Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів у навчанні майбутніми вчителями англійської мови

Коноваленко, Т. В. (2018) Вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів у навчанні майбутніми вчителями англійської мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (56). pp. 134-138. ISSN 2415-7872

[thumbnail of 181-178-PB (1).pdf]
Preview
Text
181-178-PB (1).pdf

Download (338kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено розгляду питання щодо важливості вивчення потенціалу пізнавальних бар’єрів майбутніми вчителями англійської мови на заняттях з «Методики навчання англійської мови», під час педагогічної практики та в позааудиторній роботі. Увага закцентована на необхідності вивчати не тільки позитивний і негативний вплив пізнавальних бар’єрів на навчальну діяльність учнів, але й розвиток умінь створювати пізнавальні бар’єри та ефективно використовувати їх у професійній діяльності. Наведено приклади застосування пізнавальних бар’єрів на практичних заняттях з методики та під час педагогічної практики.
Ключові слова: пізнавальні бар’єри, «Методика навчання англійської мови», майбутні вчителі англійської мови,
педагогічна практика, створення бар’єрів, ефективне застосування бар’єрів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 31 Jul 2019 12:37
Last Modified: 09 Dec 2020 09:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4787

Actions (login required)

View Item
View Item