Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2018) Аналіз онлайн курсів з програмування. Актуальные научные исследования в современном мире, 8 (40). с. 150-155. ISSN 2524-0986
|
Text
sharov_sharova_2018_150.pdf Скачати (379kB) | Перегляд |
Офіційний URL: https://iscience.in.ua
Резюме
У статті розглядаються масові відкриті онлайн курси, історія їх виникнення, класифікація та переваги. Наводяться посилання на курси з програмування, які розташовані на ресурсах Codecademy, Prometheus, Intuit. Зазначається, що зазначені масові відкриті онлайн курси дозволяють у зручному для користувача режимі опанувати різними дисциплінами, спілкуватися та підвищувати власну конкурентоспроможність. Ключові слова: масові відкриті онлайн курси, програмування, Codecademy, Prometheus, Intuit
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 11:48 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3352 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |