Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2

Осадча, К. П. (2017) Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). pp. 187-191. ISSN 978-617-7346-69-1

[thumbnail of Осадча zb_2017_02_06-17.pdf] Text
Осадча zb_2017_02_06-17.pdf

Download (347kB)

Abstract

У статті наведено функції тьютора дистанційного навчання. Автор описує результати аналізу нових можливостей системи управління навчанням Moodle версії 3.2 для організації діяльності тьютора в умовах дистанційного навчання. Розглядаються засоби розміщення якісної інформації навчального характер, організації спілкування зі слухачами та нові типи питань тестів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 04 Feb 2019 13:38
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2823

Actions (login required)

View Item
View Item