Коноваленко, Т. В. (2018) Вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів у навчанні майбутніми вчителями англійської мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (56). pp. 134-138. ISSN 2415-7872
181-178-PB (1).pdf
Download (338kB) | Preview
Abstract
Статтю присвячено розгляду питання щодо важливості вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів майбутніми вчителями англійської мови на заняттях з «Методики навчання англійської мови», під час педагогічної практики та в позааудиторній роботі. Увага закцентована на необхідності вивчати не тільки позитивний і негативний вплив пізнавальних бар’єрів на навчальну діяльність учнів, але й розвиток умінь створювати пізнавальні бар’єри та ефективно використовувати їх у професійній діяльності. Наведено приклади застосування пізнавальних бар’єрів на практичних заняттях з методики та під час педагогічної практики.
Ключові слова: пізнавальні бар’єри, «Методика навчання англійської мови», майбутні вчителі англійської мови,
педагогічна практика, створення бар’єрів, ефективне застосування бар’єрів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 31 Jul 2019 12:37 |
Last Modified: | 09 Dec 2020 09:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4787 |