Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету

Ізбаш, С. С. and Сторчевий, О. С. (2015) Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 (63) (36). pp. 332-338. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)

[thumbnail of 105.pdf] Text
105.pdf

Download (796kB)

Abstract

У статі автори визначають можливості теоретичних засад освіти дорослих у підготовці майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Автори доводять, що проблема підготовки майбутніх учителів до навчання дорослих є однією з важливих цілей модернізації української системи освіти. Спираючись на попередні дослідження, автори відмічають, що організація неперервної освіти дорослих має свої особливості. Виходячи з цього, треба орієнтувати майбутніх учителів на вивчення потреб дорослих, їхніх мотивів і професійних проблем. В процесі професійної підготовки в умовах педагогічного університету у майбутніх учителів важливо сформувати розуміння ними понять «доросла людина», «андрагогіка», основних андрагогічних принципів та етапів навчання дорослих, які й складають фундамент теорії навчання дорослих.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 04 Sep 2019 07:00
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6278

Actions (login required)

View Item
View Item