Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Освітні та професійні складові системи підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США

Мединський, Сергій (2017) Освітні та професійні складові системи підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура (27-28). pp. 188-197. ISSN 2078-3396

[thumbnail of Мединський Сергій.pdf] Text
Мединський Сергій.pdf

Download (1MB)

Abstract

Актуальним питанням сьогодення є потреба суспільства в педагогічних кадрах, підготовка
яких має відбуватися з урахуванням сучасних світових тенденцій освіти та необхідністю врахування
досвіду провідних країн світу з досліджень проблем професійної підготовки фахівців фізичної культури і
спорту, зокрема США. Методи дослідження. Дослідження базується на порівняльно-аналітичному
вивченні професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США. Отримані результати та
висновки. Особливими ознаками професійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту в
Сполучених Штатах Америки визначено: децентралізацію освіти; наявність законодавчо визначеної
освітньої галузі “Парки, рекреація, дозвілля та фітнес”; наявність чотирьох основних напрямів та 12
академічних спеціалізацій із підготовки фахівців. Комплексно розкрито теоретичні і практичні засадипрофесійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту в Сполучених Штатах Америки, що
виявляється у виявленні та розкритті концептуальних засад, змісту та особливостей організації
професійної підготовки фахівців із фізичного виховання й спорту в системі вищої освіти США

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Depositing User: Users 30 not found.
Date Deposited: 19 Feb 2021 02:02
Last Modified: 19 Feb 2021 08:33
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11456

Actions (login required)

View Item
View Item