Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184
Text
СТАТЬЯ (3).pdf Скачати (410kB) |
Резюме
Стаття присвячена окремим аспектам процесу формування графічної компетентності у майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук у навчанні основ роботи із засобами тривимірного моделювання. Наведено аналіз, класифікацію і систематизацію засобів тривимірного моделювання. Мета роботи полягає в дослідженні інструментарію ы класифікації засобів тривимірного моделювання і співвідношенню навичок, що формуються, відносно затребуваних на ринку праці, з метою їх подальшого використання у процесі формування графічної компетентності під час підготовки майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Окреслено особливості процесу формування графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп'ютерних наук за допомогою виявлення, аналізу і систематизації засобів тривимірного моделювання і видів тривимірної графіки на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > NC Малювання. Дизайн. Ілюстрація T Технологія > T Технологія (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 07 Лист 2018 12:49 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2371 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |