МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "LB2361 Учбовий план"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: В | К | Л | М | О | Р | Ч
Число елементів на цьому рівні: 15.

В

Воровка, М. І. (2019) Розвиток гендерної культури студентства у фокусi iсторико-педагогiчного дослiдження. Проектний звіт. Мелітополь.

К

Кожевникова, А. В. (2014) Підготовка магістрів до використання суб'єкт-суб'єктного управління під час навчально-виховного процесу в університеті. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (42). с. 277-283. ISSN 2312-5993

Л

Левада, В. Р. (2020) Аналіз поняття «Методичне забезпечення» та споріднених з ним понять. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 296-299.

М

Маковський, Д. О. (2017) Стан вивчення проблеми розвитку розуміння музики в історії гуманітарного знання. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (23). с. 79-84. ISSN 2309-9763

Мітєва, А. М. та Врубель, Г. Ф. (2021) Формування етнокультурної компетентності учнів в умовах Нової української школи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (35). с. 76-81. ISSN 2308-4855 (Print)

О

Осадча, К. П. (2020) Тeopeтикo-мeтoдoлoгiчнi зacaди пpoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнix учитeлiв дo тьютopcькoї дiяльностi: дис. ...докт. пед. наук: 13.00.04. Кандидатська thesis, Класичний приватний університет. - Запоріжжя.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання як форма сучасної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (71). с. 187-192. ISSN ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519

Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Р

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). с. 289-297. ISSN 1998 – 6939

Рибалко, Н. М. (2016) Соціальні передумови виникнення ідей організації системи вивчення іноземних мов (на матеріалах аналізу досліджень зарубіжних мовознавців). Молодь і ринок (6). с. 150-154.

Ч

Чорна, А. В. (2019) Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Інноваційна педагогіка, 2 (19). с. 125-130. ISSN ISSN 2663-6085

Чорна, А. В. (2020) Проблеми формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (68). с. 239-243. ISSN 1992-5786

Чорна, А. В. (2021) Особливості проведення навчальної практики студентами ОП «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 179-183. ISSN 978-617-7346-69-1

Чорна, А. В. та Лучко, А. О. (2021) Особливості навчального курсу «Розробка та програмування дронів». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 183-187. ISSN 978-617-7346-69-1

Цей список був створений у Fri Mar 29 11:00:36 2024 EET.