MDPU Repository

Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). pp. 289-297. ISSN 1998 – 6939

[img] Text
Психолого- педагогічні аспекти.pdf

Download (653kB)

Abstract

В статті розглядається проблема підвищення ефективності навчання студентів з планування і аналізу експерименту із застосуванням можливостей комп‘ютерного моделювання, а саме: проведення експериментів з готовими моделями процесів, використання спеціальних систем моделювання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 20 Nov 2020 15:29
Last Modified: 20 Nov 2020 15:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10901

Actions (login required)

View Item View Item