МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). с. 289-297. ISSN 1998 – 6939

[img] Text
Психолого- педагогічні аспекти.pdf

Скачати (653kB)
Офіційний URL: https://doi.org/10.14308/ite000419

Резюме

В статті розглядається проблема підвищення ефективності навчання студентів з планування і аналізу експерименту із застосуванням можливостей комп‘ютерного моделювання, а саме: проведення експериментів з готовими моделями процесів, використання спеціальних систем моделювання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 20 Лист 2020 15:29
Останні зміни: 20 Лист 2020 15:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10901

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу