Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Items where Subject is "LC Спеціальні аспекти освіти"

Number of items at this level: 199.

Article

[error in script] [error in script] Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). pp. 60-68. ISSN 2227-2844 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (3). [error in script]

[error in script] [error in script] Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр. (22). pp. 110-117. [error in script]

[error in script] [error in script] Синергійно-інформаційний підхід як методологічний інструментарій дослідження відкритої освіти дорослих. Education and Pedagogical Sciences («Освіта та педагогічна наука») , 2 (163). pp. 56-63. [error in script]

[error in script] [error in script] Обеспечение семантической интероперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Перспективы науки и образования, 1 (7). pp. 79-82. [error in script]

[error in script] [error in script] Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 2 (9). pp. 68-79. ISSN 2308-6386 [error in script]

[error in script] [error in script] Моделювання відкритої освіти дорослих як системи соціокультурної динаміки. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 10 (44). pp. 263-276. ISSN 2312-5993 [error in script]

[error in script] [error in script] Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (7). pp. 241-254. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Тенденції розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. , 2 (11). pp. 51-60. [error in script]

[error in script] [error in script] Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 1 (12). pp. 6-17. ISSN 2308-6386 [error in script]

[error in script] [error in script] Міжнародні дні освіти дорослих у Запорізькій області: виклики і стратегії. Територія успіху, 2 (3). pp. 35-38. [error in script]

[error in script] [error in script] Галузеві стандарти комп’ютінгу: сучасний стан та перспективи розвитку. Праці Таврійського державного агротехнологічного университету. Т. 2: Інформаційні технології в прикладній геометрії, 2 (5). pp. 36-47. [error in script]

[error in script] [error in script] Розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи національної рамки кваліфікацій. Міжнародний науковий вісник: зб. наук. пр., 7 (26). pp. 194-205. [error in script]

[error in script] [error in script] Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу. pp. 209-217. [error in script]

[error in script] [error in script] Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (72). pp. 95-100. ISSN 2521–1919 [error in script]

[error in script] [error in script] Глобальна мережа юнеско міст, що навчаються: аналіз нормативно-правового забезпечення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (17). pp. 153-160. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", VI (48). pp. 110-120. [error in script]

[error in script] [error in script] Огляд інструментальних засобів публікації комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр.. pp. 18-23. [error in script]

[error in script] [error in script] Use of ontologies and semantic web to provide for the transparency of qualifications frameworks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (2 (85)). pp. 25-31. [error in script]

[error in script] [error in script] Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. pp. 169-171. [error in script]

[error in script] [error in script] Обеспечение семантической интерперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 1 (4). pp. 123-127. [error in script]

[error in script] [error in script] Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . pp. 19-24. [error in script]

[error in script] [error in script] Освітні потреби жителів запорізької області: стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається. Наука і освіта (2). pp. 95-111. ISSN 2311-8466 [error in script]

[error in script] [error in script] The unesco global network of learning cities: tools for the progress monitoring. Наука і освіта (4). pp. 74-81. ISSN 2311-8466 [error in script]

[error in script] [error in script] Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті Болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). pp. 219-226. [error in script]

[error in script] [error in script] Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, VI (24). pp. 162-173. [error in script]

[error in script] [error in script] Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). pp. 258-267. [error in script]

[error in script] [error in script] Критерії та принципи відкритої освіти як системи синергетичного типу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» , II (10). pp. 44-51. [error in script]

[error in script] [error in script] Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. ТЕРИТОРІЯ УСПІХУ, 1 (2). pp. 3-6. [error in script]

[error in script] [error in script] Перша міжнародна конференція членів Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються (презентація досвіду Мелітополя). Територія успіху, 2 (3). pp. 47-48. [error in script]

[error in script] [error in script] Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців та гармонізації національних стандартів вищої освіти в європейському освітньому просторі. pp. 63-69. [error in script]

[error in script] [error in script] Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 119-130. [error in script]

[error in script] [error in script] Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. pp. 266-268. [error in script]

[error in script] [error in script] Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. pp. 276-280. [error in script]

[error in script] [error in script] Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 50-57. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). pp. 193-202. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Роль професійного саморозвитку для успішної професійної діяльності юриста. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (25- 26 квітня 2019 року). pp. 50-51. [error in script]

[error in script] [error in script] Теоретичні та методичні аспекти системи людиновимірностіу процесі формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. (50). pp. 149-156. [error in script]

[error in script] [error in script] Моральне виховання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. pp. 54-58. ISSN 2522-1477 [error in script]

[error in script] [error in script] Гуманістичні засади формування народнопісенної культури школярів: історико-педагогічний аспект. Молодь і ринок (3). 113 -115. ISSN ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Традиційна та інноваційна методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови в Україні. Children and Schools, 39 (4 (2)). pp. 1265-1271. ISSN 1532-8759 [error in script]

[error in script] [error in script] Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Проблеми гуманітарних наук. Серія: Філософія (39). pp. 142-152. ISSN 2522-4727 [error in script]

[error in script] [error in script] Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). pp. 11-13. [error in script]

[error in script] [error in script] Інтерпретація музичних творів важлива складова виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Science, research, development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna. pp. 40-42. [error in script]

[error in script] [error in script] Особенности эстетического развития школьников средствами музыки. Современные проблемы гуманитарных и естественных наук. pp. 278-280. [error in script]

[error in script] [error in script] Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Педагогика. Проблематика, наработки, инновации, практика, теория: сборник научных докладов. pp. 12-16. ISSN 978-83-65608-53-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 (63) (36). pp. 332-338. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4) [error in script]

[error in script] [error in script] Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (17)). pp. 142-146. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Викладач-андрагог як провідник полікультурної освіти в регіоні. Культурне розмаїття й міжкультурна комунікація: зб. есе. pp. 71-75. ISSN 978-617-7346-47-9 [error in script]

[error in script] [error in script] Роль андрагогіки як науки у професійній підготовці майбутніх викладачів. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф, 21 жовт. 2016 р.. pp. 158-162. ISSN 966163250-2 [error in script]

[error in script] [error in script] Проблема андрагогічної підготовки майбутніх викладачів вищих навчальних закладів в Україні. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Додаток 1 «Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 3 (71) (37). pp. 57-64. ISSN ISBN 978-966-2760-44-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Професійна діяльність викладача-андрагога у процесі формування життєвих цінностей дорослих учнів. Роль освіти у формування життєвих цінностей молоді: зб. пр. регіональної наук.-практ. конф. студ. і молод. учених. pp. 102-106. ISSN 978-617-7346-15-8 [error in script]

[error in script] [error in script] Реалізація принципу здоров’язбереження у процесі андрагогічної підготовки майбутніх викладачів. Педагогіка здоров’я: зб. наук. праць VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 7-8 квіт.2017 р., 1. pp. 270-274. [error in script]

[error in script] [error in script] Дистанционное обучение будущих магистров образования на андрагогических принципах. Модернизация системы непрерывного образования: cб. материалов VIII Междунар. науч.-практ. конф., 30 июня–2 июля 2017 г.. pp. 456-465. ISSN 978-5-4242-0564-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти на засадах андрагогіки. Професійна педагогіка і андрагогіка: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 листоп. 2017 р.. pp. 120-123. [error in script]

[error in script] [error in script] Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 груд. 2017 р.. pp. 86-91. [error in script]

[error in script] [error in script] Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: зб.матеріалів ІІІ-ої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 19 квіт. 2018 р., 1. pp. 148-152. [error in script]

[error in script] [error in script] Медіакомпетентність як складова андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку: збірник статей Сьомої Міжнар. наук.-метод. конф.. pp. 297-309. ISSN 978-966-2123-92-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи. Українознавчий альманах (16). pp. 75-79. ISSN 2520-2626 [error in script]

[error in script] [error in script] Інтернаціоналізація - важливий фактор розвитку магістерської освіти в Україні. British Journal of Science, Education and Culture, 1 (5). pp. 271-275. [error in script]

[error in script] [error in script] Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). pp. 67-80. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інформаційних технологій у навчанні іноземної мови. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 1. pp. 121-125. ISSN 978-617-7566-80-8 [error in script]

[error in script] [error in script] Лингвопоэтика звуко-цветовой синестезии “Камерной музыки” Джеймса Джойса. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Мелітополь, 7-9 листопада 2019 р.). pp. 173-176. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування». Інноваційна педагогіка, 19 (2). pp. 168-171. ISSN ISSN 2663-6085 [error in script]

[error in script] [error in script] Інноваційні технології на уроках української мови (на рівні лексики і фразеології). Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). pp. 280-284. ISSN 978-617-7566-46-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Вибір мови програмування математичної моделі для адаптивних систем навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 177-178. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання засобів доповненої реальності в навчальному процесі. Інноваційна педагогіка, 22 (3). pp. 178-181. ISSN 2663-6085 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання проектного методу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів на макетах європейської готичної архітектури. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. pp. 52-56. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток творчих здібностей учнів засобами паперової інженерії. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 6-9. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток творчих здібностей бакалаврів засобами паперової інженерії у контексті професійного навчання. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 52-56. [error in script]

[error in script] [error in script] Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne (49). pp. 59-60. [error in script]

[error in script] [error in script] Загальнопедагогічна підготовка вчителя як базова характеристика його професійної компетенції. Modern researches in psychology and pedagogy: collective monograph. pp. 317-332. [error in script]

[error in script] [error in script] Духовна семінарія та школи псаломщиків у розвитку музичного просвітництва Південно-Східної України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Science, Research, Development, 30-31 січ. 2019 р. (13). pp. 50-52. ISSN 978-83-66030-15-2 [error in script]

[error in script] [error in script] Основні методи та прийоми розвитку критичного мислення в процесі навчання. Студентські наукові студії. pp. 231-236. [error in script]

[error in script] [error in script] Аналіз базових понять з формування алгоритмічної компетентності. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). pp. 130-133. [error in script]

[error in script] [error in script] Інформаційно-комп'ютерна система для проведення порівняльного аналізу стандартів кваліфікації європейських країн. Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. Ч. 2: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. форуму, 25-26 черв. 2019 р.. pp. 36-39. [error in script]

[error in script] [error in script] Мобільні технології у професійній підготовці студентів економічних спеціальностей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). pp. 43-53. ISSN 2521-1234 online [error in script]

[error in script] [error in script] Реалізація основних функцій міжкультурного діалогу на заняттях з англійської мови. Студентські наукові студії: зб. наук. праць студентів. pp. 212-215. [error in script]

[error in script] [error in script] Способи використання інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови. Студентські наукові студії. pp. 295-298. [error in script]

[error in script] [error in script] Інклюзивна освіта в умовах Нової української школи. Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в Україні та світі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 4-5 вересня 2020 року). pp. 41-43. [error in script]

[error in script] [error in script] Умови формування андрагогічної компетентності майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). pp. 9-13. ISSN 2309-9127 / 2313-8769. [error in script]

[error in script] [error in script] Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (47). pp. 16-22. ISSN 2074-8922 [error in script]

[error in script] [error in script] Підготовка магістрів педагогічного напряму в умовах неперервної освіти. Лабіринти реальності: зб. наукових праць ІІ міжнародної науково-практичної конференції, 12-20 жовтня 2015 року. pp. 182-185. [error in script]

[error in script] [error in script] Інформаційні технології у навчанні дорослих в контексті євроінтеграції. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 3 (1). pp. 1-5. ISSN 2521-1234 online [error in script]

[error in script] [error in script] Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка (2). pp. 164-169. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). pp. 289-297. ISSN 1998 – 6939 [error in script]

[error in script] [error in script] Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). pp. 11-18. ISSN 1995–0519 [error in script]

[error in script] [error in script] Метафорична репрезентація концепту «Освіта» в філософії постмодерну. Фактори розвитку педагогіки і психології в XXI столітті. pp. 7-11. [error in script]

[error in script] [error in script] Змішане навчання як форма сучасної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (71). pp. 187-192. ISSN ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). pp. 343-353. [error in script]

[error in script] [error in script] Освітні технології підготовки майбутніх педагогів до реалізації тьюторського супроводу в аспекті гуманної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 4 (97). pp. 160-171. ISSN 2707-7292 [error in script]

[error in script] [error in script] Роль тьютора у формуванні культури статевого виховання студентства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (25). pp. 70-75. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Значення правового виховання підлітків у процесі формування їх громадянської свідомості. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 4 (30). pp. 4-9. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print) [error in script]

[error in script] [error in script] Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). pp. 44-48. [error in script]

[error in script] [error in script] Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). pp. 74-75. [error in script]

[error in script] [error in script] Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Вісник Кременчуцького Національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (116). pp. 25-32. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості організації тьюторського супроводу підлітків. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр., 52-53. pp. 211-216. ISSN 2074-8922 [error in script]

[error in script] [error in script] Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 177-182. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 61. pp. 223-227. ISSN 2311-5491 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі. V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи». pp. 67-73. [error in script]

[error in script] [error in script] Аналіз досвіду розробки автоматизованих навчально-контролюючих комплексів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лют. 2021 р.. pp. 56-58. [error in script]

[error in script] [error in script] Застосування педагогічних програмних засобів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лютого 2021 р.. pp. 78-80. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості копінг-стратегій у підлітковому віці. Психологічний часопис, 7 (1 (45)). pp. 82-98. ISSN 2414-0023 [error in script]

[error in script] [error in script] Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищіх і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (70). pp. 51-55. ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). pp. 67-70. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості навчального курсу «Розробка та програмування дронів». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. pp. 183-187. ISSN 978-617-7346-69-1 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (40). pp. 291-297. ISSN 2308-4863 [error in script]

[error in script] [error in script] Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). pp. 47-54. ISSN 2072-8263 [error in script]

[error in script] [error in script] Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. pp. 410-420. ISSN 2412-1142 [error in script]

[error in script] [error in script] Організація змішаного навчання цифровому малюванню майбутніх фахівців цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. pp. 111-116. ISSN 978-617-7346-69-1 [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасні аспекти викладання комп’ютерної графіки у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Цифрові гуманітарні дослідження та цифрові трансформації у сфері культури: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 64-67. [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасні напрями розвитку тривимірної графіки у викладанні цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. pp. 116-120. ISSN 978-617-7346-69-1 [error in script]

[error in script] [error in script] Мотивація як провідний детермінант успішного навчання англійської мови студентів вищих навчальних закладів. Еврика, 1 (9). pp. 45-48. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості розвитку життєстійкості особистості майбутніх ІТ-фахівців в умовах змішаного навчання. Гармонізація розвитку особистості у сучасних соціокультурних умовах: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю (22-23 квітня 2021 р., м. Переяслав, Україна). pp. 223-228. [error in script]

[error in script] [error in script] Интермодальные аспекты осуществления исполнительской деятельности инструменталиста. Theoretical foundations in practice and science: abstracts of XIV International Scientific and Practical Conference. pp. 421-423. [error in script]

[error in script] [error in script] Формування інклюзивного середовища за допомогою ігрової терапії, іграшок. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» (2 (7)). pp. 488-499. ISSN 2786-4952 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у галузі паралельних обчислень. Педагогічні науки: теорія та практика (2 (42)). pp. 105-111. [error in script]

[error in script] [error in script] Моделювання змісту дисципліни «паралельні та розподілені обчислення». Педагогічні науки: теорія та практика (4 (44)). pp. 22-28. ISSN 2522-4360 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). pp. 70-74. [error in script]

[error in script] [error in script] Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). pp. 147-162. ISSN 2312-5829(online) [error in script]

[error in script] [error in script] Практичні аспекти цифрової трансформації професійної (професійно-технічної) освіти. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 189-190. [error in script]

[error in script] [error in script] Цифрові ресурси неформальної освіти у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 18-19. [error in script]

[error in script] [error in script] Реалізації управлінської складової професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за кордоном. Інноваційна педагогіка, 2 (52). pp. 115-119. ISSN 2663-6085 [error in script]

[error in script] [error in script] Профілактика дискалькулії в учнів початкових класів через систему творчих завдань. Science, research, development (40). pp. 53-57. ISSN 978-83-66401-83-9 [error in script]

[error in script] [error in script] Наочність як засіб підвищення пізнавальної активності дошкільників із порушеннями слуху. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). pp. 77-83. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток художньо-естетичних інтересів учнів з тяжкими порушеннями мовлення на уроках музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). pp. 97-102. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Психолого-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія (4). pp. 124-128. [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні аспекти викладання дисципліни “Алгоритмізація та програмування” у вищій школі. Молодь і ринок (3). pp. 56-60. ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Виробнича (викладацька) практика як головний компонент професійної підготовки магістрів спеціальності 011 Освітні, Педагогічні науки (ОПП «Педагогіка вищої школи»). Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: матеріали I міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 05-06 жовтня 2023. pp. 50-54. [error in script]

[error in script] [error in script] Analysis of ergonomic indicators and compliance with the principles of the instructional design of education courses in adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2732. pp. 619-633. ISSN 1613-0073 [error in script]

[error in script] [error in script] Artificial Intelligence in Personalized ICT Learning. International Journal of Computer Science and Network Security, 22 (2). pp. 159-166. ISSN 1738-7906 [error in script]

[error in script] [error in script] Можливості використання ChatGPT у дистанційному навчанні програмування початківців. Інформаційні технології і засоби навчання, 97 (5). pp. 167-180. ISSN 2076-8184 [error in script]

