Конюхов, С. Л. (2018) Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2 (61). pp. 126-131. ISSN 2518-7813
Миколаїв.pdf
Download (531kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена проблемам здійснення професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. Розглядається один з аспектів цієї підготовки: формування у студентів професійної компетентності, зокрема здатності до розробки програм з використанням об’єктно-орієнтованого підходу і здатності до швидкого прийняття рішень у процесі створення програм. Досліджуються можливості використання навчальних задач у якості засобу реалізації цього завдання освітнього процесу. Сформульовано поняття «навчальна задача з об’єктно-орієнтованого програмування», запропоновані способи використання цих задач під час вивчення об’єктно-орієнтованого підходу у курсі програмування, наведені приклади формулювання і розв’язання деяких типів навчальних задач.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 14 Jun 2019 07:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3894 |