МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі

Сегеда, Наталя (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

[img] Text
Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Художньо-творче самовираження школяра у вітчизняних сучасних програмах із мистецтва (О. Лобова, Л. Масол, О. Ростовський, Б.Фільц та ін.) є одним із завдань естетичного розвитку школярів. Але, незважаючи на соціокультурні акценти щодо творчого самовираження засобами мистецтва на конвенційному [69] й на практичному рівнях, сучасному науково-методичному знанню для забезпечення окреслених процесів на уроках мистецтва бракує систематизації тенденцій світового досвіду, іцо зумовлює обмеженість усталених методик традиційною орієнтацією музичного навчання на пасивне сприйняття музичного мистецтва.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 26 Жов 2020 11:13
Останні зміни: 26 Жов 2020 11:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10806

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу