МДПУ репозиторій

Нові педагогічні технології: система дистанційного навчання Moodle у викладанні природничих дисциплін

Прохорова, Л. А. (2020) Нові педагогічні технології: система дистанційного навчання Moodle у викладанні природничих дисциплін. Екологічні проблеми навколишнього середовища та раціонального природокористування в контексті сталого розвитку: зб. матеріалів третьої Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 886-889.

[img]
Перегляд
Text
Прохорова ЛА.pdf

Скачати (4MB) | Перегляд

Резюме

Сьогодні широкого розповсюдження набули системи дистанційного навчання такі як ATutor, Claroline, Dokeos, LAMS, OLAT, OpenACS, Sakai. Система Moodle набула найбільшого поширення в світі. За інформацією, що розташована на всесвітньому сайті, cистема Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) – це «Модульне Об’єктно Орієнтоване Динамічне Навчальне Середовище». Система Moodle стала досить популярною у світі серед викладачів як інструмент для створення динамічних курсів для студентів.

Тип елементу : Стаття
Додаткова інформація: ISBN 978-966-289-438-7
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 04 Січ 2021 10:24
Останні зміни: 04 Січ 2021 10:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11311

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу