Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). pp. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
![Осадча К.П. 2017-2016_21_26.pdf [thumbnail of Осадча К.П. 2017-2016_21_26.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Осадча К.П. 2017-2016_21_26.pdf
Download (282kB)
Abstract
У статті висвітлюються ключові моменти державної політики Сполучених Штатів
Америки (США) щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Подано
поняття освітніх послуг та додаткових освітніх послуг. Проаналізовано затребуваність
тьюторських послуг у США на основі сайтів вакансій. Здійснено аналіз законодавчих
актів США щодо тьюторсьва, зокрема, Закону «Про початкову та середню освіту».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 22 Mar 2017 06:49 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1338 |