Items where Subject is "LB2361 Учбовий план"
- Предметний класифікатор Бібліотеки Конгресу (10453)
- L Освіта (4413)
- LB Теорія і практика освіти (2594)
- LB2361 Учбовий план (15)
- LB Теорія і практика освіти (2594)
- L Освіта (4413)
В
Воровка, М. І. (2019) Розвиток гендерної культури студентства у фокусi iсторико-педагогiчного дослiдження. Project Report. Мелітополь.
К
Кожевникова, А. В. (2014) Підготовка магістрів до використання суб'єкт-суб'єктного управління під час навчально-виховного процесу в університеті. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (42). pp. 277-283. ISSN 2312-5993
Л
Левада, В. Р. (2020) Аналіз поняття «Методичне забезпечення» та споріднених з ним понять. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). pp. 296-299.
М
Маковський, Д. О. (2017) Стан вивчення проблеми розвитку розуміння музики в історії гуманітарного знання. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (23). pp. 79-84. ISSN 2309-9763
Мітєва, А. М. and Врубель, Г. Ф. (2021) Формування етнокультурної компетентності учнів в умовах Нової української школи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (35). pp. 76-81. ISSN 2308-4855 (Print)
О
Осадча, К. П. (2020) Тeopeтикo-мeтoдoлoгiчнi зacaди пpoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнix учитeлiв дo тьютopcькoї дiяльностi: дис. ...докт. пед. наук: 13.00.04. Doctoral thesis, Класичний приватний університет. - Запоріжжя.
Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Круглик, В. С. and Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання як форма сучасної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (71). pp. 187-192. ISSN ISSN 1992-5786
Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). pp. 11-18. ISSN 1995–0519
Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). pp. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online
Р
Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). pp. 289-297. ISSN 1998 – 6939
Рибалко, Н. М. (2016) Соціальні передумови виникнення ідей організації системи вивчення іноземних мов (на матеріалах аналізу досліджень зарубіжних мовознавців). Молодь і ринок (6). pp. 150-154.
Ч
Чорна, А. В. (2019) Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Інноваційна педагогіка, 2 (19). pp. 125-130. ISSN ISSN 2663-6085
Чорна, А. В. (2020) Проблеми формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (68). pp. 239-243. ISSN 1992-5786
Чорна, А. В. (2021) Особливості проведення навчальної практики студентами ОП «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. pp. 179-183. ISSN 978-617-7346-69-1
Чорна, А. В. and Лучко, А. О. (2021) Особливості навчального курсу «Розробка та програмування дронів». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. pp. 183-187. ISSN 978-617-7346-69-1