Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі

Сегеда, Наталя (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Сучасні світові методичні системи розв'язання проблеми творчого самовираження школярів на уроці музики для вчителя Нової українській школі. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

[thumbnail of Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf] Text
Педагогічна інноватика досвід та перспективи Нової української школи.pdf

Download (1MB)

Abstract

Художньо-творче самовираження школяра у вітчизняних
сучасних програмах із мистецтва (О. Лобова, Л. Масол, О.
Ростовський, Б.Фільц та ін.) є одним із завдань естетичного
розвитку школярів. Але, незважаючи на соціокультурні
акценти щодо творчого самовираження засобами мистецтва
на конвенційному [69] й на практичному рівнях, сучасному
науково-методичному знанню для забезпечення окреслених
процесів на уроках мистецтва бракує систематизації тенденцій
світового досвіду, іцо зумовлює обмеженість усталених
методик традиційною орієнтацією музичного навчання на
пасивне сприйняття музичного мистецтва.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4397 not found.
Date Deposited: 26 Oct 2020 11:13
Last Modified: 26 Oct 2020 11:13
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10806

Actions (login required)

View Item
View Item