологического и экологического образования: матер. Междунар. науч.-практ. конф. (24-26 ноября 2015 г.) (14). с. 119-122.

Логвіна-Бик , Т. А. та Бик , Н. В. (2015) Розвиток інтелектуальних вмінь студентів при навчанні дисциплін природничого циклу. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ITM* плюс – 2015». Ч. 2: матер. II Міжнар. наук.-метод. конф. (3–4 грудня 2015 року). с. 71-72.

Логвіна-Бик , Т. А. та Окса, М. М. (2015) Свобода та рівність як складові людиновимірності та атрибут духовності й людського надбання. Virtus: Scientific Journal (3). с. 18-22.

Логвіна-Бик , Т. А. та Шумейко, І. (2015) Розвиток особистості учня на уроках біології. Роль освіти у формуванш життєвих цінностей молоді: матер. всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених (30 жовтня 2015 р.). с. 216-217.

М

Маловічко, О. та Конюхов, С. Л. (2017) Застосування спеціалізованого педагогічного програмного комплексу у процесі вивчення програмування у восьмому класі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 38-55. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Марчук, М. С. та Крашеніннік, І. В. (2017) Огляд візуальних мов програмування для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 23-27. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Мержева, Л. Ф. (2015) Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). с. 187-190.

Меркулова, Н. В. (2012) Генеза та сучасний стан підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогічний альманах (16). с. 197-201.

Меркулова, Н. В. (2012) До проблеми використання методів управління в професійній діяльності менеджера освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 25 (78). с. 257-261. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Котляр, А. С. (2016) Формування культури поведінки в дошкільників в умовах роботи з різновіковими групами як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 48 (101). с. 176-181. ISSN 1992-5786

Меркулова, Н. В. та Мільчевська , Г. С. (2015) Функції, закономірності та принципи менеджменту соціальної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 224-229. ISSN 1992-5786

Мойсюк, Ю. та Постильна, О. О. (2017) Інформаційний ресурс з дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології у духовно-моральному вихованні особистості». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 177-179. ISSN 978-617-7346-69-1

Москаленко, О. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Огляд засобів розробки мобільних додатків. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 180-182. ISSN 978-617-7346-69-1

Н

Наумук, Ірина (2013) Роль інновацій в гуманізації управління підготовкою педагогічної майстерності менеджера освітнього закладу. Teoretyczne i praktyczne innowacje naukowe. с. 12-15.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні аспекти формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації: матеріали науч. конф.. с. 178-179.

Наумук, Ірина (2015) Умови формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Молодь і ринок, 11 (130). с. 159-163. ISSN 2308-4634

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіаосвіти в Україні: сучасний стан та вимога сьогодення. Людинознавчі студії: зб. наук. пр. ДДПУ. Педагогіка. с. 162-166.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). с. 348-352.

Наумук, Ірина (2015) Медіаосвіта як необхідна складова у підготовці майбутніх медіакомпетентних вчителів інформатики. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 141-145. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Наумук, Ірина (2015) Формування медіакомпетентності майбутніх вчителів в контексті інтегрованого підходу до медіаосвіти. Інформаційні технології в освіті та науці: матер. VII-ї Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 127-132.

Наумук, Ірина (2015) Медіакомпетентність майбутнього вчителя інформатики як необхідна умова його готовності до професійної діяльності. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (46). с. 43-48. ISSN 2074-8922

Наумук, Ірина (2015) Розвиток медіакомпетентності майбутніх учителів інформатики, як необхідна умова до професійної діяльності. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс – 2015": матер. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф.. с. 48-50. ISSN 978–966–473–176–5

Наумук, Ірина та Корзун, Н. (2018) Особливості використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (3). с. 70-80. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Наумук, О. В. та Наумук, Ірина (2018) Функціональні особливості операційної системи Windows Server 2016. In?ynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (29.12.2018- 30.12.2018) (12). с. 66-68. ISSN 978-83-66030-72-5

Непша, О. В. (2019) Шкільна геологічна екскурсія як засіб екологічного та національно-патріотичного виховання. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ХІ Міжнар. Інтернет-конф. (Мелітополь, 22-24 січня, 2019 року). с. 122-123.

