Мединський, Сергій (2017) Освітні та професійні складові системи підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура (27-28). pp. 188-197. ISSN 2078-3396
![Мединський Сергій.pdf [thumbnail of Мединський Сергій.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Мединський Сергій.pdf
Download (1MB)
Abstract
Актуальним питанням сьогодення є потреба суспільства в педагогічних кадрах, підготовка
яких має відбуватися з урахуванням сучасних світових тенденцій освіти та необхідністю врахування
досвіду провідних країн світу з досліджень проблем професійної підготовки фахівців фізичної культури і
спорту, зокрема США. Методи дослідження. Дослідження базується на порівняльно-аналітичному
вивченні професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США. Отримані результати та
висновки. Особливими ознаками професійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту в
Сполучених Штатах Америки визначено: децентралізацію освіти; наявність законодавчо визначеної
освітньої галузі “Парки, рекреація, дозвілля та фітнес”; наявність чотирьох основних напрямів та 12
академічних спеціалізацій із підготовки фахівців. Комплексно розкрито теоретичні і практичні засадипрофесійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту в Сполучених Штатах Америки, що
виявляється у виявленні та розкритті концептуальних засад, змісту та особливостей організації
професійної підготовки фахівців із фізичного виховання й спорту в системі вищої освіти США
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра теорії та методики фізичного виховання |
Depositing User: | Unnamed user with email kafedra0tmfv@gmail.com |
Date Deposited: | 19 Feb 2021 02:02 |
Last Modified: | 19 Feb 2021 08:33 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11456 |