Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання технологій змішаного та дистанційного навчання у педагогічній підготовці бакалаврів професійної освіти

Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. (2022) Використання технологій змішаного та дистанційного навчання у педагогічній підготовці бакалаврів професійної освіти. Інноваційна педагогіка (46). pp. 155-160. ISSN ISSN 2663-6085

[thumbnail of фах Інновац педагогіка.pdf] Text
фах Інновац педагогіка.pdf

Download (504kB)

Abstract

Стаття присвячена одній з актуальних проблем професійної освіти – використанню технологій змішаного і дистанційного навчання у педагогічній підготовці бакалаврів професійної освіти. Проаналізовано зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, а саме визначено педагогічні дисципліни, що викладаються у професій професійної підготовки бакалаврів за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). Виокремлено ті дисципліни, що мають спільну назву та зміст у кількох закладах вищої освіти України (Методика професійного навчання, Дидактичні основи професійної освіти, Педагогіка). Проаналізовано досвід застосування технологій змішаного і дистанційного навчання під час карантинів та пандемії у закладах вищої освіти, а також досвід організації освітнього процесу у надзвичайній ситуації, як військова агресія Росії на території України. Запропоновано кілька підходів для вивчення педагогічних дисциплін, що вимагають від студентів осмислення великого обсягу теоретичного матеріалу та активне його обговорення на практичних (семінарських) заняттях, тобто інтерактивного навчання. Виділено метод «перевернутого» класу, онлайн-дискусій, методу проєктів та хмарні технології для використання у процесі викладання педагогічних дисциплін. У статті наведено приклади застосування методу перевернутого» класу та онлайн-дискусій під час вивчення дисципліни «Методологічні засади професійної освіти»; метод проєкту під час вивчення дисципліни «Дидактичні основи професійної освіти», який передбачав розробку методичних рекомендацій по роботі з Інтернет-ресурсом як засобом навчання. Наведено приклади використання дидактичних можливостей хмарних технологій, а саме інструмента для створення графічних історій, який був використаний для створення міні-історій повчального характеру. Здійснено опис того, як було переформатовано організацію освітнього процесу після початку військової агресії Росії на території України: переважне використання текстової комунікації, асинхронних технологій (електронна пошта) та сайту дистанційного навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 05 Dec 2022 15:18
Last Modified: 05 Dec 2022 15:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12727

Actions (login required)

View Item
View Item