Ізбаш, С. С. (2014) Роль психотехнології як науки про систему психотехнік впливу на людей в теорії і практиці управління загальноосвітнім навчальним закладом. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (42). pp. 65-71. ISSN 2310-0893
81.pdf
Download (342kB)
Abstract
У статті автор обґрунтовує історичні аспекти виникнення психотехнології як науки про систему психотехнік управління людьми. Визначаючи сутність поняття психологічної технології як засобу впливу на людей, підкреслюється, що психотехнології реалізуються у спілкуванні і є системою взаємозалежних, внутрішньо мотивованих психотехнік,
що опираються на аналіз спілкування й особистісного вдосконалювання. Автор розкриває класифікацію психологічних технологій, яка включає превентивні, оперативні і реабілітаційні психотехніки. Психотехнології також довели свою ефективність при інтенсивній підготовці спеціалістів різних областей діяльності. Особливу зацікавленість у практичному опануванні внутрішніх алгоритмів аналізу та корекції поведінки людей, психологічного впливу, продуктивного мислення, ефективної комунікації та мотивації демонструє сфера управління загальноосвітнім навчальним закладом. Адже керівник прагне пізнати підлеглого, щоб визначити найбільш ефективну тактику впливу. Емоційні стосунки впливають на спрямованість і силу управлінського впливу і, як наслідок, на результативність професійної
діяльності
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 03 Sep 2019 11:48 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6257 |