Сегеда, Наталя (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf
Download (1MB)
Abstract
Художньо-творче самовираження школяра у вітчизняних
сучасних програмах із мистецтва (О. Лобова, Л. Масол, О.
Ростовський, Б.Фільц та ін.) є одним із завдань естетичного
розвитку школярів. Але, незважаючи на соціокультурні
акценти щодо творчого самовираження засобами мистецтва
на конвенційному [69] й на практичному рівнях, сучасному
науково-методичному знанню для забезпечення окреслених
процесів на уроках мистецтва бракує систематизації тенденцій
світового досвіду, іцо зумовлює обмеженість усталених
методик традиційною орієнтацією музичного навчання на
пасивне сприйняття музичного мистецтва.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 26 Oct 2020 11:13 |
Last Modified: | 26 Oct 2020 11:13 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10806 |