[error in script] [error in script] Choosing a library for the Python programming language for visualizing the operation of parallel algorithms. E3S Web of Conferences, 508 (03002). ISSN 2267-1242 [error in script]

[error in script] [error in script] Conceptual model of learning based on the combined capabilities of augmented and virtual reality technologies with adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2731. pp. 328-340. ISSN 1613-0073 [error in script]

[error in script] [error in script] Content Analysis of Course Books and Online Courses for Teaching English for Specific Purposes for IT Professionals. Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2020) (1). pp. 486-498. ISSN 978-989-758-558-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Design of the educational environment for STEM-oriented learning. Information Technologies and Learning Tools, 75 (1). pp. 316-330. ISSN 2076-8184 [error in script]

[error in script] [error in script] Discord platform as an online learning environment for emergencies. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (2). pp. 13-28. ISSN ISSN: 2521-1234 online [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інтерактивної панелі EdPro у професійній підготовці майбутніх учителів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). pp. 215-218. [error in script]

[error in script] [error in script] Features of the Use of Software and Hardware of the Educational Process in the Conditions of Blended Learning. AET 2020 - Symposium on Advances in Educational Technology (2). pp. 236-244. ISSN ISBN: 978-989-758-558-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Formation of algorithmic competencies in future software engineers in the process of studying programming. European Science Review Scientific journal (11-12). pp. 21-23. [error in script]

[error in script] [error in script] Formation of the tutor ICT-competence in the process of future teachers’ professional training. Information Technologies and Learning Tools, 80 (6). pp. 207-221. [error in script]

[error in script] [error in script] Личностная я-концепция Homo Musicus в контексте духовно-ментальной культуры. Actual problems of modern science and practice: the XXXII International Science Conference. pp. 231-233. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання LMS Moodle для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 167-168. [error in script]

[error in script] [error in script] LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 169-170. [error in script]

[error in script] [error in script] Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 179-180. [error in script]

[error in script] [error in script] Methodological principles of preparation of philology teachers for the implementation of intercultural communication. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). pp. 170-179. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Methods and tools for teaching parallel and distributed computing in universities: a systematic review of the literature. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences (75). [error in script]

[error in script] [error in script] Model of blended learning in higher educational institutions: development, implementation and evaluation. Information Technologies and Learning Tools, 91 (5). pp. 158-169. ISSN 2076-8184 [error in script]

[error in script] [error in script] Model of future teachers’ professional training for tutoring in the information and educational environment of an institution of higher education. Education: Modern Discourses (3). pp. 97-104. ISSN 2617-7811 [error in script]

[error in script] [error in script] Modeling training content for software engineers in parallel computing. Journal of Physics: Conference Series, 2611 (1). ISSN 1742-6596 [error in script]

[error in script] [error in script] Можливості Moodle для реалізації адаптивних технологій навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої Міжнародної конференції. pp. 65-67. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання платформи Moodle для індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 159-160. [error in script]

[error in script] [error in script] Neuro-network technologies as a mean for creating individualization conditions for students learning. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences, 75 (04013). [error in script]

[error in script] [error in script] Personalized and adaptive ICT-enhanced learning: а brief review of research from 2010 to 2019. CEUR Workshop Proceedings, 2732. pp. 559-571. ISSN 1613-0073 [error in script]

[error in script] [error in script] Quo vadis?: Трансгресія сучасного інституту освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (20)). pp. 12-16. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Realities and prospects of distance learning at higher education institutions of Ukraine. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). pp. 1-16. ISSN ISSN: 2521-1234 online [error in script]

[error in script] [error in script] Results of the Examination of Primary School Students By Means of Speech Therapy Screening. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12 (1). pp. 326-342. ISSN 2068-0473 [error in script]

[error in script] [error in script] Secondary education institution activities аs a prerequisite for the formation of piano art in Zaporishshya region (end of XIX – beginning of XX centuries). Science, Research, Development : zbiór artykułów naukowych recenzowanych : monografia pokonferencyjna (28). pp. 62-64. [error in script]

[error in script] [error in script] Using augmented reality technologies for STEM education organization. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012027). pp. 1-9. [error in script]

[error in script] [error in script] Virtual reality in foreign language training at higher educational institutions. CEUR Workshop: proceedings 2nd International Workshop on Augmented Reality in Education, 22 March 2019, 2547. pp. 37-49. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливостi навчання дiалогiчного мовлення учнiв вищої школи. Студентські наукові студії. pp. 244-247. [error in script]

