Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). pp. 289-297. ISSN 1998 – 6939
![Психолого- педагогічні аспекти.pdf [thumbnail of Психолого- педагогічні аспекти.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
Психолого- педагогічні аспекти.pdf
Download (653kB)
      Official URL: https://doi.org/10.14308/ite000419
    
  
  
    Abstract
В статті розглядається проблема підвищення ефективності навчання студентів з планування і аналізу експерименту із застосуванням можливостей комп‘ютерного моделювання, а саме: проведення експериментів з готовими моделями процесів, використання спеціальних систем моделювання.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення T Технологія > T Технологія (Загальне) | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання | 
| Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра | 
| Date Deposited: | 20 Nov 2020 15:29 | 
| Last Modified: | 20 Nov 2020 15:29 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10901 | 




