Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів

Конюхов, С. Л. (2018) Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2 (61). pp. 126-131. ISSN 2518-7813

[thumbnail of Миколаїв.pdf]
Preview
Text
Миколаїв.pdf

Download (531kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемам здійснення професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. Розглядається один з аспектів цієї підготовки: формування у студентів професійної компетентності, зокрема здатності до розробки програм з використанням об’єктно-орієнтованого підходу і здатності до швидкого прийняття рішень у процесі створення програм. Досліджуються можливості використання навчальних задач у якості засобу реалізації цього завдання освітнього процесу. Сформульовано поняття «навчальна задача з об’єктно-орієнтованого програмування», запропоновані способи використання цих задач під час вивчення об’єктно-орієнтованого підходу у курсі програмування, наведені приклади формулювання і розв’язання деяких типів навчальних задач.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 14 Jun 2019 07:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3894

Actions (login required)

View Item
View Item