Сегеда, Наталя (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
![]() |
Text
Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Художньо-творче самовираження школяра у вітчизняних сучасних програмах із мистецтва (О. Лобова, Л. Масол, О. Ростовський, Б.Фільц та ін.) є одним із завдань естетичного розвитку школярів. Але, незважаючи на соціокультурні акценти щодо творчого самовираження засобами мистецтва на конвенційному [69] й на практичному рівнях, сучасному науково-методичному знанню для забезпечення окреслених процесів на уроках мистецтва бракує систематизації тенденцій світового досвіду, іцо зумовлює обмеженість усталених методик традиційною орієнтацією музичного навчання на пасивне сприйняття музичного мистецтва.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 26 Жов 2020 11:13 |
Останні зміни: | 26 Жов 2020 11:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10806 |
Виконати (потребує авторізації)
![]() |
Перегляд елементу |