Брянцев, О. А. (2013) Методичні рекомендації до візуального ряду навчального посібника з комп’ютерної графіки. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). pp. 80-87. ISSN 2218-5186
![Pippo_2013_6_8.pdf [thumbnail of Pippo_2013_6_8.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Pippo_2013_6_8.pdf
Download (543kB)
Abstract
Обгрунтовано провідну роль навчально-методичної літератури для забезпечення належного рівня підготовки майбутнього фахівця. Сформовано вимоги до укладача науково-методичної літератури: досконале знання дисципліни, аналітичні здібності, вміння добирати та структурувати матеріал, формувати навчальний тезаурус і додатковий інструментарій. Розглянуто класифікації навчальних та навчально-методичних видань та висловлено судження про дидактичне призначення та навчальний результат підручників різних типів. Проаналізовано різнопланові навчальні видання з комп'ютерної графіки та виокремлено спільні закономірності. Висловлено загальні методичні рекомендації до ілюстрування навчального посібника: організація тексту та ілюстративного матеріалу у дві колонки, використання контрастуючих чинників для зображення, практика асиметричного розташування зображень у тексті. Наведено приклади організації візуального ряду в підручниках з комп’ютерної графіки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 06 Nov 2019 11:14 |
Last Modified: | 06 Nov 2019 11:14 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7929 |