Брянцев, О. А. and Брянцева, Г. В. (2019) Використання проектного методу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів на макетах європейської готичної архітектури. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. pp. 52-56.
01.pdf
Download (428kB) | Preview
Abstract
Проектний метод, як і інші розвивальні методи, наближає бакалаврів до реалістичних умов професійної діяльності, за яких майбутні дизайнери потрапляють у середовище невизначеності, але саме це й активізує їх пізнавальну діяльність, зокрема, спонукає інтегрувати знання, набуті за опанування різних навчальних дисциплін, генеруючи при цьому нові ідеї. Поява нових знань змушує бакалаврів розглядати досліджуваний об'єкт (паперову слайс-модель європейського готичного собору) з нових боків, виділяти в ньому нові властивості, і відповідно утворювати нові знання, а коли буде накопичена достатня кількість окремішніх знань перед бакалаврами постане важливе завдання — об’єднати здобуті окремішні знання у багатоманітне знання про досліджуваний об'єкт, що дозволить раціоналізувати, а саме: ущільнити накопичені в процесі прикладної роботи над проектом знання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти N Образотворче мистецтво > NA Архітектура Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 02 Jun 2020 14:00 |
Last Modified: | 02 Jun 2020 14:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9524 |