Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). pp. 60-68. ISSN 2227-2844

[thumbnail of vlup_2012_15(2)__10.pdf] Text
vlup_2012_15(2)__10.pdf

Download (160kB)

Abstract

У публікації зроблена спроба сформувати цілісне уявлення про
значення комп’ютерних онтологій, процес їх розробки та потенціал при побудові відкритих освітніх систем дорослих. Показано, що комп’ютерні онтології є ефективним засобом забезпечення семантичної інтерпорабельності відкритих освітніх систем дорослих.
Ключові слова: відкрита освітня система, програмний агент, веб-сервіс, агентний онтологічний підхід, комп’ютерна онтологія.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 14 Nov 2016 12:55
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/778

Actions (login required)

View Item
View Item