О

Окса, Микола та Олексенко, Каріна (2018) Вплив управління навчальним закладом на якість освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (20). с. 52-56. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. (2016) Прикладное программное обеспечение для организации тьюторского сопровождения. Известия на ТУ-Сливен (1). с. 14-16.

Осадча, К. П. (2018) До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 77-88.

Осадча, К. П. (2018) Засоби дистанційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 219-221.

Осадча, К. П. (2017) Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид., 61 (5). с. 36-49. ISSN 2076-8184

Осадча, К. П. (2017) Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: Теорія і практика (27). с. 56-60.

Осадча, К. П. (2017) Історико-педагогічний аналіз становлення тьюторства в освіті України. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 4 (59). с. 395-401.

Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (79). с. 169-173. ISSN 2413-1865

Осадча, К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 4 (90). с. 109-115.

Осадча, К. П. (2018) Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 1. с. 207-214.

Осадча, К. П. (2016) Анализ современных средств разработки учебно-дидактических материалов для дистанционного обучения. Университетская Наука (2). с. 188-191. ISSN 2500-2724

Осадча, К. П. (2017) Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 187-191. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 178-182. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Современные тенденции визуального программирования. Университетская Наука (2). с. 130-132. ISSN 2500-2724

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Розв'язання математичних задач засобами мови програмування Python. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 216-220. ISSN 978-617-7346-32-5

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Аналіз методів розробки алгоритмів розв’язання математичних задач засобами мови Python. Системи обробки інформації, 2 (139). с. 114-117. ISSN 1681-7710

Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 52-60. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). с. 22-26.

Осадча, Катерина (2016) Аптивні системи управління навчанням в діяльності тьютора. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали другої міжнародної конференції. с. 81-85.

Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.

Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. с. 188-191.

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи. Молодь і ринок, 5 (148). с. 63-69. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). с. 58-63. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.

Осадчий, В. В. (2018) Досвід США у підтримці інформатики. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (2). с. 60-63. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2018) Сучасні тренди інформатики і кібірнетики. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 17-18 травня 2018 р.). с. 221-224. ISSN ISBN 978-966-9730-14-5

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Мацюра, О. В. (2017) Cluster analysis, fuzzy sets, and fuzzy logic models in bird identification. Ukrainian Journal of Ecology, 7 (2). с. 96-103.

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Шаров, С. В. та Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. (2016) Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи. Інформаційні технології і засоби навчання, 56 (6). с. 121-136. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Горлов, П. та Сердюк, І. М. (2016) Використання Web-порталу обліку і моніторингу міграції птахів в Азово-Чорноморському регіоні України при вивченні дисципліни “Екологічна експертиза”. Молодь і ринок, 9 (140). с. 30-35. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2017) Формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання на основі аналізу ринку праці. Інформаційні технології і засоби навчання, 58 (2). с. 11-25. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2015) Эффективная организация содержания профессиональной подготовки для повышения уровня квалификаций будущих веб-программистов. Educational Technology & Society, 18 (4). с. 540-558. ISSN 1436-4522

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Букреєв, Д. О. (2018) Розробка програмного засобу для прогнозування вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (3). с. 55-69. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. с. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2018) Досвід реалізації професійного консультування молоді засобами віртуальної реальності. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 1-11. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Наумук, Ірина (2015) Анализ проблемы профессиональной подготовки медиаграмотных учителей информатики в Украине. Образовательные технологии и общество (Educational Technology & Society), 18 (2). с. 428-440.

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Шаров, С. В. (2016) Розробка інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування національної рамки кваліфікацій. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання , 55 (5). с. 31-41. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Пятниченко, В. О. (2016) Концепція інтелектуальної системи психоемоційного контент-аналізу вітчизняного телепростору на основі інтернет-відгуків та ефірних аудіо-даних. Системи обробки інформації, 3 (140). с. 166-171.

Осадчий, В. В. та Сердюк, І. М. та Ліхачов, Д. та Пятниченко, В. О. (2018) Технологія розробки персонального сайту сучасного науковця. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 49-68. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Симоненко, С. В. (2017) Іноземна мова як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання, 58 (2). с. 33-48. ISSN 2076-8184

П

Поправко, Ольга (2017) Формування особистості майбутнього вчителя в сфері дозвілля. Сучасна наука: тенденції та перспективи. с. 85-86.

Прийма, Сергій (2005) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки. In: Проблеми прийняття рішень в умовах невизначеності: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 12-17 вересня 2005 р. .

Прохорова, Л. А. та Непша, О. В. та Зав’ялова, Т. В. (2019) Розвиток професійних умінь майбутніх учителів географії в процесі проходження виробничої (педагогічної) практики. Інноваційна педагогіка, 2 (9). с. 113-117. ISSN 2663-6085

Проценко, А. А. (2018) Формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі виробничої практики: автореферат. Кандидатська thesis, Міністерство освіти і науки України.

Проценко, А. А. (2017) Функциональное содержание профессиональной деятельности учителя физической культуры. Веснік адукацыі (10). с. 18-25.

Проценко, А. А. (2017) Передумови визначення критеріїв та показників професійної компетентності майбутнього учителя фізичної культури. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: тем. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»: зб. наук. пр., ІІ (21). с. 108-118.

Проценко, А. А. (2017) Аналіз структури професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (13–14 жовтня 2017 р.). с. 31-36.

Проценко, А. А. (2017) Професійна компетентність – як складова базових компетентностей вчителя. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (21 – 22 квітня 2017 р.). с. 130-133.

Проценко, А. А. (2019) Деякі аспекти формування професійної компетентності вчителя фізичної культури. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ХІ Міжнар. Інтернет-конф. (Мелітополь, 22-24 січня, 2019 року). с. 48-49.

Р

Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 263-267. ISSN 2219-5203

Ракович, В. А. (2017) Аналіз засобів розробки ігор для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 32-36. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, В. А. (2017) Аналіз засобів розробки ігор для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 211-216. ISSN 978-617-7346-69-1

Ракович, В. А. (2018) Аналіз методик навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 3 (81). с. 203-206. ISSN 2413-1865

Ракович, В. А. та Тригуб, І. та Крашеніннік, І. В. (2017) Досвід розробки мобільного ігрового навігаційного додатку для операційної системи Windows 10 Mobile. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 47-57. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Редькін, В. та Наумук, О. В. (2017) Розробка конструктора програмного інтерфейсу для керування базою даних "Smart City". Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 216-219. ISSN 978-617-7346-69-1

Ройко, Є. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Порівняння крос-платформних мов програмування Java та Qt. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 219-222. ISSN 978-617-7346-69-1

Рябчич, Т. І. (2011) Впровадження інтерактивної дошки Smart Board як новітнього комп’ютерно-орієнтованого засоба навчання на уроках математики в старшій школі. Вища освіта України: тематичний вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» (Дод. 2), 3 (4(29)). с. 623-630.

С

Саблін, Є. та Наумук, О. В. (2017) Розробка патерних рішень для усунення несправностей у роботі локальної мережі університету. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 233-235. ISSN 978-617-7346-69-1

Савченко, С. В. та Наумук, О. В. (2017) Автоматизація процесів встановлення та налаштування MS Windows Server 2012 Server Core засобами power shell. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 216-219. ISSN 978-617-7346-69-1

Садова, Т. О. (2016) Принципи здійснення функцій керівника навчальним закладом освіти. Pedagogika. East European Conference: zbi?r artyku??w naukowych. konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (29.11.2016 - 30.11.2016). с. 78-80. ISSN 978-83-65608-28-4

Садова, Т. О. (2016) Специфіка управлінських функцій сучасного керівника. Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki: zbi?r artyku??w naukowych. konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (30.05.2016 - 31.05.2016 ). с. 99-101. ISSN 978-83-65207-88-3

Садова, Т. О. та Дем`яненко, А. М. (2017) Аналіз впливу медіаресурсів на формування родинних цінностей в учнівської молоді. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 239-242. ISSN 978-617-7346-69-1

Садова, Т. О. та Дем`яненко, А. М. (2017) Відповідальне батьківство – основа майбутньої освіти. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (30.03.2017 - 31.03.2017). с. 88-89. ISSN 978-83-65608-45-1

Садова, Т. О. та Дем`яненко, А. М. (2017) Сімейні цінності як складова вищої освіти України. Молодь і ринок, 6 (149). с. 144-147. ISSN 2308-4634

Світлана, Дубяга та Юлія, Шевченко та Володимир, Гузь (2012) Технологія формування компетенції творчості у майбутніх учителів початкових класів. Проблеми підготовки сучасного вчителя, Ч. 2 (5). с. 108-115.

Солдатко, Р. В. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Використання сучасної технології розподілених баз даних при проектуванні інформаційних систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 290-295. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Солдатко, Р. В. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Аналіз систем автоматизації бухгалтерського обліку сільськогосподарського підприємства. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 253-255. ISSN 978-617-7346-69-1

Сопіна , Ярослава (2016) Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (16). с. 111-115. ISSN 2219-5203

Степаненко , Є. А. та Балута, В. С. (2016) Структура експертної системного первинного неврологічного огляду. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 278-281. ISSN 978-617-7346-32-5

Стотика , І. Г. та Власенко , Е. А. (2012) Позитивна мотиваційна настанова як передумова творчої самореалізації майбутнього педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика (11). с. 299-303.

Т

Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). с. 268-271.

Таблер, Т. І. (2018) Впровадження інтерактивних методів на уроках математики в новій українській школі. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (14-16 червня 2018 р., м. Мелітополь, Україна). с. 251-253. ISSN ISBN 978-617-7566-25-9

Таблер, Т. І. (2017) Сертифіковані курси «Педагогічний програмний засіб «Конструктор інтерактивних плакатів». Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 (29). ISSN 2223-4551

Таблер, Т. І. (2013) Сучасний дидактичний засіб – електронний інтерактивний плакат. Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (21-28 жовтня 2013 року), 4 (14). ISSN 2223-4551

Таблер, Т. І. (2012) Інтерактивна дошка Smart Board на уроках математики. Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании 2012: материалы Междунар. науч.-практ. конф., 4 (17). с. 7-9.

Таблер, Т. І. та Бєльчев, П. В. (2012) Реалізація сучасних принципів навчання математики за допомогою інтерактивної дошки Smart Board. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 27 (4(37)). с. 36-42. ISSN ISBN 978-966-8840-94-4(3)

Таблер, Т. І. та Яковенко, К. В. (2015) Реалізація принципу наочності за допомогою інтерактивної дошки Smart Board при викладанні алгебри та початків аналізу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 2 (2). с. 93-100. ISSN 2521-1234 online

Тамбовцев, Г. В. та Іванова, В. М. та Непша, О. В. (2019) Шкільні краєзнавчо-географічні екскурсії по вивченню геологічних об’єктів. Актуальные научные исследования в современном мире, 27 (1(45)). с. 44-49. ISSN 2524-0986

Тугай, М. Ю. та Чорна, А. В. (2018) Аналіз вільного програмного забезпечення для роботи з комп’ютерними мережами. Сучасний рух науки: тези доп. III Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 грудня 2018 р., Дніпро). с. 1354-1359.

Ф

Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). с. 309-315. ISSN 2312-5993

Фокшек, Алла (2009) Формування готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). с. 149-151. ISSN 1818-9172

Фролова, Н. та Конюхов, С. Л. (2016) Формування правописної компетенції у початковій школі з використанням інноваційних технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 312-315. ISSN 978-617-7346-32-5

Х

Хіміч, В. М. та Наумук, О. В. (2017) Розробка дистрибутиву для комп’ютерних класів університету на базі операційної системи Ubuntu. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 276-279. ISSN 978-617-7346-69-1

Ц

Цибух, О. та Балута, В. С. (2017) Аналіз використання електронних систем моніторингу успішності студентів ВНЗ України. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 279-282. ISSN 978-617-7346-69-1

Ч

Чемерис, Г. Ю. (2016) Перспективи впровадження інформаційних технологій в процес вивчення дисципліни “Макетування”. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (17-18 ). с. 9-11. ISSN 2450-8160

Чемерис, Г. Ю. (2016) Проблема розробки інтерактивної дитячої книжки-іграшки для формування пізнавальної та комунікативної активності дитини. Педагогика. Современные фундаментальные и прикладные исследования: материалы науч. конф. 30.07.2016 - 31.07.2016. с. 72-78.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Поняття графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук у вітчизняних та закордонних дослідженнях. Молодь і ринок. с. 129-133. ISSN 2308-4634

Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз засобів тривимірної графіки для навчання майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 283-287. ISSN 978-617-7346-32-5

Чемерис, Г. Ю. (2018) Візуалізація користувацького інтерфейсу як засіб формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 297-298.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Особливості професійної підготовки бакалавра комп’ютерних наук у галузі комп’ютерної графіки. Інформаційні технології – 2018: зб. тез V Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців. с. 147.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Актуальність наукових досліджень графічної підготовки майбутнього ІТ-фахівця. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ІХ Міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 97-99.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Основи комп’ютерного дизайну як чинник модернізації змісту професійної освіти майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 279-284. ISSN 2219-5203

Чемерис, Г. Ю. (2017) Комп’ютерна графіка як засіб формування естетичного смаку студентів IT спеціальностей. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Internet-конф. молодих учених. с. 105-108.

Чорна, А. В. (2015) Автоматизований навчально-контролюючий комплекс з дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (7). с. 214-221. ISSN 978-617-7055-91-3

Чорна, А. В. (2018) Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 350-355. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. (2017) Використання системи Bitrix24 для формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2017): тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 78-82.

Чорна, А. В. (2018) Можливості використання мобільного додатку Lightbot: Code hour. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 грудня 2018 р, Дніпро). с. 1478-1482.

Чорна, А. В. та Аброімова, Н. С. (2016) Персональне електронне середовище для учителів молодших класів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 8-11. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Варава, Т. Д. (2016) Етапи створення комп'ютерної системи обліку матеріальних цінностей. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 65-69. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Деменок, К. С. (2018) Порівняльний аналіз версій операційної системи Android. In?ynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (29.12.2018- 30.12.2018). с. 37-41. ISSN 978-83-66030-72-5

Чорна, А. В. та Криворучко, Н. В. (2016) Структура автоматизованого робочого місця медичної сестри загальноосвітньої школи. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (8). с. 125-130. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Пасічний, К. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79364 Комп`ютерна програма "Корпоративна система управління ідеями". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Чорна, А. В. та Таганова, Д. В. (2018) Використання алгоритмів розв’язування графічних задач засобами Python. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 310-315. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Хіміч, В. М. та Шаров, С. О. (2018) Моделювання впливу неконтрольованих факторів на статистичний розподіл випадкових величин, підпорядкованих нормальному закону. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 334-341. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Шиян, І. О. та Компанієць, А. А. та Демченко, О. О. (2018) Функціоналіні особливості мобільного додатку для підготовки абітурієнтів до ЗНО. In?ynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej. с. 13-16.

Ш

Шаров, С. В. (2016) Аналіз ОПП і ОКХ щодо отримання професії «Адміністратор баз даних». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 105-108.

Шаров, С. В. та Козлов, С. (2016) Розробка програмно-педагогічного засобу з предмету «Основи здоров’я». Інформаційно-комунікаційні технології навчання: зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф.. с. 118-122.

Шаров, С. В. та Копустинський, К. В. (2016) Аналіз інформаційних систем для автоматизації діяльності підприємства. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доп. Міжнар. наук. Інтернет-конф.. с. 12-15.

Шиян, І. О. та Демченко, О. О. та Компанієць, А. А. та Чорна, А. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79365 Комп`ютерна програма "Мобільний додаток "Історія України ЗНО 2018". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Шмельова, Ю. та Постильна, О. О. (2017) Електронний зошит на уроках образотворчого Мистецтва в початковій школі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 290-293. ISSN 978-617-7346-69-1

Цей список був створений у Sun Mar 24 16:27:15 2019 EET.