Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Нові педагогічні технології: система дистанційного навчання Moodle у викладанні природничих дисциплін

Прохорова, Л. А. (2020) Нові педагогічні технології: система дистанційного навчання Moodle у викладанні природничих дисциплін. Екологічні проблеми навколишнього середовища та раціонального природокористування в контексті сталого розвитку: зб. матеріалів третьої Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 886-889.

[thumbnail of Прохорова ЛА.pdf]
Preview
Text
Прохорова ЛА.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Сьогодні широкого розповсюдження набули системи дистанційного навчання такі як ATutor, Claroline, Dokeos, LAMS, OLAT, OpenACS, Sakai. Система Moodle набула найбільшого поширення в світі. За інформацією, що розташована на всесвітньому сайті, cистема Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) – це «Модульне Об’єктно Орієнтоване Динамічне Навчальне Середовище». Система Moodle стала досить популярною у світі серед викладачів як інструмент для створення динамічних курсів для студентів.

Item Type: Article
Additional Information: ISBN 978-966-289-438-7
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Depositing User: Users 29 not found.
Date Deposited: 04 Jan 2021 10:24
Last Modified: 04 Jan 2021 10:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11311

Actions (login required)

View Item
View Item