[error in script] [error in script] The possibilities of using distance learning in the professional training of a future foreign language teacher. Linguistics and Culture Review (5 (S2)). pp. 817-830. [error in script]

[error in script] [error in script] The review of the adaptive learning systems for the formation of individual educational trajectory. CEUR Workshop Proceedings, 2732. pp. 547-558. ISSN 1613-0073 [error in script]

[error in script] [error in script] A systematic review of the literature on methods and technologies for teaching parallel and distributed computing in universities. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 11 (2). pp. 111-121. ISSN ISSN: 2521-1234 online [error in script]

Book Section

[error in script] [error in script] Історія і культура Британії. Unit 1. Britain in ancient times. In: [error in script] Історія і культура Британії. [error in script], pp. 1-21. [error in script]

[error in script] [error in script] Unit 1. Britain in ancient times. In: [error in script] Історія і культура Британії: навчальний посібник. [error in script], Мелітополь, pp. 1-21. [error in script]

Monograph

[error in script] [error in script] Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Other. [error in script], Siedlce. [error in script]

[error in script] [error in script] Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Розд. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Концептуально-методичні основи креативно-акмеологічного забезпечення професійного розвитку викладача вищої щколи в системі безперервної педагогічної освіти. Other. [error in script], Київ. [error in script]

[error in script] [error in script] Концептуацізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Проблема виховання дітей з функціональними обмеженнями засобами арт-терапії: наукова рефлексія. Working Paper. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] New Perspectives in English Philology and Teaching English = Нові перспективи в англійській філології та у навчанні англійської мови. Other. [error in script]. [error in script]

Conference or Workshop Item

[error in script] [error in script] Використання природознавчих ігор в ознайомленні дітей з природою. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького "Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору", 20-21, Мелітополь. [error in script]

[error in script] [error in script] Моніторинг готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ІКТ у структурі професійної підготовки. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Формування освітнього простору в умовах інформаційного суспільства», 26-27, Запоріжжя. [error in script]

[error in script] [error in script] Практика підготовки дорослих до реалізації ініціатив громадянського суспільства. In: Освітні інновації в умовах нестабільності: філософія, психологія, педагогіка: Всеукр. On-line конф., 16-26 листоп. 2015 р., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. [error in script]

[error in script] [error in script] Гуманістичний сенс патріотичного виховання студентської молоді. In: ХІІІ международна научна-практична конференция «Efektivni nastroje modernich ved 2017», 22.04.2017-30.04.2017, Прага. [error in script]

[error in script] [error in script] Оцінка стану здоров’я сучасного вчителя. In: ХVІІI Міжнародна науково-практична конференція «Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку», 9 квітня – 10 квітня 2020 р., м. Харьків. [error in script]

[error in script] [error in script] Вища освіта як сфера публічного адміністрування. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Інноваційні технології публічного управління та адміністрування: теорія і кращі практики 21 століття", 17, Мелітополь. [error in script]

Book

[error in script] [error in script] Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. [error in script], Мелітополь. ISBN 978-617-7346-07-3 [error in script]

[error in script] [error in script] Виробнича (педагогічна) практика здобувачів третього рівня вищої освіти. [error in script]. [error in script]

Thesis

[error in script] [error in script] Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Other thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького .

[error in script] [error in script] Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01. Other thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

[error in script] [error in script] Тeopeтикo-мeтoдoлoгiчнi зacaди пpoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнix учитeлiв дo тьютopcькoї дiяльностi: дис. ...докт. пед. наук: 13.00.04. Doctoral thesis, Класичний приватний університет. - Запоріжжя.

Other

[error in script] [error in script] Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Система суспільних консультацій у процесі прийняття рішень на місцевому та регіональному рівнях. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Залучення ресурсів. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Каталог провайдерів освітніх послуг в сфері формальної та неформальної освіти дорослих Запорізького регіону. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №100629 "Наукова стаття "Psychosocial aspects of maintaining health and ensuring the safety of teachers and students during the quarantine period". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №41152 "Книга "Вступ до спеціальності програміста". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86034 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Медіаосвіта та медіаграмотність". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86170 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Unix-подібні операційні системи". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на монографію № 94666"Теоретичні та методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на Літературний твір навчального характеру "Матеріали для виконання лабораторних робіт з курсу "Охорона праці в галузі" № 96391. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на збірку літературних творів навчального характеру № 96392"Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп'ютерних мереж". [error in script]. [error in script]

This list was generated on Fri Jan 24 21:29:12 2025 EET.