Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). pp. 309-315. ISSN 2312-5993
Text
2011.pdf
Download (125kB)
2011.pdf
Download (125kB)
Official URL: https://pedscience.sspu.sumy.ua/
Abstract
Анотація. У науковій статті узагальнені теоретичні положення щодо суті понять “інновація”, “управління” та “суб’єкт-суб’єктне управління”. Аналізуються шляхи ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління та встановлено характерні зв’язки суб’єкт-суб’єктного управління з професійною педагогічною підготовкою.
Ключові слова: інновація, інновація в освіті, новизна, інноваційна освітня технологія, управління, суб’єкт-суб’єктне управління.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2016 08:37 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 08:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/983 |