Прохорова, Л. А. (2020) Нові педагогічні технології: система дистанційного навчання Moodle у викладанні природничих дисциплін. Екологічні проблеми навколишнього середовища та раціонального природокористування в контексті сталого розвитку: зб. матеріалів третьої Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 886-889.
|
Text
Прохорова ЛА.pdf Скачати (4MB) | Перегляд |
Резюме
Сьогодні широкого розповсюдження набули системи дистанційного навчання такі як ATutor, Claroline, Dokeos, LAMS, OLAT, OpenACS, Sakai. Система Moodle набула найбільшого поширення в світі. За інформацією, що розташована на всесвітньому сайті, cистема Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) – це «Модульне Об’єктно Орієнтоване Динамічне Навчальне Середовище». Система Moodle стала досить популярною у світі серед викладачів як інструмент для створення динамічних курсів для студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація: | ISBN 978-966-289-438-7 |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 04 Січ 2021 10:24 |
Останні зміни: | 04 Січ 2021 10:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11311 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |