Реалізація дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу

Ізбаш, С. С. and Пахомов, С. А. (2015) Реалізація дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу. Scientific Journal Virtus (4). pp. 86-87. ISSN 2410-4388

[thumbnail of 107 (pdf.io).pdf] Text
107 (pdf.io).pdf

Download (641kB)

Abstract

У статті представлено сутність дидактичного принципу наочності шляхом співставлення різних точок зору авторів на проблему реалізації принципу наочності у XX та XXI століттях; обґрунтовано особливості реалізації дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу; визначено переваги використання педагогічного програмного засобу під час проведення уроків інформатики у початковій школі. Метою роботи є аналіз становлення принципу наочності в історії педагогіки та вивчення особливостей його реалізації за допомогою педагогічного програмного засобу. Автори доводять, що проведення уроків з використанням педагогічних програмних засобів – це новий щабель розвитку процесу навчання, нові можливості як для вчителів так і для учнів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 03 Sep 2019 11:56
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6282

Actions (login required)

View Item
View Item