Сегеда, Наталя (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
![Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf [thumbnail of Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf
Download (1MB)
Abstract
Художньо-творче самовираження школяра у вітчизняних
сучасних програмах із мистецтва (О. Лобова, Л. Масол, О.
Ростовський, Б.Фільц та ін.) є одним із завдань естетичного
розвитку школярів. Але, незважаючи на соціокультурні
акценти щодо творчого самовираження засобами мистецтва
на конвенційному [69] й на практичному рівнях, сучасному
науково-методичному знанню для забезпечення окреслених
процесів на уроках мистецтва бракує систематизації тенденцій
світового досвіду, іцо зумовлює обмеженість усталених
методик традиційною орієнтацією музичного навчання на
пасивне сприйняття музичного мистецтва.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 26 Oct 2020 11:13 |
Last Modified: | 26 Oct 2020 11:13 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10806 |