Сегеда, Наталя (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
Text
Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Художньо-творче самовираження школяра у вітчизняних сучасних програмах із мистецтва (О. Лобова, Л. Масол, О. Ростовський, Б.Фільц та ін.) є одним із завдань естетичного розвитку школярів. Але, незважаючи на соціокультурні акценти щодо творчого самовираження засобами мистецтва на конвенційному [69] й на практичному рівнях, сучасному науково-методичному знанню для забезпечення окреслених процесів на уроках мистецтва бракує систематизації тенденцій світового досвіду, іцо зумовлює обмеженість усталених методик традиційною орієнтацією музичного навчання на пасивне сприйняття музичного мистецтва.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 26 Жов 2020 11:13 |
Останні зміни: | 26 Жов 2020 11:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10806 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |