Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя

Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). pp. 309-315. ISSN 2312-5993

[thumbnail of 2011.pdf] Text
2011.pdf

Download (125kB)

Abstract

Анотація. У науковій статті узагальнені теоретичні положення щодо суті понять “інновація”, “управління” та “суб’єкт-суб’єктне управління”. Аналізуються шляхи ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління та встановлено характерні зв’язки суб’єкт-суб’єктного управління з професійною педагогічною підготовкою.
Ключові слова: інновація, інновація в освіті, новизна, інноваційна освітня технологія, управління, суб’єкт-суб’єктне управління.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 08 Dec 2016 08:37
Last Modified: 13 Oct 2020 08:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/983

Actions (login required)

View Item
View Item